< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Let it go...


Custom Logo Design, Company Logo Design, Business Logo Design, Logo Designs.
Custom Logo Design


myspace

Stuff for your blog!

















MaDe by: °¤° CrvEna_aNa °¤°



.....e ka NEŠTO o MENI.....
IME: Nikolina
NADIMAK: NiNy-NiNa
GODINE: Nije za hvalit se, aj aj aj 20
HOROSKOP: Ovnica
KVART: Gripe ...
FAKULTET: Ekonomija
NAJ FILM: Armageddon, Coyote UgLy
NAJ GLAZBA: čisti foLk
NAJ JELO: FruTTi di MaRe, piLetina iz Vikinga........
NAJ PIĆE: a sve.....sta je u boci.....
KOSA: ToTaLna BlonDy
OCI: smeđe ....
VISINA: 173-174 cm....
OBOŽAVAN: Pagganini, folk, tuLume, auta-pogotovo tatina, kavice s prijama, pegLat karticu, HAJDUK, šminkanje i naravno Svog Najdražeg VeLjkića...
MRZIM : osobe koje zaborave prije radi momka, umišLjene Ljude, osobe koje imaju nos do pLafona, kad me neko nervira....
TETOVAŽA: Još maLo pa je na Leđima, (tocnije 17.02.), aLi još neznam šta...... POMOZITE....
STIGAO JE-maLi sLatki dupinčić
LJUBAV: Sretno zauzeta....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



.....a imam ja i Sistericu.....

IME: AnA
NICK: MoCna MaLa
GODINE: ups....forgot.... Don`t kiLL me
ŠKOLA: GriPe
OBOŽAVAM JE:...šta uopće postoji, šta je fuLL opićena, šta me vraća u mLade dane....
MRZIM JE: zato šta joj je gLava NON-STOP u mom ormaru, neseseru za šminki, aL vaLjda je to normaLno....
OBOŽAVA: Muške, svoje prije, motore, piće i sve šta voLe mLadi...

UgLavnom da ne duLjim nalazi se na:
anna525.bLog.hr--------> NAVALITE......





...a ovo Vam je njena naj, naj, naj, naj, prija... MaLo ću Vam je opisat..

....Sta da Vam kazem cura je jednostavno preeeeeeeeeeeeedivna, toga naravno nije svjesna (aL zato sam ja tu da joj dokažem)...misLiln ono-salim se, aLi samo u tome da sam ja tu..... draga ka osoba, puno mirna, ima preeeeeesLatkog pasa, LudiLo mamu, a brata-Legendu.... UgLavnom da ne davim samo joj pogLedajte okice, sve će Vam bit jasno... Inace ona i sestra su naj prije uz ostaLe cure... Da ne duLjim nalazi se pod najmocnijim bLogovima ka LipoTica-jer to i je.... NAVALITE.... Aneta puuuusa....


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Richard Marx


free Lyrics


Dont Click Here

...ŽeLjka...


.....hm, mama 3,5 godišnjeg cvrčka, kojemu sam ja kuma, hm....ne pitaj te vragolan, na koga drugoga, nego na MeNe...Premršava, aLi ima Liniju tip-top. Obožavam provodit sate i sate u nje, te ispijat dnevne kavice... Moja naj prija inace.....a još da vam kazem da smo se mrzile prije 5-6god, hm, za nevirovat.


...SaNja...



....čisti primjer moje SaNjice.... VoLi sve živo šta je otkačeno, fLegmica je, Luda, ponekad ima napadaje smijanja, aLi sta napraviLa da napraviLa; Sanjo U are the Legend...


...Mrkvica....



...hm, moja narančasta Mrkvica, voLi partye, dobru mjuzu, cajke, aLi najviše pivu.... Go, Mrkvice,... UgLavno cura je bombončić, i svaki dan je u novoj kombinaciji narančaste i zelene boje, joooj sLatkice... i ja je jaaako volim, maLa mana; veLiki je PESIMISTA..... Momci, navaLite...


....PaLčica....


Palčica, moja maLa sLatka, smišna Tome... Ima predivan osmjeh, ciLa mi je ma baš Palčica... Inace mi je i prija i koLegica, trenutno sLobodna, zato momci znate šta Vam je činit.... Palčice, Cmoxa veeeeLika..


....a sad koLege i prijateLji, te osoba koja je maLo više od prijateLja........

...ToNčiCa-TonČy...
myspace

Stuff for your blog!



...ovo vam je najjači koLega na svitu, fLegmaš teški, kad je u pogonu, ne možete ga uvatit da oćete, ka ovog zvrka... UgLavnom, biLo kako biLo, Palčica, Mrkvica i ja ga obožavamo, bas zato sta je najjači koLega na svitu.... Po svemu, preporučam mu posao kao najjači DJ na svitu.... Tonći, kissssa


.....VeLe.....
myspace

Stuff for your blog!



....to Vam je moj maLi čarobnjak, koji je osvojio moje srce i totalno ga obozavam, voLim i sve to.... Svaki dan kraj njega mi je posebni i srićo ako ovo čitaš, OBOŽAVAM TE.... Cmoxa


myspace

Stuff for your blog!


...GueStBooK i OsTaLo...


PLease ostavite trag u mojoj guestbook!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts







...Neki LinKOVi...

...bLogIch...
...NoksI....
...SLikiCE...
..bIGoo....
..nEsto fRee...
..curice...
..PoMoć za bLogoVe...
..DiVine MusiC...
..NiCe!!cerek...

...nAjmocHniji bLOgoVi....
...MoJe SuNce....cerek
...Naj Legica MrKviCa<-NOVI BLOGIĆcerek....
...Yo SiSterica....
...Lipotica....
...IreNa....
..AntoNio....
..FreSh PriNce....
..pLavusha....
..BlinKich....
..NuteLLica-Njami....
..KiKiCa....
..ZvjEzDaNa-GiGy....
..NaTaLy....
..LaNa & PaoLa....
..Black ButterFly....
..LuCija....
..AmaRiS....
..JeJeNa....
..n@@@tky....
..LuiS RoJo oLiti PoeTa....
..IvaNaaaaaaa....
..WaNda....
..TinČy....
..TeuTa....
..SpLiĆ@nKa....
..NePrePoZnaTa....
..JedNa MaLa....

četvrtak, 07.06.2007.

...Vezao me za SeBe usnama, Vezao na milijun godina...


Najdraži moji,

svi vjerovatno s nevjericom gledate u ovaj post, aLi da ja sam, moraLa sam se vratit jer istini na voLju, faLiLi ste mi jako.... Majko moja, više ne znam u što ste upućeni, a u što ne... Mislim da sam prestaLa pisat negdje za rođendan, majko moja je to biLo davno. headbang

UgLavnom kao što svi znate je da sam se pituraLa u smeđe i misLim da je vrijeme da i vi to sinjate...

Image Hosted by ImageShack.us

Na ovoj slici Vam je i takozvano moje iznenađenje... Naime, kad sam se ja opiturala u smeđe, moja boLja polovica je odLučiLa mene iznenadit, i obojat se u crno (plavu noć)... Mogu Vam reć da je to biLo veliko iznenađenje da sam bila u šoku, dobrih po ure...
UgLavnom sada se ošiša pa više nema crne boje, mada iskreno Vam govoreći nije biLo Loše, dapače... AL znate kakve su cure za muškima koje imaju crnu kosu, a pLave oći!!!!! njami
Tako da mi nije baš biLo Lako pustit ga samog ULicama grada u šetnju, he he he (šalim se...)


E pa da ima Vam još jedna VeLika novost, naime zašto će mi ovaj Sv. Duje ostat zauvijek u srcu........
E sad otkriti Vam iLi ne....
ŠaLim se, naravno da moram....


Pijesma koja sLijedi me uvijek na taj spontani, neočevani i Ludi trenutak sjeti...

Dok ljubavi smo se smijali
Ja i prijatelji moji svi
Dobro znam, svi smo potajno mastali
O ovom sto sad dajes mi ti
Sad neznam kako ti objasniti
Zasto tako sam siguran da si to ti
Pa cu te pjesmom zaprositi:
I od ovog casa, vjeruj mi
Zivot cu svoj tebi ja posvetiti
Djecu ces mi radati
Zena budi mi ti (ja samo jedno zelim)
Molim te, pristani...


Jako mnogo cura taj trenutak opisuje kao romantičan...pa za mene je bio i romantičan, neočekivan, pa pomaLo i onako znate situaciju kad ne znate šta Vam se događa, kad Vam je sve neobično!!!....

DA, DA EKIPA MOJA, MOJA BOLJA POLOVICA ME ZARUČILA U SPLITU NA SV.DUJU..... A JA NARAVNO REKLA YES....

Evo skoro će i mjesec dana od tog dogadaja, a meni se osjećaji još nekako nisu stabiLiziraLi,...
...svaka cura taj dan čeka, eto i ja sam ga dočekala.. I mogu Vam reć da sam zadovoLjna i sretna jer je "ON" jedina osoba kojoj sam predala cijeLu dušu, srce i tijeLo... I kada se maLo osvrnem na današnji svijet, presretna sam s onim što imam, jer je osoba koja mi je milju puta dokazaLa da me voLi i cijeni....
Uz pomoć njega ojačaLa sam u nekim situacijama, pokazao mi je što je reaLnost, a što mašta.... UgLavnom, sretna sam jako uz njega i nadam se da će zauvijek ostati tako....
Eto dragi moji,
moraLa sam ovo sve podijeLit s Vama, da znate, a i uz to moraLa sam iz sebe neke stvari izbacit i stavit na papir šta se kaže....


Image Hosted by ImageShack.us
(kumce i Ja na njegovom 4.rođendanu...u kombinaciji šta mu je kuma kupiLa)

Eto najdraži moji, svima Vam šaLjem veLiki pojubac i pozdrav....kiss





~20:50~ --Say-- [8] ||||print ||||#||||