četvrtak, 22.02.2018.

SUDBONOSNI JANUAR 1.dio

Jutro u izmaglici. Tražeći autobus pronašle smo mini bus.
I odmah je dan krenuo s glasnim hihotom.
Desetak putnika vozilo se u zemlju sevdaha. Eh, Emina!
Iako nisam krenula za Mostar nekako sam se uhvatila za ruku s njom i stihovima:

"Kad tamo u bašči, u hladu jasmina
S ibrikom u ruci stajaše Emina."
Šantić me opsjedao. I neka lagana toplina oko srca.

Naš šofer u odmaklim godinama vozio je lagano, bez žurbe. Tako smo i nas dvije ( na odmorištu prije granice ) pile kavicu,
izmišljajući smiješne scene i zabavljajući se na vlastiti račun.
-Curke, imate vremena, čekamo Vas! Naravno da smo odmah poslušno krenule dalje.
Uzbudljivo putovanje. Zaglavljena vrata, presjedanje i krajnji cilj.
Grad za koji kažu da je siv, blistao je u suncu. Prilično velike kofere( ne daj Bože da nam što zafali, ipak je to tri dana)
jedva smo smjestile u prtljažnik.
Naš domaćin nas je odvezao do prenoćišta, sačekao dok se smjestimo, osvježimo i odveo na ručak.
Blaga šetnja, mućkalica, palačinke, čaša vina, ugodno ćaskanje. Popodne je letjelo.
Usputni razgovori o ljudima koje sam znala od prije i pitanje, hoće li se pojaviti tu večer u kojoj smo gostovale?
Neki su se unaprijed javili da se vidimo, neki ne, za neke si nije znalo jesu li uopće u gradu, a baš ti su me nekako zaintrigirali.
Prošlo je tri godine od zadnjeg susreta. Osmijeh i blaga nervoza u nadolazećem.

Napirlitane, zadovoljne same sobom, spremne, došle smo na mjesto gdje ćemo njedriti sebe kroz svoje zapise. Nizali su se znani i neznani.
Pozdravi, zagrljaji, poljupci, radost, smijeh. I naravno početak, programa. Netko je falio, nisam se previše na to osvrtala.
Bilo je lako spojiti se sa takvom publikom. Privući ih, a oni iz nas uzeti svu ljepotu emocije, kojom se može darovati večer.
Jedan blok, drugi, treći, između gitara, umjesto moje "Emine" lagani ritam uz kopiju Bryana Adamsa
i pjesmu Have You Ever Really Loved A Woman.

Završila sam sa svojim dijelom još samo da kolegica završi svoj blok.
Pogled mi se usmjerio prema izlazu.
Kroz staklo sam ugledala poznatu siluetu muškarca, silazio je niz stepenice. Zastao je na vratim pričajući na mobitel.
Susrele su se oči. Srce je iznenadno zastalo, a zatim se ubrzao otkucaj. Osmijeh od "tri tisuće zuba".

Oznake: dnevnik jedne malene

- 12:39 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2019 (5)
Ožujak 2018 (5)
Veljača 2018 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

l.p.

U dogovoru s Mjesecom
postat ću zavodnik i kicoš
i sve svoje rukopise
natopljene u čaši Korlata
ispit ću u jednom gutljaju

v.d.m.

Mani se filozofije i modernog pjesništva
voli me, voli me jednostavno kao što Ja Tebe volim
divljim, prostim riječima reci "Volim te"
tako da te duša zaboli, da ti srce preskoči
kad samo pomisliš na mene
voli me kao što dijete voli
jasno, otvoreno, bez zadrške
voli me tako da ti bude svejedno
hoću li te s*ebati
ma kako ti volja, samo me voli
jer oko mog srca nema štita, nema proračuna
samo gola, čista emocija
kao suza, kao ljubav
Voli me, jer Volim te

Crvena Jabuka & Kemal Monteno - Nekako s proljeća

Nekako s proljeća

tamo negdje daleko, daleko, iza
u uvali loše usidrenih brodova
imali su zavodljivu ideju
ušuljati se u život svjetionika
i postati parodija smrti .