< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Let it go...


Custom Logo Design, Company Logo Design, Business Logo Design, Logo Designs.
Custom Logo Design


myspace

Stuff for your blog!

















MaDe by: °¤° CrvEna_aNa °¤°



.....e ka NEŠTO o MENI.....
IME: Nikolina
NADIMAK: NiNy-NiNa
GODINE: Nije za hvalit se, aj aj aj 20
HOROSKOP: Ovnica
KVART: Gripe ...
FAKULTET: Ekonomija
NAJ FILM: Armageddon, Coyote UgLy
NAJ GLAZBA: čisti foLk
NAJ JELO: FruTTi di MaRe, piLetina iz Vikinga........
NAJ PIĆE: a sve.....sta je u boci.....
KOSA: ToTaLna BlonDy
OCI: smeđe ....
VISINA: 173-174 cm....
OBOŽAVAN: Pagganini, folk, tuLume, auta-pogotovo tatina, kavice s prijama, pegLat karticu, HAJDUK, šminkanje i naravno Svog Najdražeg VeLjkića...
MRZIM : osobe koje zaborave prije radi momka, umišLjene Ljude, osobe koje imaju nos do pLafona, kad me neko nervira....
TETOVAŽA: Još maLo pa je na Leđima, (tocnije 17.02.), aLi još neznam šta...... POMOZITE....
STIGAO JE-maLi sLatki dupinčić
LJUBAV: Sretno zauzeta....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



.....a imam ja i Sistericu.....

IME: AnA
NICK: MoCna MaLa
GODINE: ups....forgot.... Don`t kiLL me
ŠKOLA: GriPe
OBOŽAVAM JE:...šta uopće postoji, šta je fuLL opićena, šta me vraća u mLade dane....
MRZIM JE: zato šta joj je gLava NON-STOP u mom ormaru, neseseru za šminki, aL vaLjda je to normaLno....
OBOŽAVA: Muške, svoje prije, motore, piće i sve šta voLe mLadi...

UgLavnom da ne duLjim nalazi se na:
anna525.bLog.hr--------> NAVALITE......





...a ovo Vam je njena naj, naj, naj, naj, prija... MaLo ću Vam je opisat..

....Sta da Vam kazem cura je jednostavno preeeeeeeeeeeeedivna, toga naravno nije svjesna (aL zato sam ja tu da joj dokažem)...misLiln ono-salim se, aLi samo u tome da sam ja tu..... draga ka osoba, puno mirna, ima preeeeeesLatkog pasa, LudiLo mamu, a brata-Legendu.... UgLavnom da ne davim samo joj pogLedajte okice, sve će Vam bit jasno... Inace ona i sestra su naj prije uz ostaLe cure... Da ne duLjim nalazi se pod najmocnijim bLogovima ka LipoTica-jer to i je.... NAVALITE.... Aneta puuuusa....


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Richard Marx


free Lyrics


Dont Click Here

...ŽeLjka...


.....hm, mama 3,5 godišnjeg cvrčka, kojemu sam ja kuma, hm....ne pitaj te vragolan, na koga drugoga, nego na MeNe...Premršava, aLi ima Liniju tip-top. Obožavam provodit sate i sate u nje, te ispijat dnevne kavice... Moja naj prija inace.....a još da vam kazem da smo se mrzile prije 5-6god, hm, za nevirovat.


...SaNja...



....čisti primjer moje SaNjice.... VoLi sve živo šta je otkačeno, fLegmica je, Luda, ponekad ima napadaje smijanja, aLi sta napraviLa da napraviLa; Sanjo U are the Legend...


...Mrkvica....



...hm, moja narančasta Mrkvica, voLi partye, dobru mjuzu, cajke, aLi najviše pivu.... Go, Mrkvice,... UgLavno cura je bombončić, i svaki dan je u novoj kombinaciji narančaste i zelene boje, joooj sLatkice... i ja je jaaako volim, maLa mana; veLiki je PESIMISTA..... Momci, navaLite...


....PaLčica....


Palčica, moja maLa sLatka, smišna Tome... Ima predivan osmjeh, ciLa mi je ma baš Palčica... Inace mi je i prija i koLegica, trenutno sLobodna, zato momci znate šta Vam je činit.... Palčice, Cmoxa veeeeLika..


....a sad koLege i prijateLji, te osoba koja je maLo više od prijateLja........

...ToNčiCa-TonČy...
myspace

Stuff for your blog!



...ovo vam je najjači koLega na svitu, fLegmaš teški, kad je u pogonu, ne možete ga uvatit da oćete, ka ovog zvrka... UgLavnom, biLo kako biLo, Palčica, Mrkvica i ja ga obožavamo, bas zato sta je najjači koLega na svitu.... Po svemu, preporučam mu posao kao najjači DJ na svitu.... Tonći, kissssa


.....VeLe.....
myspace

Stuff for your blog!



....to Vam je moj maLi čarobnjak, koji je osvojio moje srce i totalno ga obozavam, voLim i sve to.... Svaki dan kraj njega mi je posebni i srićo ako ovo čitaš, OBOŽAVAM TE.... Cmoxa


myspace

Stuff for your blog!


...GueStBooK i OsTaLo...


PLease ostavite trag u mojoj guestbook!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts







...Neki LinKOVi...

...bLogIch...
...NoksI....
...SLikiCE...
..bIGoo....
..nEsto fRee...
..curice...
..PoMoć za bLogoVe...
..DiVine MusiC...
..NiCe!!cerek...

...nAjmocHniji bLOgoVi....
...MoJe SuNce....cerek
...Naj Legica MrKviCa<-NOVI BLOGIĆcerek....
...Yo SiSterica....
...Lipotica....
...IreNa....
..AntoNio....
..FreSh PriNce....
..pLavusha....
..BlinKich....
..NuteLLica-Njami....
..KiKiCa....
..ZvjEzDaNa-GiGy....
..NaTaLy....
..LaNa & PaoLa....
..Black ButterFly....
..LuCija....
..AmaRiS....
..JeJeNa....
..n@@@tky....
..LuiS RoJo oLiti PoeTa....
..IvaNaaaaaaa....
..WaNda....
..TinČy....
..TeuTa....
..SpLiĆ@nKa....
..NePrePoZnaTa....
..JedNa MaLa....

srijeda, 12.09.2007.

...BaCk AgaiN.... JuBiLaRni 100 post....


Dragi najdraži moji,

danima obilazim blogove i nekako me uvatila nostalgija. Nostalgija za danima kada sam danima bila tu i pisala svoje stihove, rići i razmišljanja. A sada me nema..... Jednostavno nema se vremena, vremena za disat, a kamoli za natirat se sist za kompjuter i napisati par rečenica.
Evo nakon nekog vremena kada sam odlučila napisat par crtica, nadam se da me nešto neće spriječit ili u zadnjem slučaju nadam se da neće nestat struje, ali ništa čudno za mene, u mene svega ima...
Vidim da zadnje što sam napisala je bilo to da sam ZARUČENA... Joj kad je to bilo, ima 4 mjeseca... Majko moja je ovo vrime Leti i Leti; neću se okrenit a već će doći i taj dan kada ću ja pred oltar....
U svakom slučaju i dalje sam jakooooo zaljubljena i sretna.....
Ne znam da li sam rekla ali i odredili smo datum vjenčanja, taj datum je 02.08.2008. skoro niti godina dana još do tog datuma, a priprema milijun.... Okvirno sve znam više manje kako, samo što se sada mora to sve rezervirat kaparat,pripremit kako bi taj dan protekao baš onako kako ja žeLim...
Ja Vam i dalje radim i studiram, izlazim rijeđe, jer iskreno i nije da mi se nešto da....
A kad i izađem vidim svega i svašta tako da mi dođe slabo na sve to.....
Dosta stvari je ostalo isto kod mene; samo su se neke promijenile: neke...... Prvenstveno je to moje razmišljanje
, razmišljanje koje je postalo ogorčeno na neke situacije....
Milju puta stanem pa razmišljam u što se ovaj svit i osobe pretvaraju.....
Svako gleda sebe i ne briga se o tome da li će drugu stranu povrijedit ili nešto tako...
Ma mislim, užas......
U svakom slučaju ne bih Vas željela zamarati sa nekim svojim razmišljanjima; znate onu; život ide i sve je pet!!!
Nadam ste da ste mi vi moji bLogeri svi OK, navraćam na Vaše blogove ali neki pišu, a od nekih nema ni slova - IRENCHY smrc!!! :(
U svakom slučaju ima još jedna novost velika, kupila sam sama i svoje prvo auto.... Jupi.... Riječ je o PUNTU 1, bordo boje, predivan je, moram se pohvalit i jednostavno ne izlazim iz njega....
Vrijeme je da Vas sve pozdravim, u nadi da ćemo se ubrzo čut i da će te ostavit koji komentarčić...
LaV Ja aLL..... BTW ovo Vam je i moj jubilarni 100 post, pa čestitam sama sebi na trudu; hehe

mah

p.s. ispod je jedna od novijih slika sa kolegicinog pira, da budete upoznati s mojim novim imidžem.... he he
Image Hosted by ImageShack.us



~12:00~ --Say-- [9] ||||print ||||#||||