utorak, 13.03.2007.

Alterego

Ovo je moj prvi blog…ali kako što sam rekla u prošlom postu, ne i jedini….pa da vam ispričam priču o tome…

Za blogosferu sam čula od svoga dečka…i odmah pomislila to je „prava stvar za mene“…upravo mi je to trebalo: mjesto gdje ću se moći slobodno izraziti, bez straha od osude i odbacivanja...I nisam se prevarila…čim sam počela pisati osjećala sam se bolje, lakše…slobodnije…To je postao moj kutak, moja tajna…Iako su svi u mojoj okolini znali da ja pišem blog očuvanje identiteta mi je bilo jako važno…i to je imalo dodatnu draž, to što nitko od njih nije mogao zaviriti u moj tajni svijet…Tako sam upoznala vas, stvorila svoj svijet…i nikoga izvana nisam puštala…

Nakon nekog vremena zapela sam u neku vrstu depresije…isto sam se htjela osloboditi toga pritiska pa sam otvorila onaj drugi…mračni blog…da se ispušem…Jer su mi se ta razmišljanja činila premračnim za ovaj blog…Pisala sam ga par mjeseci …kada sam osjećala potrebu…I tamo sam našla par poznanika i jednog posebnog prijatelja, koji mi je pružao utjehu…Nakon što je pritisak prestao i ja sam prestala pisati…Ponekada sam znala svratiti do njega…čitala stare postove, sa čuđenjem…Kao da to nisam bila ja…te rečenice napisane u žaru osjećaja gotovo da nisam prepoznavala…kao moj alterego…podsjetnik na neko drugo vrijeme…

Treći blog sam otvorila čisto iz fore…kao humorističan blog…za njega su znali i moji prijatelji i gotovo ga jedini komentirali…Na njemu sam ostavila par šaljivih postova i zatim ga napustila…

To je moja ispovijest o „virtualnom ja“….

- 21:32 -

Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moja razmišljanja

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ne propustite...


Carpe diem!

Zamislite da postoji banka koja Vam svakog jutra na račun položi 86.400 kuna. No, nema prijenosa na idući dan, pa banka svake večeri skine s računa iznos koji niste iskoristili toga dana. Što bi ste u tome slučaju činili?
Povukli svaku kunu, naravno!

Svatko od nas ima takvu banku. Zove se VRIJEME. Svako nam jutro daruje 86.400 sekundi. Svake noći otpiše kao izgubljeno ono vrijeme koje niste koristili u dobru svrhu. Nema prijenosa vrijednosti za drugi dan. Nema prekoračenja. Svaki Vam dan otvara novi račun. Svake noći spali neiskorišteni ostatak. Ne iskoristite li dnevni polog-gubitak je vaš. Nema povratka. Morate živjeti sada, na današnjem depozitu. Investirajte ga tako da izvučete najviše za svoje zdravlje, sreću i upijeh. Sat otkucava! Iskoristite svoje vrijeme!!

Posjetite
mima
run´n´gun
pegy
Extion
horsey
malo čudovište
just me
Hopes&Fears
otrovna iva
škorpion

SANJAJ

Kada te svijet okrutni guši,
a sve oko tebe u bezdan se ruši,
u snove kreni, zatvori oči,
ljubav koju želiš
u snove pretoči.
Ma, možda će i koja suza poći
na topli jastuk
u zagrljaju noći.
Al dok god je tebe,
postoji nada,
zatvori oči,
sanjaj sada...



"Ako smo prevareni
nek to traje pola dana.
Ako smo nesretni
nek to traje jedan čas.
Ako smo sretni
nek to traje čitav život
jer sreća, to je ljubav
a ljubav je cijeli život."

Mudre izreke


*Mislim, dakle postojim.
*Tko je odsutan, ne dobiva ništa.
*Djela, ne riječi.
*Prijatelj je polovica duše.
*Umjetnost je duga, život je kratak.
*Nauči biti zadovoljan malim.
*Griješiti je ljudski.
*Svatko je kovač svoje sreće.
*Nije zlato sve što sija.
*Znanje je samo po sebi moć.
*Pravi prijatelj je kao drugo "ja".
*Istina je gorka.
*Riječi lete, a ono što je napisano ostaje.
*Hrabar je onaj tko pobijedi sebe.


PROĆI ĆE..

Ne žali za onim što je prošlo
Ne čezni za onim što ne može biti
Ne boj se onog što treba doći
Ako je tužno - jednom će proći.