twirl-dječak sa šibicama

25.05.2011., srijeda




prolog
što ću biti kad odrastem?
bio je to naziv sastavka koji smo kao djeca morali napisati, u školi, u onom selu...
nakon pregleda naših radova, učiteljica je prozvala...da, mene.
-neka ustane čuvar galaksije!-rekla je, ne primjetivši da joj se niz nogu slijeva potočić
toplog urina, kojeg je od silnog smijeha nekontrolirano ispustila
ubrzo su se lokvice pojavile pod nogama svih učenika, osim jednog, twirla.
twirl je osim jedinice iz promašenog zanimanja, dobio i ukor iz vladanja, jer je skrivio
uneređivanje u učionici.
nije baš razumio u čemu je problem, jer njemu je bilo jasno da kao pastir neće napraviti
karijeru, zbog izgleda kojim je plašio životinje, ali kao čuvar galaksije...
...da, kao čuvar galaksije bi bio nenadmašan,
već sama njegova pojava odbila bi većinu mogućih napadača iz vanjskog svemira,
za njega je bilo potpuno jasno da će postati čuvar.
..............................................................................................................................................
nije baš dugo uživao kao čuvar, uz sve privilegije koje su mu po položaju pripadale, jer...
...nakon događaja sa gongolom, na prvom slijedećem zasjedanju vjeća čuvara,
twirl je jednoglasno smjenjen sa položaja čuvara galaksije.
-ako niste u stanju obaviti niti tako jednostavan zadatak,
kao što je predavanje pjesme gongoli,
...potpuno je jasno da je vijeće pogriješilo, prihvativši vas,
na izričito traženje vrhovnog gazde, onog koji je.
vjerojatno je došlo do greške prilikom identifikacije,
a gazda je zapravo mislio na kralja artura,
vašeg brata, stoga vas, gdine twirl, nečasno otpuštamo sa dužnosti,
a kralja artura ovime proglašavamo čuvarem galaksije!
-slobodni ste! i budite sretni da niste kažnjeni, zbog nesposobnosti. i uništenja gongole.-
majka je bila presretna.
-oduvijek sam znala. jednostavno sam znala, da je moja uloga dati svijetu kralja. dobro,
prvo je čuvar, ali jasno je da će jednog dana...
a ti twirl, znaš da to nije za tebe, kako bi ti mogao biti čuvar galaksije,
kad ne znaš sačuvati ni ovce na okupu.
za tebe budućnost leži u skupljanju otpada, na tome se da dobro zaraditi
,...imaš smila za pronalaženje odbačenih boca, po grmlju,..iskoristi to-
tako su počeli dani blagostanja u mojoj obitelji. to što se po pravilu za čuvare,
nije smjelo znati, tko je čuvar,
to ni majku, niti kralja artura nije previše uznemiravalo.
-zašto nebi smila biti ponosna na sina?- odgovorila mi je,
kad sam joj jednom pokušao reći da ne moraju baš svi susjedi znati....
kralj artur se savršeno uklopio u novonastalu situaciju.
paradirao je okolo, pogleda uprta u nebo, nebili na vrijeme opazio kakvu opasnost,
te ju osujetio...
djevojke, o bože....toliko euforije nije bilo još od koncerta beatlesa...
cika i vriska, gdje god bi se pojavio,..
a pojavljivao se, u tome je bio ozbiljan,
niti jedno društveno događanje nije moglo proći,
bez da bi se pompozno najavljen, pojavio čuvati ju, čuvar galaksije
svako sijelo, prelo,čehalo, komušalo, pečenje rakije...ma sve.
-znala sam!-rekla je marina, napuštajući me.
-znala sam da je posrijedi greška. kako bi ti mogao biti čuvar galaksije,
pored onako zgodnog brata?
ali, dužnost je dužnost. morala sam biti s tobom.-
-kakva dužnost? a ljubav?...-usipo sam samo promucati, jer kule su mi se rušile,
jedna za drugom, pod noge...
-hahahhaahahahhaa!!- bio je jasan odgovor
slijedeći put sam je vidio sa kraljem arturom,
išli su na svečani prijem kod predsjednika saborskog odbora za koordinaciju službi
za uzbunjivanje, zaštitu i spašavanje...112
-da, oni su tako lijep par. ja ju razumijem-rekla je majka, i nastavila
-bila je zasljepljena tvojim položajem, pokušala ti je dati ljubav,
no i ona je osjećala da nešto nije u redu, jer srce ju je vuklo tvome bratu,
od prvog dana kad su se vidjeli. a i on je patio, gledajući je s tobom.
iako, mogao je imati djevojku koju god bi poželio,...marina je bila jedna.
i jedina. za njega.
sad je konačno sve na svojem mjestu.
on je čuvar galaksije, a marina je ljubav, njegov peti element. galaksija je sigurna.
otišao sam.
kopati gliste, za pecanje. pored potoka.
veselo poskakujući,
zlatokosa guščarica je dotjerala svojim čarobnim prutićem guske do mene.
-twirl, twirl,...psssst,...evo ti guščja jaja, probaj ih izvaditi pred marinom...-
i već se izgubila dalje, u maglu, skupa sa svojim guskama.
požurio sam odnijeti ulovljene ribe majci, a u njedrima pažljivo čuvao guščja jaja.
u kuhinji, zatekao sam majku i marinu kako veselo čavrljaju.
sad je bio trenutak. ako je marina guja, odat će se pred majkom.
stavih jaja na stol. i odmaknuh se.
oči im zasvjetlucaše, jezicima račvastim zapalacaše i zasiktaše...
ili mi se to samo pričinilo
jer zgrabiše jaja, i u glas mi obje, sa smješkom rekoše
hvala

- 20:29 - to push, or not to push...? (18) - - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2019 (6)
Veljača 2019 (19)
Prosinac 2016 (5)
Veljača 2016 (1)
Rujan 2015 (2)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (2)
Studeni 2014 (6)
Rujan 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (3)
Studeni 2013 (3)
Listopad 2013 (2)
Kolovoz 2013 (5)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (9)
Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (3)
Rujan 2012 (2)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (3)
Lipanj 2012 (11)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (11)
Ožujak 2012 (3)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (9)
Studeni 2011 (6)
Listopad 2011 (5)
Rujan 2011 (2)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (8)
Lipanj 2011 (22)
Svibanj 2011 (27)
Travanj 2011 (3)

BROJAČ POSJETA (otprilike) : 15473947264823407463 EPP (ekomomsko propagandne poruke):

The Rime of the Ancient Mariner - Samuel Taylor Coleridge
......................................................

Day after day, day after day,

We stuck, nor breath nor motion;

As idle as a painted ship

Upon a painted ocean.




Water, water, every where,

And all the boards did shrink;

Water, water, every where,

Nor any drop to drink.

.....................................................

onlajn vašar jeeee :)