Iz života našeg svagdašnjeg...

05.10.2009., ponedjeljak

tko je tu budala?


Nekako mi se sve čini da sam ipak ja.
Naime, jučer smo Dragi i ja otišli na Jarun s njegovim kolegama na kaficu (dakle... neskafe ajriš). Tamo jer bijaše sunčan i veseo dan pa smo svi kao i ostatak svijeta izmigoljili da upijemo pokoju zraku sunca. I dolazi konobar i pita što ćemo popiti? Ja ću naravno neskafe ajriš kao i uvijek... i naravno da konobar klimne glavom, nestane pa nastane i tutne mi na stol šalicu s "naručenim pićem". Drugi ljudi u ovoj priči nisu bitni jer su očito zadovoljni sa svojom kaficom. I tako ... znakovi... 1. bijela pjena, 2. miris - slatkast, 3. boja napitka bijela, 4. okus napitka - slatkasto sranje i ZAKLJUČAK= jebeni neskafe od vanilije... OK, ovaj kafić više nećemo posjetiti...

Danas, Dragi i ja odlazimo na neskaficu u XXX. I dođemo i sjednemo i dođe konobarčić i ja mu kažem: neskafe ajriš... on će meni ok... i ajde, Dragi naruči kavu s mlijekom (kako tu možeš fulat, možda ako staviš kavu u mlijeko)... i donese on... a u mojoj glavi: jebem ti znaš što idiote glupi, jer ti ja izgledam ko kreten koji ne razlikuje crno i bijelo, ne mogu vjerovati... jel su oni glupi ili što... Naravno da je donio neskficu od vanilije... popizdila sam... U sebi... Mrzim tu glupu vaniliju jer ima okus ko mlijko sa šećerom pa fuj... A ajriš... on je tako kremast i pjenast i ako se konobar zbilja potrudi bude tako fin i njami njami... i bez grudica i kremast i... ali ne da se ne potrudi nego mi donese krivo sranje, a tu ne važi ono: isto sranje drugo pakovanje... zato što očigledna razlika postoji u boji, okusu i mirisu... Ne, da siroti neskafe nisam popila... nisam ni pjenu popapala... hm... pa nek si on misli... netaknuto je ostao stajati na stolu s porukicom: jebote, ovo nije jebeni ajriš nego vanilija, jebote!...- samo bez ovog jebote... To je Dragi htio ubaciti... nevjerojatno...

Ali to nije sve... nesposobnosti nema kraja... da sam ja moj fakultet bilo bi me sram... 2 sata smo mi jadni ubogi studenti čekali i gubili živce da se izvjesi rang lista... no naše je htjenje omela jedna jača sila, a ime joj je nemarna ljenost i nedosljednost u poslu... očito nitko nije pročitao formular za prijave na studij da bi tamo primjetio samo jedno polje za upisivanje samo jednog smjera, stoga su studenti morali uplaćivati po dvije prijave kako bi imali više opcija... da bi oni napravili rang list prema našem prvom i rezervnom izboru... A nitko nije nigdje pitao, napisao, označio koji je prvi, a koji drugi izbor (oni su to zaključili prema vlastitom nahođenju). Čemu inače dvije odvojene prijave??? i tako su se upisi odgodili za tjedan dana... jer netko nije napravio svoj posao... a mi smo potrošili nešto para viška... STRAŠNO...
- 20:07 - bapske čakule (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2010 (2)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (11)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

OVO JE...

Naš mali veliki kutak na mreži...
Naime sve je počelo 14.02.2008. Tad smo se upoznali, ubzo nakon toga izašli smo u kino. Iste večeri smo se poljubili, a ubrzo se i zaljubili... a to još uvijek traje i traje... I ovo je naš blog aka šrink ili pljenjivač pozornosti ili nešto slično... a možda i ne ...

SHE: ona je napisala post ili ostavila komentar
HE: on je napisao post ili ostavio komentar

Fishes