utorak, 23.09.2008.

evo mene nakon maturalca.....bilo je odlicno...

Bokic.....evo mene napokon....niste napisali 110 kommova....al...ok..evo pocela je skola....obaveze...a i bili smo na maturalcu.....bilo je odlicno.....a sad cu napisat sve od pocetka do kraja....
1. dan: Ustala sam se u 5 ujutro....jos sam povjerila da li sam uzela sve stvari i u pola 6 sam krenula pred srednju skolu......krenuli smo u 6 sati......svi smo bili umorni....no nitko nije spavao u busu.....zezali smo se....kartali....slusali muziku...pa je put do NP Paklenica brzo prosao.....tamo smo uzasno puno hodali i svi smo bili umorni......no dobro....dosli smo u Biograd....smjestili se u hotel......i vrijeme do vecere imali rezervirano za kupanje.....puhala je bura pa su se kupali sam oni najhrabriji...tj. budale.......svi smo bili prehladeni....joj....nakon plaze smo otisli u hotel i na veceru....te u grad....imali smo sat i pol da sve razgledamo te smo se vratili natrag.....nastavili smo druzenje u "dvoristu" hotela do ranih jutarnjih sati......

2. dan: jedva smo se ustali....ali jjjeeeddvvvaaa.....otisli smo na dorucak....i onda u NP Krka i Visovac.....slapovi su predivni i stvarno se ima sta za vidjet......voznja brodom je bila....uf.....vjetar u kosi....samo malo prejaki vjetar......i tak......na Visovcu smo posjetili franjevacki samostan....uf sta je bilo zanimljivo.....na povratku smo posjetili Sibenik i tamo imali isto sat i pol za razgledavanje i kupnju suvenira.....vratili smo se u Biograd i tamo vecerali....poslije vecere imali smo vremena do 10 sati da se spremimo za disko....jeah....bilo je odlicno svi smo se opustili....pa cak i ucitelji......u disku smo se svi rasplakali jer su par puta pustili pjesmu "Kad se prijatelji rastaju".....u hotel smo se vratili u pola 2......

3. dan: takoder tesko ustajanje......te dorucak i posjet Zadru.....bilo mi je tak dosadno jer sam tam bila 200 puta....al dobro.....vidli smo morske orgulje....crkvu Sv. Donata....Katedralu....itd....i opet slobodno vrijeme...kupnja suvenira....lalala.....povratak u Biograd........rucak....te plaza.....puhala je takva bura da su samo neke budale skocile u vodu.....a mi ostali smo igrali odbojku na pijesku i neki su od nas ponjeli sa sobom gitare pa su nam svirali.......navecer nismo imali neko dugo druzenje jer smo zbog nekih morali u pola 11 bit u sobama......ali naravno da nismo.......

4. dan: dosao je i taj dan......spremamo se doma....kme.....zasto......smrc....imali smo dorucak i poslje dorucka smo pakirali stvari....pa onda i rucak.....posjetili smo Vransko jezero al smo tam bili kratko.....i krenuli prema Ivanicu,..u autobusu je bila ugodna atmosfera i tak je sve brzo proslo...dosli....i otisli doma......
OSTALO: neki su se od nas i napili......a neki i napusili.....jao....uciteljica Vladic je cijelo vrijeme pjevala pjesmu "Cile Mile" il kak se vec zove.....ah....sve u svemu bilo je odlicno.....neke sam ljude poblize upoznale......za neke koje sam mislila da se nikada necu druzit sa njima.....uspostavilo da su super osobe.......



SORRYTE sta nisam stavila slike....al zaboravila sam uzet fotic....pa sad cekam da mi frendica stavi slike s njenog.....u sljedecem postu bi ih trebala stavit......ciao ljudi.....


| 21:07 | Kiss me... (63) | Weeeee... | Destroy...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.