subota, 27.01.2007.

Promjena - da ili ne????

Moram priznati da nisam baš sklona promjenama…više volim dobro-staro-poznato…Moglo bi se reći da sam sigurnjak, volim ono na što sam navikla…

Iako to ipak naravno ovisi o vrsti promjene…Recimo što se tiče hrane, tu volim isprobavati razne vrste, okuse, mijenjati omiljeno jelo i sl.
Ali kada je u pitanju izgled, onda se teško odlučujem…rijetko to mijenjam i sa puno prethodnog razmišljanja…jer kako mogu biti sigurna da će mi ta promjena donijeti nešto bolje…da će mi „pasati“

I cijela ova priča je uvod u moju dilemu: dali mijenjati dizajn ovog mog malog virtualnog prostora??
S jedne strane na ovaj sam se navikla… sa mnom je od početka…ta roza bojica, sličice i neizostavni zaštitni znak; mali tweety (naravno da će tweety i u alternativnom izboru imati svoje mjesto) …
A opet htjela bih unijeti malo elegancije u njega…ovaj mi djeluje malo djetinjast…Jer i inače volim eleganciju…i možda napraviti nešto što više karakterizira mene…moju osobnost i stil…

Što vi kažete?? Prihvaćam sve prijedloge, sugestije i ideje! Sama ću se teško odlučiti…pomozite mi odvagnuti sve za i protiv…

P.S. dizajn bih naravno sama pravila jer kako bih inače unijela svoj duh u njega…

- 19:21 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

petak, 19.01.2007.

Umjeće življenja

Nedavno sam čula jednu zanimljivu podjelu života…svodi se na tri faze…Naravno da nije sve tako jednostavno i da bi se svaka ta faza mogla podijeliti na bezbroj manjih…ali ugrubo ide ovako:

1. FAZA ODRASTANJA – nju bi mogli opisati kao djetinjstvo… manje-više bezbrižno razdoblje…barem bi tako trebalo biti…roditelji se brinu o osnovnim životnim pitanjima…na nama je da se igramo, družimo, učimo…nema ozbiljnijih problema (odnosno ti problemi iz ove sada perspektive djeluju banalno) Tu su škola, prijatelji, izlasci…i onda školovanju dođe kraj i tu dolazimo do druge faze…
2. FAZA RADA I ZARADE – u nju sam ja upravo ušla…iako kod mene trenutno ima više rada nego zarade, ali ne vrijedi kukati…bit će bolje…nadam se…U ovom djelu života “doprinosimo društvu“ kako se kaže…Poslovica ide: od kolijevke pa do groba najljepše je đačko doba…ali ja se nadam da će ovaj dio života koji mi dolazi ipak biti najbolji dio…biti moje vrijeme…Jer ipak u ovoj fazi smo sigurniji u sebe, manje ograničeni i sami odgovorni za svoj život…Sve greške i uspjesi naša su zasluga i nama se pripisuju…i onda treća … zadnja faza…
3. FAZA SLOBODNOG VREMENA, MIROVINE – nakon rada naravno dolazi vrijeme za odmor…hm…o toj fazi ne znam za sada mnogo…Napadnu te sve moguće bolesti…mirovina mala i sl. a s druge strane možeš se posvetiti nekim svojim hobijima, interesima…radosti igranja sa unucima i tako dalje

I to bi bilo to…život u tri faze – ugrubo! Donekle istina, ali sve je puno kompliciranije i ponekada puno zabavnije po mome mišljenju…
Što vi kažete na to??

- 10:22 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

petak, 12.01.2007.

VELIKI POVRATAK ???

Prošla je jedna godina od mog prvog posta…zamislite…a od mog zadnjeg gotovo 4 mjeseca…

Kako je moguće da nešto što mi je nekada bilo tolika strast tako zanemarim?? U potrazi za krivcem kroz glavu mi prolaze brojni razlozi…nedostatak vremena, ili možda inspiracije, drugi interesi, život… ili kombinacija svega toga

I cijelo to vrijeme nisam ni bila u posjetu malom tweety-ju…bilo bi preteško gledati tu zaboravljenu ljubav…
Tweety i ja smo se zajedno razvijali…od svakodnevnih postova o bilo čemu do rjeđih ali dubokoumnijih tema i razmišljanja…od 1-2 posjeta mojih sugrađana ovog virtualnog svijeta do mnogobrojnih bliskih prijatelja čiji su mi komentari izmamljivali osmijeh na usta…a ponekad i
suze…

I gdje je to sve nestalo…i zašto je prestalo??? Krivac sam ja i možda malo okolnosti… No ne vrijedi žaliti za prošlosti… ona se ne može ispraviti…ali budućnost je tu…na nju mogu utjecati….

Ovim počinjem novu eru…ja i tweety zajedno…u osvajanje svijeta…jer zajedno smo jači…
Nadam se da ćete nam se pridružiti u ovoj pustolovini…

- 21:52 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moja razmišljanja

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ne propustite...


Carpe diem!

Zamislite da postoji banka koja Vam svakog jutra na račun položi 86.400 kuna. No, nema prijenosa na idući dan, pa banka svake večeri skine s računa iznos koji niste iskoristili toga dana. Što bi ste u tome slučaju činili?
Povukli svaku kunu, naravno!

Svatko od nas ima takvu banku. Zove se VRIJEME. Svako nam jutro daruje 86.400 sekundi. Svake noći otpiše kao izgubljeno ono vrijeme koje niste koristili u dobru svrhu. Nema prijenosa vrijednosti za drugi dan. Nema prekoračenja. Svaki Vam dan otvara novi račun. Svake noći spali neiskorišteni ostatak. Ne iskoristite li dnevni polog-gubitak je vaš. Nema povratka. Morate živjeti sada, na današnjem depozitu. Investirajte ga tako da izvučete najviše za svoje zdravlje, sreću i upijeh. Sat otkucava! Iskoristite svoje vrijeme!!

Posjetite
mima
run´n´gun
pegy
Extion
horsey
malo čudovište
just me
Hopes&Fears
otrovna iva
škorpion

SANJAJ

Kada te svijet okrutni guši,
a sve oko tebe u bezdan se ruši,
u snove kreni, zatvori oči,
ljubav koju želiš
u snove pretoči.
Ma, možda će i koja suza poći
na topli jastuk
u zagrljaju noći.
Al dok god je tebe,
postoji nada,
zatvori oči,
sanjaj sada...



"Ako smo prevareni
nek to traje pola dana.
Ako smo nesretni
nek to traje jedan čas.
Ako smo sretni
nek to traje čitav život
jer sreća, to je ljubav
a ljubav je cijeli život."

Mudre izreke


*Mislim, dakle postojim.
*Tko je odsutan, ne dobiva ništa.
*Djela, ne riječi.
*Prijatelj je polovica duše.
*Umjetnost je duga, život je kratak.
*Nauči biti zadovoljan malim.
*Griješiti je ljudski.
*Svatko je kovač svoje sreće.
*Nije zlato sve što sija.
*Znanje je samo po sebi moć.
*Pravi prijatelj je kao drugo "ja".
*Istina je gorka.
*Riječi lete, a ono što je napisano ostaje.
*Hrabar je onaj tko pobijedi sebe.


PROĆI ĆE..

Ne žali za onim što je prošlo
Ne čezni za onim što ne može biti
Ne boj se onog što treba doći
Ako je tužno - jednom će proći.