:)..svega pomalo... (:

Image Hosted by ImageShack.us


Koliko vas je bilo na našem blogu od 30.01.2007...

Counters
Counters

Blogovi ljudi koje poznamo....

Anchuka
Sany
Tajana
Greta i Ana
Petra
Košak
Vanda
Yacuza web
Roberta i Andreja
Martina Radek

Blogovi ljudi koje ne poznamo, ali su super...

Dean
Kelly
Maya
Daria
Izabela
Pink girl
Anja
US5 fan
Daniel

Ostalo...

Disco Monaco
Rotor page
Napravi svoj slide show
Blog
Net chat
Tekstovi domaćih i narodnih pjesama
Tekstovi stranih pjesama
YouTube
PlayToy
Super dizajni

ABOUT US;

Moje slikice...Kik@.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ime: Kristina
Prezime: Horvat
Razred: 1.g..jezična gimnazija Čk.. (:
Nadimak: Kika, Kikach...
Živim u Strahonincu...
Imam 15 godina... Rođena 15.04.`93
Po horoskopu ovnek...hehe..
Naj frendice: Kimmy, Lela, Sany, Anchuka, Taja, Arijana...
Naj frendovi: Dodo, Krik, Košak, Tonč...
Ljubav: SrEtNo SlObOdNa.. :)...
Glazba: Volim narodno.. pogotovo Seku..ali nemam nikai protiv rnb-a, popa...jako volm Rihannu... Linkin Park... BassHuntera...

Volim:
-serije (Uvod u anatomiju,One Tree Hill, Pod nož)
-izlaske
-zabavu
-spavati
-mobach moj
-sexy dečke (hihi) (;
-MSN


Nebrem bez:
-svojega mobitela
-interneta
-svojega laptopa
-pjesmi (narodnjaka)
-tv-a
-frendica


Ne volim:
-dosadu
-pauke
-neurednost
-dvolične, egocentrične ljude


MSN :
ki-kach@hotmail.com

MySpace: http://www.myspace.com/kikach000

Kim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime: Kim...malo čudno a kai buš
Nadimak: Kimmy, Kimmek
Živim: u Strahonincu
Razred: 1.e - medicinski kozmetičar
Rođena: 21.11.93. znači imam 14
Naj frendice: Kika, Lela, Arijana, Taja, Anja, Sany, Simona (kuma moja..heh)...
Naj frendi: Jan, Mica, Krik, Vrček, Fric, Velđi...
Ljubav: Imam dečka
Slušam: Sve, ali najviše
cajke

Naj pjevaci/ce: Seka Aleksić, Indira Radić, Jovana, Ceca, Dara Bubamara, Tanja Savić, Nemanja Nikolić, Mitar Mirić, Šako Polumenta, Baja

Volim:
Frendice i frendove
Internet
Laptopa

MSN
Mobitela
Dečka mojega
Fešte i se kai dolazi s njima..ekhm..

MOTORE
Izlaske: Rotor,In,Paladin..
Biljar
Glazbu

C.Ronalda

Ne volim:
školu
nepravdu
pauke
svađu
dvoličnost
osobe koje misle da se svijet vrti oko njih
zabrane
kišu
prekide
Neke osobe


Moj MSN:
devils_girl_555@hotmail.com

Moj MySpace:
http://www.myspace.com/devils_girl_555

Malo o našim naj frendovima i frendicama....

Lela : ženska je zakon, uvijek povučena i tiha, ali dok se otkači, samo joj je nebo granica.... nema bolje frendice od nje...
Image Hosted by ImageShack.us


Anja: super ženska..ide u B razred, voli se puno smijati..dok je neko raspizdi onda se srdi na se moguće..uvijek tu ako ti treba pomoć...i super frendica...
Image Hosted by ImageShack.us


Sany : Cool, zabavna ženska..isto ide v B razred..stalno se žali kai nema dečka...hehe.. smeje se 100 na vuru..super frendica..
Image Hosted by ImageShack.us


Mica : Po karakteru isti Will Smith.... uvijek svaku situaciju okrene na šalu....i zato ga svi vole... jako simpa dečko, makar malo blesavi u pozitivnom smislu....
Image Hosted by ImageShack.us


Krik : smješan lik, i super učenik...hehe...rima štima..... .. super dečko, uvijek se zeza i šali sa svima....
Image Hosted by ImageShack.us


Super pjevačice i pjevači...

Seka Aleksić..

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Dara Bubamara..
Image Hosted by ImageShack.us


Indira Radić..
Image Hosted by ImageShack.us


Goga Sekulić..
Image Hosted by ImageShack.us


Jelena Karleuša..
Image Hosted by ImageShack.us


Nataša Bekvalac..
Image Hosted by ImageShack.us


Donna Ares..
Image Hosted by ImageShack.us


Dragana Mirković..
Image Hosted by ImageShack.us


Ceca..
Image Hosted by ImageShack.us


Željko Joksimović...
Image Hosted by ImageShack.us


Boban Rajović...
Image Hosted by ImageShack.us


Bojan Bjelić...
Image Hosted by ImageShack.us


Bane Bojanić...
Image Hosted by ImageShack.us


Nemanja Nikolić...
Image Hosted by ImageShack.us


Saša Matić...
Image Hosted by ImageShack.us


Enrique Iglasias...
Image Hosted by ImageShack.us


James Blunt..
Image Hosted by ImageShack.us


Jimi Blue..
Image Hosted by ImageShack.us


Rihanna...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ashley Tisdale...
Image Hosted by ImageShack.us


Alicia Keys...
Image Hosted by ImageShack.us


Natasha Bedingfield...
Image Hosted by ImageShack.us


Fergie...
Image Hosted by ImageShack.us


Avril...
Image Hosted by ImageShack.us

Pics...=)

Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us








Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (14)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (14)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Od svega pomalo.....

Najdraže slike..... =)...always in ours memory....

Best učitelji ever....Tamy, Fito, Didi..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Curke (generacija 07./08.) Best generacija....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Jaranice i mi... (Kim i Kika)....=)
Free Image Hosting atwwww.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Mi i naše jaranice pijemo...jeah...hehe...Sanyn ročkas...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ples do zore...doček 2008...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Anček, Taja i Sany..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Arijana & ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Lela, Kimmy i Kika... heh..na maturalcu prije izlaska...yea...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Mica...na putu do Pakoštana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




EMO STYLE...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


One Tree Hill <3....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Riječi pjesama...

Sinan Sakić - Lepa do bola
Boze, kako godine lete
Boze, juce bila si dete
danas, mlada, prelepa zena
za ljubav rodjena

Boze, ti mene zoves na pice
nemoj, bicu ti bolno otkrice
nemoj, ne trazi ljubav od mene
ja nisam sreca za zene

Ref.
Do zore rade klubovi
drze ih moji drugovi
na racun moga imena
sva su ti vrata otvorena

Do zore rade klubovi
idi, zavedi pola grada
a ja cu biti covek iz senke
koji te cuva jer jos si mlada
i lepa do bola, lepa do bola

Boze, sve ovo tesko mi pada
Boze, ipak si previse mlada
veruj, nije mi lako ni malo
bas zato sto mi je stalo

Boze, u oku suza ti blista
idi, u dusi ostani cista
idi, ja nisam dobar ni sebi
srecu ti doneo ne bi


Seka Aleksić - Moje prvo neverstvo
Hvala ti, sto si tajnu cuvao
sve ove godine
i sto mi zivot nisi
srusio ko domine

Hvala ti, sto me nisi nikada
zvao na kucni broj
i sto si shvatio
da volim ga ko zivot svoj

A tako bih te nocas pozvala
da oteram od sebe jutra siva
bicu sama ovog vikenda
podseti me da sam ziva

Ref.
Moje prvo bio si neverstvo
ovih dana setim te se cesto
kad me vredja, kad okrene mi ledja
na tebe pomislim

Moje prvo bio si neverstvo
niti ljubav, niti prijateljstvo
jedino sa tobom mogu opet
da ga prevarim


Rade Lacković & Slađa - Avantura
Nemoj da mi gradom pricas
da jos uvijek mene vidjas, nemoj lagati
uvijek se prikrijes vjesto
i znam da na moje mjesto druga dosla je

Ne pricam ja price prazne
i ne ljubim zene razne, nije istina
a to sto je bilo s nama
to ti dobro znas i sama, avantura je

Ref.
Bila si moja avantura
za mene samo broj
a sada pusti me na miru
ja imam zivot svoj

Bila sam tvoja avantura
samo za jednu noc
ti kazes pusti me na miru
i moras dalje poc'

Nemoj da mi gradom pricas
da se ti jos meni svidjas, nije istina
uvijek se prikrivas vjesto
i znam da na moje mjesto druga dosla je

Ne pricam ja price prazne
i ne ljubim zene razne nije istina
a to sto je bilo s nama
to ti dobro znas i sama, avantura je

Ref.

Bila si moja avantura
za mene samo broj
a sada pusti me na miru
ja imam zivot svoj


Goga Sekulić & Osman Hadžić - Tvoje oči
Oci su ti izdajice plave
svaku vijest mi prije tebe jave
ono sto mi tvoje usne cute
govore mi oci kad se mute

Oci su ti izdajice male
zale mi se, kaju se i hvale
sto ne zelim tvoje oci kazu
tvoje oci ne znaju da lazu

Ref.
Ne pitam te nikad pa ni sada
ne pitam te gdje, s kim i kada
ne pitam te to, ne pitam te to
sto bi me, hej, ubilo

Ne pitam te, znam da neces reci
ne pitam te, sve ces mi poreci
ne pitam te, ne, al' uzalud sve
tvoje oci, svejedno, ubice me

Oci su ti izdajice plave
svaku vest mi pre tebe jave
ono sto mi tvoje usne cute
govore mi oci kad se mute

Oci su ti izdajice male
zale mi se, kaju se i hvale
sto ne zelim tvoje oci kazu
tvoje oci ne znaju da lazu

Ne pitam te nikad pa ni sada
ne pitam te gde, s kim i kada
ne pitam te to, ne pitam te to
sto bi me, hej, ubilo

Ne pitam te nikad pa ni sada
ne pitam te gde, s kim i kada
ne pitam te to, ne pitam te to
sto bi me, hej, ubilo

Ne pitam te, znam da neces reci
ne pitam te, sve ces mi poreci
ne pitam te, ne, al' uzalud sve
tvoje oci, svejedno, ubice me


Neđko Kejdž - Votka i džin
Votka i dzin to je sada in
dobra lova, brza kola, ribe oko stola

Pratite me drugovi ko jos nocu spava
igrajmo i pevajmo od splava do splava
druzenje do zore ludi ritam bije
ko ne voli nocni zivot taj u trendu nije

Ref.
Votka i dzin to je sada in
dobra lova, brza kola, ribe oko stola
votka i dzin to je sada in
nova riba, novi splav, tako svaki dan

Vremena su druga i brzo se zivi
kada mi je raj na zemlji zasto da se smirim
za provod i zene sve sto imam dajem
kad nas vreme pregazi necu da se kajem

Ref.

Muzika do zore kome jos to smeta
svima pice ovde bice epicentar sveta
sta je zivot pravi oduvek smo znali
za sve nase ludosti Hollywood je mali

Votka i dzin to je sada in
dobra lova, brza kola, ribe oko stola
votka i dzin to je sada in
dobra lova i u kola riba polugola


Jovana - Flert
Ovo sa tobom ljubav nije
ovo je igra sudbine
ja ovako vise ne mogu
ne krivi me

I da sam najgora na svetu
i da sam gresnija od svih
barem po neku lepu rec
od tebe cula bih

Kazi mi, zar stvarno mislio si ti
ako pod noge bacis me
da cu te vise voleti
veruj mi, tako se ljubav ne cuva
tu gde je sumnja ostala
ja necu biti nikada

Ref.
Jer ti najbolje znas
da mi pokvaris dan
ako u tebe ne gledam
pitas me s kim opet flertujem ja
a to me ubija i ti
na moju senku si ljubomoran
sto svuda prati me
da sam te barem varala ja
da mi zao ne bude

Jovan Perišić - Moje najmilije
Gresan sam prema tebi bio
jos uvek skupo placam ceh
bez cilja lutam, pogresne ljubim
idem iz greha u greh

K'o da se posle tebe
ljubavi nove bojim
jer ja sam onaj sto uvek
uci na greskama svojim

Ref. 2x
Rado te se setim ljubavi stara
jer me svaka nova ljubav razocara
jos zaborav vreme donelo mi nije
jos o tebi mastam moje najmilije

Pola zivota ja bih dao
zalio ne bih jedan tren
da opet ljubim te oci crne
bez njih sam ja izgubljen

K'o da se posle tebe
ljubavi nove bojim
jer ti si jedini razlog
da zivim i postojim


Donna Ares - Prijateljica
Te smo veceri, malo vise
popili on i ja
kao druga dva
a to smo i bili bar do tada

Neke nove stvari, jedno smo
drugome posli otkrivati
nesto cudno se pod mojom
kosuljom pocelo zbivati

Te su veceri, djavoli
nam skretalii zjenice
vidio sam ja
to nije pogled prijateljice

Ocima me stranca prvi put
me gledala, ja sam shvatio
nesto je bilo pusteno s' lanca
predugo vezano

Ref.
Ne trudi se
da nadjes opravdanje
neke stvari se dogode
kad im se nadas najmanje

Ne trudi se
da nadjes opravdanje
srce je to, pukne uvijek
gdje je najtanje

Te smo veceri, malo vise
popili on i ja
kao druga dva
a to smo i bili bar do tada

Neke nove stvari, jedno smo
drugome posli otkrivati
nesto cudno se pod mojom
kosuljom pocelo zbivati

Te su veceri, djavoli nam
skretalii zjenice
vidio sam ja
to nije pogled prijateljice

Ocima me stranca prvi put
me gledala, ja sam shvatio
nesto je bilo pusteno s' lanca
predugo vezano


Donna Ares - Ne vjerujem
Hej, sta mi to radis, nesreco
lose mi vjesti donosis
pa me po glavi udaris

Hej, ne idi mojom ulicom
srce se tek odmorilo
dzaba si tu da molis me
i pravdas se

Ref.
Kad znas da ne vjerujem
ni jednu rijec
kad lagao si sve, lagao si sve
sve u vezi s tobom je laz

I varao si me
i sad me pusti, nevoljo
ne vjerujem ni jednu rijec
kad lagao si sve, lagao si sve
idi, sto dalje, dalje od mene

Hej, sta mi to radis, nesreco
lose mi vjesti donosis
pa me po glavi udaris

Hej, ne idi mojom ulicom
srce se tek odmorilo
dzaba si tu da molis me
i pravdas se


Indira Radić - Ne dolaziš u obzir
A ja luda k'o i pre
ne mogu mi nista godine
ne mogu mi nista porazi
ne mogu mi takvi kao ti

Ja i kad sam tuzna veselim se
sa istoka na zapad selim se
i kako mislis da izvedes to
da ostanemo dugo zajedno

Ref.
Ne dolazis u obzir ne moze po tvom
nisam ja za miran zivot vec za lom
reci cu ti ljudski ti razumi me
oluje kao ja ne prolaze

Ne dolazis u obzir ne moze po tvom
nisam ja za miran zivot vec za lom
tvoje muske suze mi nista ne znace
jer za mnom onaj pravi ne place

A ja ista k'o i pre
brige se na meni ne vide
lazu mene lazem druge ja
da sam bolja ne bi valjala

Ja i kad sam tuzna veselim se
sa istoka na zapad selim se
i kako mislis da izvedes to
da ostanemo dugo zajedno


Dara Bubamara - Ako umrem ove noći
I evo opet sam sama
po ko zna koji put
sedim tu i drhtim kao prut
a dala sam ti mladost
i ceo zivot svoj
a ti si sve to prodao za noc
noc sa njom

Ref.
Ako umrem ove noci
posle nase ljubavi
veruj, niko nece moci
da me probudi

I nema vise sanse
da oprostim ti sve
jer kad ljubav jednom umre
samo tuga ostaje

I mada ljudi kazu
da vreme leci sve
moju tugu nikad zbog tebe
a dala sam ti mladost
i ceo zivot svoj
a ti si sve to prodao za noc
noc sa njom

Ref.

Volim te, zadnje reci su mi to
odlazim, sve je gotovo


Dara Bubamara - Dobro jutro
Ne racunaj na moje postenje
kad izgubis moje poverenje
a sta cu ti kad takav si

Osveta se kazu sluzi hladna
a ja ne mogu jer mnogo sam gladna
a sta cu ti kad takav si

Moram jos nocas da te kaznim
velikim praznim krevetom
jer s tobom samo treba strogo
k'o sa malim detetom

Ref
Dobro jutro nikome
to su prve reci sto ces sutra reci
dobro jutro nikome
kad me moje milo tu ne bude bilo
Bog nek' ti je upomoc
dobro jutro nikom, nikom laku noc

Ne racunaj na moje drugarstvo
ako prodas nase malo carstvo
a sta cu ti kad takav si

Osveta se kazu sluzi hladna
a ja ne mogu jer mnogo sam gladna
a sta cu ti kad takav si

Moram jos nocas da te kaznim
velikim praznim krevetom
jer s tobom samo treba strogo
k'o sa malim detetom


Ceca - Viski
Mala nocna navika
vec me hvata panika
niko me jos nigde nije pozvao
idem sama, nema sta
sta se ovde desava
kakva guzva, kakvo je to ludilo

Da li da se vratim, sve me nervira
pomeri se bar da prodjem ja

Ref.
Sipaj viski preko malo leda
hajde, ljuljaj, ljuljaj, tako treba

Evo, stojim ceo sat
dripci disu mi za vrat
malo me je sve to vec umorilo
nikog ne znam, a sve znam
tako je to kad si sam
kao da se ovo vec dogodilo

Ti si treci sto me pita
s kim sam dosla, gde cu posle
i da li mi je mozda malo, malo vise dosadno
ti si treci koga lazem
da sam s nekim, da sam posla
i da mi je ovo trebalo


Baja - Zapisano je u vremenu
Zapisano je u vremenu
kakva je to ljubav bila
kamo srece za nas dvoje
kad bi se nekom ponovila

Zapisano je u vremenu
da se secam, da se secas
rekla si mi, volecu te doveka
a ja tebi, nemoj da me cekas

Ref. 2x
Zazmuri, broj do sto, to bice dovoljno
da probam nekako da odem bezbolno
ja necu voleti posle tebe ni u snu
zapisano je u vremenu

Zapisano je u vremenu
da smo mnogo jaki bili
a gde bi nam bio kraj
jos da smo se za ljubav borili

Zapisano je u vremenu
plakala si, i ja s tobom
i na kraju, kad si rekla volim te
teska srca rekao sam zbogom


Baja - Zemlja ljubavi
Ti, s tako malo godina
imas puno vremena
da zivis jos u snovima
a ja, sve sam to vec prosao
na pocetak dosao
meni treba jaci vetar u jedrima

Pokazi da imas ukusa i stila
da ne bude uzaludno sto si moja bila

Ref.
Samo napred, lutko lepa
cekaju te putovanja
ja sam tvoja avantura
a ti moja tiha patnja

Samo napred, lutko lepa
ljubav je u drugom planu
nadji svoju zemlju cuda
dok ja nadjem obecanu zemlju ljubavi

Ti, bas si duha nemirnog
takvu stvorio te Bog
s tobom nevolje predosecam
a ja, nije da odustajem
nego sebe poznajem
veruj, vec sam gresan
cim te pogledam

Ref.

Ti, oko moje predivno
zanima te jedino
da uzivas u carima
a ja, sve sam to vec prosao
na pocetak dosao
sada tezim nekim pravim stvarima


Azra Polumenta - Klinka naivna
Poslije svih padova
ja sam postajala jača
sve osim tebe sam lako ja
pregorela bez plača

Nikom još nisam rekla volim te
al' pred tobom ko grešna klečim
za ljubav preklinjem

Ref. 2x
Vrati se, ne ruši mostove
djevojčica u meni moli te
za druge sam žena od kamena
pred tobom klinka naivna

Od čega se bojala
to mi sada društvo pravi
zbog čega sam plakala
to mi sada osmijeh mami


Amadeus Band - Lažu te
Svakog dana kad
ti sama ostaneš
na mene pomisliš
i more suza isplačeš

Po ko zna koji put
od nje ti dolazim
legnem kraj tebe
i njenim mirisom te probudim

Ref.
Mogu da ti kažu
da za tebe baš i briga me
pričaju da s' jednom, drugom
trećom spavam ubijam te

Da te čuvam najviše
na svetu kada prevarim te
ali kad ti kažu da te ne volim
tad lažu te

Da se promenim
kažeš teško je
ko jednom prevari
da bude veran kasno je

Evo kajem se
i ne bih podneo
da desi mi se sve
sve ono što sam tebi radio


Tutti Frutti - Uvijek sve ti
Ne vjeruj usnama dok ljube
laži samo slatke će ti reć
a za njima na jastuku od tuge
blijeda sjena tek, kraj tebe će leć

Ne opraštaj suzama dok teku
rijeke laži to su duboke
pregazio još ih niko nije
od ljubomore val te prekrije

Ref.
Ja nemam snage i hrabrosti
da te ne volim
u oči da ti pogledam
i da ništa ne osjećam

Jer sve i da te prebolim
i da na te ne mislim
ja uvijek sve ti oprostim
a ne bih smio, a ne bih smio

Ne opraštaj suzama dok teku
rijeke laži to su duboke
pregazio još ih niko nije
od ljubomore val te prekrije

Ref.
Ja nemam snage i hrabrosti
da te ne volim
u oči da ti pogledam
i da ništa ne osjećam

Jer sve i da te prebolim
i da na te ne mislim
ja uvijek sve ti oprostim
a ne bih smio, a ne bih smio

Ja nemam snage i hrabrosti
da te ne volim
u oči da ti pogledam
i da ništa ne osjećam

Jer sve i da te prebolim
i da na te ne mislim
ja uvijek sve ti oprostim
a ne bih smio, a ne bih smio

Da ti uvijek oprostim


Saša Matić - Kralj izgubljenih stvari
Ponekad sanjam te
u snovima se gubim
ali se probudim
cim krenem da te ljubim

Vise se tela tvog
ne oseca toplota
budim se u hladnim
rukama zivota

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

Ref.
I bolje da se ne vidimo nikad
ne zivimo u istom vremenu
ja imam proslost, ti imas buducnost
snovi su izmedju

I bolje da se ne vidimo vise
jer shvatili bi tad u isti cas
da sve je ovo, sve je ovo moglo
da prodje i bez nas

Bolje da nikada
i nista nije bilo
da sam precutao
sve sto je srce krilo

Zato se ne vracaj
tisinu mi ne kvari
pusti da budem kralj
kralj izgubljenih stvari

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

Ref.


Indira Radić - Bio si mi drag
Kol'ko puta moram da ti kazem
kojim tonom i koliko glasno
da si svoju propustio sansu
da na nasem satu pise kasno

Ne padaj na kolena
nemoj da se trudis
i ne kupuj poklone
znam ja sta ti nudis
Jeftine, skupe sitnice
i pocepane razglednice
kisne kapi sa ulice
polovne, olovne snove
i brodove sto nikuda ne plove

Ref. 2x
Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja devojcica koja u sve veruje
bio si mi drag
sad od tebe ne vidim ni trag

Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja devojcica koja u sve veruje
idi bilo kom
ja cu od sad terati po svom

Kol'ko puta moram da ti kazem
ni iz besa niti iz inata
da ti ovde vise nije mesto
i da takvih imam kao blata

Ne padaj na kolena
nemoj da se trudis
i ne kupuj poklone
znam ja sta ti nudis

Jeftine, skupe sitnice
i pocepane razglednice
kisne kapi sa ulice
polovne, olovne snove
i brodove sto nikuda ne plove


Indira Radić - Nisam sumnjala
Nesto mi je promaklo, prevare staklo
ja sam zgazila
mislila sam da znam te i osecam te
i nisam pazila

Njeno ime za pticu, sjaj na tvom licu
bez pravog razloga
mislila sam da gresim, da sve je u redu
da nemas nikoga, nisam sumnjala

Ref.
Da si me varao sve ti pise tu
mesto dan i sat i kako ljubis nju
vidi se, vidi sve
hajde, voli je, voli kao lud
da je barem ne mrzim uzalud
voli je, voli je ko mene pre

Nesto mi je promaklo u tvome glasu
u tvojim ocima
nesto zbog cega pijes, zbog cega si tuzan
i lutas nocima

Ref.

Ponekad zelim da sam samo lutka
koju si voleo dok nije pukla
kad slomis je ne place


Ceca - Bruka
O, pa ti to meni namerno
radis, pa ti to meni namerno
zbog nje novu otvaras flasu
mesto meni njoj punis casu

Ref.
Bruka, pijete
a meni je muka
sta ce na njoj tvoja ruka
kako ti ne dosadi

Bruka, pijete
a meni je muka
hajde reci da je volis
ako ti se ne gadi

O, pa ti to meni namerno
radis, pa ti to meni namerno
za nju pice slatko i hladno
meni toplo, jeftino, jadno

Ref. 3x


Sanja Đorđević - Poruči pesmu sa imenom mojim
Kad u kafanu krenes s' drugovima
sto izaberi onaj bas gde smo se sreli
napij se i otvori dusu tad pred svima
reci da u tvom oku moje suze ima

Neka iz tvoga srca emocije teku
k'o macem ponos ti u korenu saseku
potvrdu hocu, znak da nije ti sve jedno
da zelis opet da budemo zajedno

Ref. 2x
Poruci pesmu sa imenom mojim
da znam da u tvom srcu jos postojim
kada mi jave da krvare ti vene
da znam da bol je taj samo zbog mene

Neka iz tvoga srca emocije teku
k'o macem ponos ti u korenu saseku
potvrdu hocu, znak da nije ti sve jedno
da zelis opet da budemo zajedno

Ref. 4x


Šako Polumenta - Nisi nisi ti
Kad si mi u zivot usla, mislio sam ja
proci ces me poput vina za dan ili dva
ali si na moje srce mrezu bacila
sve mi snove u nju zaplela

Ref. 2x
Nisi, nisi, nisi ti kao sto su druge sve
u mom srcu zauvijek pustila si korjene
uzalud se opijam i od tvoga srca otimam
cijeli zivot cekam te sad ja

Dok te nisam sreo sve je bilo sivilo
i u sebe srce nikog nije primilo
al' kad si u moje oci ti uplovila
ljubavi me je promijenila

Ref.

Bojan Bjelic & Indy - Ekspresno
Ekspresno, ekspresno

U levoj ruci, viski s ledom
u desnoj, tvoja haljina
i sta da uzmem, kojim redom
hop, hop, nisi ti naivna

Nemoj da glumis mi neznanca
i ti si kao neshvacen
imam za tebe zenskog mamca
hop, hop, i bices uhvacen

Nocas mi se ne izlazi iz stana
haljina mi zguzvana

Ref.
Neki rekli bi da je pornografija
ma, neka nam se desi
dok smo mladi ti i ja
daj da radimo te stvari nesvesno
a ujutru svako svojoj kuci ekspresno

Ekspresno, ekspresno

Od donjeg vesa nemam nista
zelja me oblacila
a neka krpica na meni
sta, sta, sta bi ti znacila

Molim Boga da me smire
samo tvoji dodiri
a ispod mire djavo viri
sta, sta da ti se uradi

Da mislim koja ce doci posle tebe
stvarno nema potrebe

Ref. 2x

Nocas mi se ne izlazi iz stana
haljina mi zguzvana


Ref. 2x

Nemanja Nikolić - Bebo moja
Bebo moja, bebo moja
gde li mi se nocas krijes
da li drugom grejes krilo
sa usana dah mu pijes
2x

Ref. 2x
Samo ti mozes
tako da me zaledis
da ja te cekam
ti da mi se ne javis

Znas ti dobro
sta dusu moju izjeda
da ne das drugom
ono sto mi pripada

Bebo moja, bebo moja
ko da volis da se ljutim
ne smem poci da te trazim
mozda vidim to sto slutim
2x

Ref.


Nemanja Nikolić - Da se napijem
Voleo bi da te nocas sretnem
da podelim s tobom vece ovo
da te pitam dal' si s drugim srecna
dal' si dobro i sta ima novo

Sta su ti donele, a sta odnele
bez mene ove godine
dal' ce se jedan od tvojih sinova
mozda zvati kao ja

Ref.
Pa da se napijem onako muski
dok te gledam bol da ublazim
ne treba mi voda, samo vino dajte
suzama cu da ga razblazim

Voleo bi da te nocas sretnem
sigurno me prepoznala ne bih
da te pitam kako li se leci
tuga koju ja nosim u sebi

Sta su ti donele, a sta odnele
bez mene ove godine
dal' ce se jedan od tvojih sinova
mozda zvati kao ja

Ref.


Jovana - Original
Probao si s nekom drugom da me prebolis
ali nisi uspeo jer jos mene volis
jednom, dvaput, triput u ocajanju
sad cujem nisi u najboljem stanju

Ref. 2x
Original, samo sam ja
ni jedna nije mi do kolena
original, samo sam ja
svaka je moja bleda kopija

Original, moja kosa plava
original, plava
original, ne mozes da prebolis
kad vidis kosu plavu ti se razbolis

Probao si da se vidjas sa vise zena
shvatio da moju dusu nijedna nema
jednom, dvaput, triput to te dotuklo
zbog mene cujem srce ti puklo

Ref. 2x


Mina - Muziku pojačaj
U ovoj sobi ja nemam mira
dok te nocas druga dira
cini mi se da cujem, cujem sve
uzdasi vasi kao da ruse
zidove tanke moje duse
o, kako bole ti zvuci prevare

Ref.
Ako me jos volis, muziku pojacaj
i uzdahe vase pesmama nadjacaj
il' joj pricaj tise da ne maris vise
za nas, za nas

U ovoj sobi ja nisam sama
dok sve tajne delim sa vama
jer cini mi se da cujem, cujem sve
uzdasi vasi kao da ruse
zidove tanke moje duse
o, kako bole ti zvuci prevare

Ref. 3x


SMS & Elvira Rahić - Za koga ove suze padaju
Za koga su nocas
tvoje kose raspletene
nekom se nadas a bojim se
da to nisam ja

Jos su mi misli
u tvoje rijeci zapletene
i pitam se dal' je kasno za nas
bar reci mi da znam

Ref.
Za koga ove suze padaju
kad ti ih ne cujes
i sumnjam da me pamtis
da mi ikad ime spomenes

I kome pruzam ove ruke
kada znam da nisi tu
u sobi sami ja i ljubav
jer jos samo imam nju

Koga li nocas gledaju
tvoje oci snene
i dal' je u njima jos uvijek
onaj isti sjaj

Ko da me nema
kada nisi pored mene
i neces doci predosjecam
bar reci mi da znam

Ref. 2x


Rihanna - Please Don't Stop the Music
Please Don't Stop the Music (4x) [Beat]
It's gettin late
I'm making my way over to my favorite place
I gotta get my body moving shake the stress away
I wasn't looking for nobody when you looked my way
Possible candidate (yeah)
Who knew
That you'd be up here lookin like you do
You're making staying over here impossible
Baby I must say your aura is incredible
If you dont have to go don't

[Throb]
Do you know what you started
I just came here to party
But now we're rockin on the dance floor
Acting naughty
Your hands around my waist
Just let the music play
We're hand in hand
Chest to chest
And now we're face to face

I wanna take you away
Lets escape into the music
DJ let it play
I just can't refuse it
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the
Please don't stop the
Please don't stop the music
(Repeat)

[Beat]
Baby are you ready cause its getting close
Don't you feel the passion ready to explode
What goes on between us no one has to know
This is a private show (oh)

[Throb]
Do you know what you started
I just came here to party
But now we're rockin on the dancefloor
Acting naughty
Your hands around my waist
Just let the music play
We're hand in hand
Chest to chest
And now we're face to face

I wanna take you away
Lets escape into the music
DJ let it play
I just can't refuse it
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the
Please don't stop the
Please don't stop the music
(repeat)

utorak, 15.04.2008.

SRETAN ROĐENDAN MENI! :) By: Kika

Evo i tog datuma.. 15.04... da, da.. moj rođendan....yeah.. hehe... napokon 15..smijeh .. hjaj.... rofl..navečer mi dojdu gosti, ali samo rodbina.. heh.. jer prava fešta je u subotu.. s mojim jaranicama... prvo budu došle k meni..a onda idemo v Rotor.. hehe...yea... thumbup.. jedva čekam..nadam se da bude sve prošlo po planu...i da budu sve jaranice na broju.. party.. i tak.. kai nek vam još pišem...? hvala svima na porukicama..heh.. pogotovo onima koji su čekali 00:00..hehe... tnx... :) ... Dns imam vjeronauk, pa informatiku... i onda nastava..fala bogu kai imamo sam 5 sati.. heh... lud.. jedva čekam navečer kai mi dojde Petra kai se bumo spominale o suboti..hehe...uhh.. da čujem ak je kai posle bilo još zanimljivo... =)

Image Hosted by ImageShack.us


Jedna super jebačka pjesma, bar meni...hehe.nema kai.... uhh kai je dobra.. pjevathumbup

Maya - Đin i limunada

O, kakav bili bismo par
kad bi pokušao bar
da te srce pravo meni tjera
da kažem, alal vera
da kažem, alal vera
ja sam pobijedila

Da nam sunce sreću žari
da nam mirišu behari
da u inat s tobom šetam
pred svima jaranima, dušmanima
i mojim starima


Ref.
Ti bez komada, ja tako mlada
zajedno smo kao đin i limunada
hajmo, ma hajmo sada
jedno drugom biti dar

Ti bez komada, ja tako mlada
najbolje se miješa dzin i limunada
hajde, ma hajde sada
savrseni mi smo par


O, kakva je to magija
kad kraj tebe stanem ja
kad bi bila makar malo hrabra
da ti na uho šapnem, šapnem
abraka - dabra, ja sam pobijedila

Da nam sunce sreću žari
da nam mirišu behari
da u inat s tobom šetam
pred svima jaranima, dušmanima
i mojim starima


Ref.
Ti bez komada, ja tako mlada
zajedno smo kao đin i limunada
hajmo, ma hajmo sada
jedno drugom biti dar

Ti bez komada, ja tako mlada
najbolje se miješa dzin i limunada
hajde, ma hajde sada
savrseni mi smo par


Da kažem, alal vera
Da kažem, alal vera
Da kažem, alal vera
Da kažem, alal vera


Ref.
Ti bez komada, ja tako mlada
zajedno smo kao đin i limunada
hajmo, ma hajmo sada
jedno drugom biti dar

Ti bez komada, ja tako mlada
najbolje se miješa dzin i limunada
hajde, ma hajde sada
savrseni mi smo par


Evo to bi bilo to od mene... pozdravljam svoje jaranice:Kim, Lelu, Anju, Sany, Taju, Nanu.... i ostale Micu, Riča, Frica, Deyu, Betty, Počuču, Krala, Ninia...



| komentiraj! (73) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.