Uletavanje



Na izlasku prošli vikend bilo super, baš sam se naplesala ko luda, puštali su dobru mjuzu pa je sve u svemu bilo super. A uleti? Većinom brucoši! O my God! I to onaj stil, ko pitbul- ugrize i ne pušta.... Jedva smo ih se riješile i to tek kad im moraš nacrtat da ne želiš plesat s njima i da se ne namjeravaš ljubit s njima i nek oni sad lijepo otiđu... Takvih primjeraka priljepaka je bilo nekoliko u petak. Mora postojat lakši način za rješavanje takvih likova. Zapravo mi je uvijek pomalo neugodno kad mi uletava tip koji mi se ne sviđa. Onda ga odbijam a ne želim biti nepristojna i povrijedit njegov ego (iako nekad samo i jedino to pali!) pa se izmotavam i preznojavam i izmišljam kako da ga se riješim jer ga više ne mogu slušat ili samo ne želim da siroček gubi vrijeme na mene kad ionak niš ne bu bilo... :)
Ja vjerujem da je dečkima jako stresno kad vide negdje neku curu koja im se svidi, prići joj i počet s njom pričat i upoznat se s njom, možda i tražit broj mobitela.... Prije svega moraju skupiti dovoljno hrabrosti i mudrosti da poduzmu taj veliki korak jer nikad ne znaš kak će cure reagirat-možda nisu zaiteresirane, možda su umišljene, bahate, bezobrazne ili npr.vani s dečkom!
Uvijek me zanimalo uvježbavaju li dečki svoje tek smišljene maštovite ulete pred ogledalom? Mislim ja stvarno ne znam. Nikad ne prilazim prva dečkima, nije da imam nešto protiv toga nego jednostavno to ne prakticiram, pa prema tome ne stojim pred ogledalom zbog toga. A oni?
Uvijek se može pričati o najboljim i najgorim uletima. Meni jedan od najgorih je onaj vječni klasik: Šta tako lijepa cura radi sama? A šta, čekam tebe! Ili ono: Ej cure di ćete? Mislim jel oni stvarno očekuju da ću im na to odgovorit?! Sad otkad sam solo, pratim ulete i često me znaju razveselit i nasmijat ili pak bacit u očaj! :) Neku večer idem ja na trg, i dolazi mi tramvaj i već počnem trčat kad odjednom stvori se predamnom neki plavi dečko i počne mi pričat na engleskom: e stani,molim te nemoj ići... I ja stanem, gledam u čovjeka i niš mi nije jasno, mislila sam da će me pitat kak može doć do nekud ili di da ide van. Ti si tako lijepa, ja sam tebe htio upoznat, morao sam te zaustavit, jel se možemo molim te upoznat?! I ja mu pružim ruku i pitam ga kak se zove i od kud al ne kažem ime. On je Cody iz Canada. I jel bi mogli mi na kavu? Sorry stari ja moram na tramvaj, može kava drugi put.... A kak sam se žurila nisam se sjetila reći mu da se nađemo idući tjedan na istom mjestu u isto vrijeme pa valjda ipak ništa od toga... :) Ali mi je stvarno uljepšao dan.
Onda dragi moji koje je vaše mišljenje ili još bolje iskustvo o uletima? Najbolji/najgori/najsmješniji....?
Pusa svima kiss

20.10.2006. u 18:17 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Moj dnevnik, razmišljanja, misli, tuge, sreće, pitanja, filozofiranja, dosađivanja....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

Čitam... :)

EveningFalls yes
Suki zaliven
Lacrima thumbup
Ona koja spava wink
Darla yes
Popocatepetl party
Keller rofl
Zara mah

LIJEPE MISLI...

"Duboko vjeruj u ono što želiš, izgubljeno je samo ono čega smo se odrekli.
U životu poželi samo jedno- da ne želiš izgubljeno, a ne izgubiš voljeno."


"Život se ne mjeri brojem udisaja, nego trenucima koji nam oduzimaju dah." (L.L.)


"Koliko god da je rijetka istinska ljubav, još je mnogo rjeđe istinsko prijateljstvo."


"Kad se nađeš u teškom položaju i sve se uroti protiv tebe, kad ti se čini da više ni minute nećeš izdržati, nemoj posustati jer upravo ondje i u tom trenu sve će se to iz temelja izokrenuti"


"The greatest thing you will ever learn is just to love and be loved in return..." (Moulin Rouge)


"True love cannot be found where it does not truly exist, nor can it be hidden where it truly does."


"Otresi sa sebe sva ograničenja što si dopustio da ti ih drugi nametnu. Ti si neograničeno biće. Ne postoji ništa što ne bi mogao postići. Ne postoji u životu tuga koju ne možeš okrenuti u njezinu suprotnost."


"Kad ti je luk slomljen i posljednju si strijelu već potrošio, tada gađaj ravno iz srca." (zen izreka)


"...ja sam od onih koji vjeruju da je sve veliko sadržano u malom. Dijete je maleno, ali nosi u sebi čovjeka; mozak je malen, ali skriva misao; oko je samo točka, ali obuhvaća beskraj."


"Prihvatila sam strah kao dio žvota, osobito strah od promjene...
Ustrajno grabim naprijed unatoč ludom kucanju srca koje mi kaže- Okreni se i vrati."


"Ne kaji se zbog učinjenog, ne žali za izgubljenim, gledaj hrabro naprijed i zapamti: Nakon kiše uvijek dolazi sunce!"