< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Let it go...


Custom Logo Design, Company Logo Design, Business Logo Design, Logo Designs.
Custom Logo Design


myspace

Stuff for your blog!

















MaDe by: °¤° CrvEna_aNa °¤°



.....e ka NEŠTO o MENI.....
IME: Nikolina
NADIMAK: NiNy-NiNa
GODINE: Nije za hvalit se, aj aj aj 20
HOROSKOP: Ovnica
KVART: Gripe ...
FAKULTET: Ekonomija
NAJ FILM: Armageddon, Coyote UgLy
NAJ GLAZBA: čisti foLk
NAJ JELO: FruTTi di MaRe, piLetina iz Vikinga........
NAJ PIĆE: a sve.....sta je u boci.....
KOSA: ToTaLna BlonDy
OCI: smeđe ....
VISINA: 173-174 cm....
OBOŽAVAN: Pagganini, folk, tuLume, auta-pogotovo tatina, kavice s prijama, pegLat karticu, HAJDUK, šminkanje i naravno Svog Najdražeg VeLjkića...
MRZIM : osobe koje zaborave prije radi momka, umišLjene Ljude, osobe koje imaju nos do pLafona, kad me neko nervira....
TETOVAŽA: Još maLo pa je na Leđima, (tocnije 17.02.), aLi još neznam šta...... POMOZITE....
STIGAO JE-maLi sLatki dupinčić
LJUBAV: Sretno zauzeta....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



.....a imam ja i Sistericu.....

IME: AnA
NICK: MoCna MaLa
GODINE: ups....forgot.... Don`t kiLL me
ŠKOLA: GriPe
OBOŽAVAM JE:...šta uopće postoji, šta je fuLL opićena, šta me vraća u mLade dane....
MRZIM JE: zato šta joj je gLava NON-STOP u mom ormaru, neseseru za šminki, aL vaLjda je to normaLno....
OBOŽAVA: Muške, svoje prije, motore, piće i sve šta voLe mLadi...

UgLavnom da ne duLjim nalazi se na:
anna525.bLog.hr--------> NAVALITE......





...a ovo Vam je njena naj, naj, naj, naj, prija... MaLo ću Vam je opisat..

....Sta da Vam kazem cura je jednostavno preeeeeeeeeeeeedivna, toga naravno nije svjesna (aL zato sam ja tu da joj dokažem)...misLiln ono-salim se, aLi samo u tome da sam ja tu..... draga ka osoba, puno mirna, ima preeeeeesLatkog pasa, LudiLo mamu, a brata-Legendu.... UgLavnom da ne davim samo joj pogLedajte okice, sve će Vam bit jasno... Inace ona i sestra su naj prije uz ostaLe cure... Da ne duLjim nalazi se pod najmocnijim bLogovima ka LipoTica-jer to i je.... NAVALITE.... Aneta puuuusa....


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Richard Marx


free Lyrics


Dont Click Here

...ŽeLjka...


.....hm, mama 3,5 godišnjeg cvrčka, kojemu sam ja kuma, hm....ne pitaj te vragolan, na koga drugoga, nego na MeNe...Premršava, aLi ima Liniju tip-top. Obožavam provodit sate i sate u nje, te ispijat dnevne kavice... Moja naj prija inace.....a još da vam kazem da smo se mrzile prije 5-6god, hm, za nevirovat.


...SaNja...



....čisti primjer moje SaNjice.... VoLi sve živo šta je otkačeno, fLegmica je, Luda, ponekad ima napadaje smijanja, aLi sta napraviLa da napraviLa; Sanjo U are the Legend...


...Mrkvica....



...hm, moja narančasta Mrkvica, voLi partye, dobru mjuzu, cajke, aLi najviše pivu.... Go, Mrkvice,... UgLavno cura je bombončić, i svaki dan je u novoj kombinaciji narančaste i zelene boje, joooj sLatkice... i ja je jaaako volim, maLa mana; veLiki je PESIMISTA..... Momci, navaLite...


....PaLčica....


Palčica, moja maLa sLatka, smišna Tome... Ima predivan osmjeh, ciLa mi je ma baš Palčica... Inace mi je i prija i koLegica, trenutno sLobodna, zato momci znate šta Vam je činit.... Palčice, Cmoxa veeeeLika..


....a sad koLege i prijateLji, te osoba koja je maLo više od prijateLja........

...ToNčiCa-TonČy...
myspace

Stuff for your blog!



...ovo vam je najjači koLega na svitu, fLegmaš teški, kad je u pogonu, ne možete ga uvatit da oćete, ka ovog zvrka... UgLavnom, biLo kako biLo, Palčica, Mrkvica i ja ga obožavamo, bas zato sta je najjači koLega na svitu.... Po svemu, preporučam mu posao kao najjači DJ na svitu.... Tonći, kissssa


.....VeLe.....
myspace

Stuff for your blog!



....to Vam je moj maLi čarobnjak, koji je osvojio moje srce i totalno ga obozavam, voLim i sve to.... Svaki dan kraj njega mi je posebni i srićo ako ovo čitaš, OBOŽAVAM TE.... Cmoxa


myspace

Stuff for your blog!


...GueStBooK i OsTaLo...


PLease ostavite trag u mojoj guestbook!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts







...Neki LinKOVi...

...bLogIch...
...NoksI....
...SLikiCE...
..bIGoo....
..nEsto fRee...
..curice...
..PoMoć za bLogoVe...
..DiVine MusiC...
..NiCe!!cerek...

...nAjmocHniji bLOgoVi....
...MoJe SuNce....cerek
...Naj Legica MrKviCa<-NOVI BLOGIĆcerek....
...Yo SiSterica....
...Lipotica....
...IreNa....
..AntoNio....
..FreSh PriNce....
..pLavusha....
..BlinKich....
..NuteLLica-Njami....
..KiKiCa....
..ZvjEzDaNa-GiGy....
..NaTaLy....
..LaNa & PaoLa....
..Black ButterFly....
..LuCija....
..AmaRiS....
..JeJeNa....
..n@@@tky....
..LuiS RoJo oLiti PoeTa....
..IvaNaaaaaaa....
..WaNda....
..TinČy....
..TeuTa....
..SpLiĆ@nKa....
..NePrePoZnaTa....
..JedNa MaLa....

četvrtak, 27.12.2007.

Samir Mujagić i NiCe SoNgs!!!!


........................DO BOLA.......................

Da budes sretna, da budes voljena
oduvijek samo to sam htio
da nekog volis i taj neko
da budem ja ali to nikad nisam bio
Od mene ostace znam
samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena
Ref.
Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a volim te do bola
kojim cu putem do dna
to samo moja dusa zna
ranjena, napukla na pola
Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a ja te volim vise
al' vidim da nemam kud
da na mom' srcu uzalud
tvoje ime pise

Budi mi sretna i ja cu usnama
osmijeh nakratko da vratim
vremena ima, zivot je predamnom
cijeli da za tobom patim
Od mene ostace
znam samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena




.......................KAKO MI NEDOSTAJEŠ.......................

Ko zna gdje si sad i da li sjecas se
da si nekad davno moja bila
da sve sto imali smo lijepo bilo je
med i mlijeko, kadifa i svila
Al' ti si bila ta sto tacku stavi
kad si rekla da nisam onaj pravi
Ref.
Samo zbog tebe jos uvijek zivim sam
oprastam ti sve, al' jedno bi da znam
da l' si tamo sretna il' se kajes
da znas samo kako mi nedostajes

Ti i ja smo sad ko dvije obale
jedno drugom nemamo sta reci
srusen je nas most rukom sudbine
preko njega niko nece prijeci
Jer, ti si bila ta sto tacku stavi
kad si rekla da nisam onaj pravi




Eo ekipa moja,

maLo Vam se javLjam sa pokojom pjesmicu koje sLušam zadnjih par dana.... Nekako jednostavno djeluje opuštajuće i baš je muzika za opuštanje...
U svakom sLučaju....Sve je OK s menom, mojim Ljubavnim životom i ostaLim sitnicama....

S obzirom da me nije biLo jako puno, ovim putem Vam svima čestitam SRETAN I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ.... I naravno da ove dane provedete u krugu voljenih osoba i čLanova obiteLji.....

Nadam se da već svi imate pLanove za doček Nove godine i da ćete se na kraju odLučit za soLuciju koju ste htjeLi i koja je naravno za Vas povoLjna....
Dragi moji,
pozdravLjam Vas sve ovim putem jer se moram vratit svojim obvezama.....
Uskoro maLo detaLjnije......
VeLiki Ljubac



~19:42~ --Say-- [6] ||||print ||||#||||