twirl-dječak sa šibicama

22.05.2011., nedjelja

Nova dimenzija gluposti, hvala na pažnji





Volim google keywords, obožavam keywords,kakvih se tu bisera može naći to je jednostavno prekrasno. Gugla se svašta, od nicka, imena bloga, asocijacije na poneki tekst (tipa Jaca upoznala Obamu), nekih potpuno nepovezanih stvari(kako posvjetliti kosu, kako u legiju stranaca) koje ne znam ni sama primjenom kojeg algoritma rezultiraju mojim webprostorom, pokušaj recenzije nečeg što mi se svidjelo ili ne (Laura Marling, Poguesi Zagreb, Darko Rundek, Svijet glamura i tako to), ali je zabavno, neopisivo zabavno kakvo guglanje dovodi ljude gdje.

I pogledam tako keywords i vidim nešto čudno, odnosno neki broj pretraga s naslovom jednog posta pomalo rekla bih blesavog naslova, napisan je bio u tako malo čudnom raspoloženju i doista je malo onako…specifičan naslov. I gledam u to i pomislim, jel moguće da je itko tražio blog po toj asocijaciji (jer ta sintagma jednostavno nije slučajna, ako je ta osoba je moj mentalni blizanac i želim ju upoznati da se potom možemo poubijati međusobno jer ako dvije toliko slične osobe postoje sigurno se ne bi podnosile) kad ima hrpu logičnijih da ne kažem daleko jednostavnijih za zapamtiti.

I iz čiste znatiželje koja je ubila mačku kliknem u tu pretragu, jednostavno me zanimalo što sve ispadne kad gugl to provrti očekivala sam rakije amo, ali od tog ništa. Dakle ne samo da me dočekao cirkus nisam dobila ni rakiju. I vidim svoj naslov kao link na stranici Stilist i mislim oke, shvaćam ako tekst završi na Dnevnik.hr ili neki od srodnih portala, to je uključeno u cijenu bloganja na Blog.hr, ali Stilist? WTF?? Iz kojeg je filma ispao Stilist??

Stranice nema(rubrike cijele točnije), ali ima zato webcache, i tamo majnda svoj biznis Magalie.

I ne budi lijeno pogledam malo što nudi ova Blogerica na Stilistu u web cachu.
Nudi između ostalog moje tekstove.
Potpisane svojim nickom.

Ako utjehe nema u vodi pristavi čaj je moj tekst, objalvjen na mom blog, datuma navedenog uz post, njen tekst sam iz cache-a spremila, čisto jer je pitanje koliko će kao takav stajati, a ja ne volim ništa raditi bez pokrića, Kako to radi Magalie, link dok postoji imate ovdje

I ovo pišem ovdje jer je cijela rubrika sa stilista uklonjena, a ta osoba tko god bila čita ovaj blog, previše je odavde preuzela da ga ne bi čitala.

Dakle draga Magalie.

Prvo ne mogu doći sebi zato jer si bila dovoljno blesava tražiti tekst po punom naslovu što da nisi učinila vjerojatno ne bi skužila ovo posvemašnje cirkusiranje koje si izvela na moj račun.

Drugo, sram te i stid bilo što imaš obraza uzeti tuđe tekstove i potpisati se na to. Ne jer očekujem nešto od svojih tekstova, ali svi su ovako ili onako rezultat nečeg mog, kako se tu nalaziš prozvana?

Treće, zar zbilja netko ima potrebu uzeti tekst s tuđeg bloga, ne portala, ne neke ozbiljne stranice nego s nečijeg bloga? Zbog čega? Da bi negdje drugdje na tuđi tekst tebi netko ostavio komentar ili lajkao na fejsu? I da i taj post sam našla da si posudila.

Zanimljivo da su ti postovi među onima s manje komentara, tako da sumnjam u njihov slučajan odabir.

A našla sam još jedan od a-ž preuzet od Partygirl,pošto je daaavno prije napisan nego taj na tvom blogu rekla bih da je ipak Partygirl originalni tvorac, jer eto godine kasnije kod tebe izlazi ovo, dojmilo me se iskreno. Iz jednog jedinog razloga, kopirati nečiji tekst u potpunosti?




Pa ja sam mislila da je samo Jajo sposoban za takvo što, čak su i Đapića našli organi zakona, istina bog nije mu se ništa dogodilo ali svejedno, on je barem prepisivao magistarski rad...ti prepisuješ tuđe blogove...Nadalje ti račice od 32godine koja je shvatila da bi mogla pojesti svoje riječi(ili je to light verzija isprike uredništva Stilista to whom it may concern koje je tekstove maklo, nikad nećemo znati izgleda) pobogu molim te ostavi se pisanja jer ako nisi sposobna niti promijeniti naslov tekst koji si nekom uzela vjerojatno to nije za tebe. Složit ću se s tim da nije ni za mene, ali ako ništa drugo, sve što ovdje piše je moje izuzev ponekog teksta pjesme, za koji su valjda svi shvatili da ju ipak nisam ja napisala. A ovo što si promijenila vrlo nadahnuto moram primijetiti je jednostavno toliko smiješno da nisam prvo ni skužila, a kad jesam smijeh je nadvladao svaki mogući osjećaj ljutnje.

Jer kad netko u tekstu promijeni ovo:

Zamijenila sam sve fiksacije crtanjem.

I crtam.Ne baš dobro.

Desnom rukom, to je isto metoda. Iskopavanja podsvjesnog gušećeg smeća.Desno je važno jer sam ljevak. Još jedan aspekt naopakosti ispunjen.



U ovo: Zamijenila sam sve fiksacije crtanjem.

I crtam. I to baš dobro.

Desnom rukom, to je isto metoda. Iskopavanja podsvjesnog gušećeg smeća.


Zbilja nemam učinit što drugo nego nagraditi trud aplauzom, ponajviše jer je poanta upravo tog dijela bila slon s metom na guzici i promašila si ga. Naglašavati da crtaš desnom je isto nadahnuto, pogotovo u svijetu gdje desnom rukom sve radi nekih koliko ono70%ljudi? Kao da naglašavaš da jedeš juhu žlicom, jer jednostavno vilica je toliko logičnija pretpostavka?


Dragi Lastane znači li to da sam sad i službeno slavna i da smijem prestat skrivati alkoholizam i ovisnost o seksu?

*draga Magalie, ako si dovoljno bedasta guglati takvu jednu čudnu konstrukciju kao što je naslov, misliš da nisi ostavila još nešto vrlo prepoznatljivo i lako za pronaći? Mislim jesi, da se razumijemo pa bi molila da ubuduće imaš malo više pameti kad već odgoja i kulture nemaš

Za kraj parafraziram Teslu (vidiš ja kažem odakle sam nešto uzela): ne boli me što uzimaš moje mišljenje i život nego što nemaš svoj

.................................................................................................................................................................................

...molim sve one koji će ovaj tekst objaviti kao svoj, da se barem potrude objaviti ga prije mene.
hvala (na pažnji) :)))

p.s.
objavljeni tekst je napisala blogerica Joanna has left Stepford
(za one koji to nisu već i sami shvatili)
- 01:20 - to push, or not to push...? (3) - - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2019 (6)
Veljača 2019 (19)
Prosinac 2016 (5)
Veljača 2016 (1)
Rujan 2015 (2)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (2)
Studeni 2014 (6)
Rujan 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (3)
Studeni 2013 (3)
Listopad 2013 (2)
Kolovoz 2013 (5)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (9)
Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (3)
Rujan 2012 (2)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (3)
Lipanj 2012 (11)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (11)
Ožujak 2012 (3)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (9)
Studeni 2011 (6)
Listopad 2011 (5)
Rujan 2011 (2)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (8)
Lipanj 2011 (22)
Svibanj 2011 (27)
Travanj 2011 (3)

BROJAČ POSJETA (otprilike) : 15473947264823407463 EPP (ekomomsko propagandne poruke):

The Rime of the Ancient Mariner - Samuel Taylor Coleridge
......................................................

Day after day, day after day,

We stuck, nor breath nor motion;

As idle as a painted ship

Upon a painted ocean.




Water, water, every where,

And all the boards did shrink;

Water, water, every where,

Nor any drop to drink.

.....................................................

onlajn vašar jeeee :)