nedjelja, 20.01.2008.

Mana

Zahvale Berixu što mi je svojim pitanjima postao muza za postove.
Došao si mi taman u trenutku kratkoga spoja između mozga i ruku i uspio si ih dogovoriti da se udruže, spoje i ponovo sprijatelje kako bi stavili zajedničkim snagama nešto na „papir“

Pa da te uveselim ispunit ću ti želju i dati traženi odgovor... vidim da ga nisi uspio sam nači stoga ću ti pomoći jer uviđam da imamo neke sličnosti... a to je da ne gledaš samo loše ljudske strane već i lijepe strane od tuda i onaj WOW! I zašto nisi mogao vidjeti moje mane.

Zato sada uzimam telefon i zovem "Red za čistoću"... zubo


MANE...

1. Ne mogu sve ljude zadovoljiti, a pogotovo partnerove potrebe jer ne vidim sve jer nemam oči za sve, ali imam zato uši, znači SEBIČNA sam I BEZOSJEČAJNA.

2. Na glupa kažem jesam, na pametna kažem jesam, na luda kažem jesam, na zgodna kažem jesam, na ružna kažem jesam, znači POVLAĐUJEM jer svakome dajem ono što želi čuti, jer prava istina je ...SVE sam.. U odnosu tko gleda, kako gleda i pod kojim kutem gleda postat ću model koji im se više sviđa (pa gdje će dobiti veće slobode mašte?!)

3. Ne govorim uvijek istinu jer bi nekoga zabolila, svježe...mami i tati nisam rekla da sam ostala doma za NG jer sam vidjela tugu i brigu u njima na samu tu ideju i mogućnost da ću ostati doma, znači LAŽLJIVA... hmmm k tome se pridružuje i LICEMJERNA i ...

4. Ponekad kada osjetim da mi netko ne dopušta da se izrazim pileči svoje ja izfrusrirana počnem piliti svoje i dobijem kako želim da se samo mene sluša, znači potvrđujem da sam SEBIČNA! Zar opet sestro razmetna? S time da se tome pridružuje i TVRDOGLAVA.

5. Munjara sam i počinjem biti sve više svoja sto na sat, s time potvrđujem da sam LUĐAKINJA. Sestro razmetna zar si i to?

6. Živim u Guzogradu stoga sam od djetinjstva naučila mrdati guzom i ne mogu se riješiti te mane pa se često netko spotakne, padne na mene i onesvijesti se. Moram ga šamarati i dizati da progleda jer to je samo jedan dio pokupljen iz Guzograda. Jer u guzogradu se i rudnik kopa, dimljak zna propustiti i pokojeg Tihomira prezimena Neugodni misleči da je Djed Mraz.

7. Volim puno toga, a pogotovo provoditi vrijeme sa meni dragim ljudima, da ne spominjem vrijeme ispunjeno sa partnerom.. nedam mu mira niti dok jede jer ga uživam promatrati kako žnjopa... nedam mu mira dok spava jer ga volim gledati dok spava, i igrati se s njime uživajući kako miče nosom, usnama misleći da ga neka muha smeta... volim ako netko priča u snu jer se volim kidati od smijeha na neartikulirane zvukove ili pak na neku uspijelo složenu krratku rečenicu, znači ZLA sam i MUČITELJICA...

8. Večinu partnerovih prijedloga da se ode nekamo ili napravi nešto ispunjavam jer volim muving i otiči gdje god, a što je novije tim bolje, no uživam i u utabanim stazama... jer to je vrijeme koje provodimo skupa, a kamo god otišli znam da čemo se dobro provesti, pričati, zabavljati, odmarati. No kako mi SVE može biti dobro?!!!!!!. Heh... nije... jer nije se primjetilo da je na početku pisalo VEČINA, a ne sve i da se ne zna da sam za partnera napravila nekad nešto što mi i nije baš napeto ili mi se neda, a on to baš želi i voli, a ja sam prešutila i napravila jer sam LAŽLJIVA i nisam rekla ISTINU i LICEMJERNA sam ili se nije uspjela izboriti neka moja ideja i želja već njegova jer sam popustila... znači još ka tome sam POPUSTLJIVA.

No kada izjavim ne, ne želim, ne da mi se, e onda je TOČKA i molim ispoštuj bez da to prihvatiš osobno!... ej, ej, mala?! To me boli! Pa sada si znači i BEZOBRAZNA?! Ne može to tako!!! i LJENA si uz to i sad već troduplo potvrđeno SEBIČNA i samo na sebe misliš.

Daješ malo poticaja i ideja da se ide nekamo ili nešto napravi, da je na tebi da se nešto pokrene išlo bi se umjesto 5 puta 2 ili 3 puta. Hoooony... nisam JA TI! Hoćeš me prihvatiti ono što jesam ili ćeš tražiti nešto što će tebe gurati i očaravati te količinom ideja kako bi mi (sebi) se mogao diviti? Zar nije bit druženje, društvo, uživanje jedno u drugome i onome što radimo i gdje jesmo? Jest da je s moje strane manje... no... pogledaj malo, svugdje nas je i svašta radimo i uživamo, slažemo se i lijepo nam je... zar želiš uništiti ono lijepo što imamo i što smo stvorili? I mogu ispuniti tu tvoju kvotu muvinga jer to volim kao i ti, ne radim to jer me to tlači... ispunjavamo si želje, ti si sretan sa svojih 5 ispunjenih želja, a ja sam sretna sa mojih tri koje taman upadnu i ispune se u tvojoj krizi za idejama, no ako me ne možeš voljeti takvom kakva jesam to znači da želiš svoriti od mene sebe i da postanem ambicioznija..... znači DOSADNA, INERTNA I BEZ MAŠTE sam...

10. Moji problemi nisu partnerovi problemi i često mi se desi da ih izgubim putem do kuće, no on se svejedno ljuti na mene kao da je to njegovo čudeći mi se kako je meni... eto ti na vraga... većinu vremena dobro, a ako ne uspijem izgubiti na putu do kuće ostavim ih ispred kućnoga praga u nadi da ih neće pronači dok mu ih ja ne odlučim pokazati i predati kao poklon jer ga cijenim i poštujem i želim da me ili samo ponekad sasluša bez mudrovanja, ne tražeći savjet ili da čujem što misli o nečemu priupitavši ga ili ako ga pitam za savjet da me ako ima što god za reči da me svjetuje, znači i KOMPLICIRANA sam uza sve ono ostalo.

Nije niti čudno da sam SAMA... kada sam eto uza sve ostalo i ČUDNA... biljka... i promijeniti ću do kraja života ime u... Sama Čudnabiljka ako treba....naime i u biljkama sam čula da imam dvojnicu... doznala sam joj i ime... Ruža kaže da se zove, samo što ona ima više bodlji nego ja, tako da molim drugi put kada mi netko kaže da sam Čudnabiljka da mi se donese Ruža Dvojnica pa da buemo u paru i sa trnom više jače!


Kada susretnete takvu osobu u životu ona je jadna i nije vrijedna življenja, a kamoli žaljenja, sebična je, bezosječajna, povlađuje, lažljiva, licemjrna, tvrdoglava, zla, dosadna, popustljiva, inertna, bez mašte, komplicirana i sve ostalo što vam padne na pamet. Preporučam vam da pijete 1,5 L -2 L tekućine na dan kako biste imali dosta tekućine jer trebat će vam za pljuvanje... vježbajte svoje tijelo i duh jer trebat će vam energije...


Pozdrave vam šalje JA... u nadi da će vam se ispuniti san: "Ne želim sresti niti ikada u životu upoznati Sama Čudnubiljku, a s time niti njenu Ružu Dvojnicu" i lijepo jutro - dan - veče vam želi ovisno kada budete čitali ovaj dosadni post.

P.S.

Veza nije projekt realiziran riješavanjem problema, veza je odnos koji se treba stvarati i održavati.

- 13:14 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (11)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Život, životne dogodovštine, misli i sječanja.

"U mladosti treba ljubiti, u zrelosti pisati knjige i u starosti napokon govoriti istinu." Richard Bach

"Ako se nešto može popraviti,
Čemu onda biti nesretan?
A ako za to nema lijeka,
Opet nema svrhe biti nesretan"

Još malo pa...
znat ću što sam to JA
znat ću što sam to
znat ću što sam
znat ću što
znat ću
znat
zna
zn
z


Svi žele mijenjati čovječanstvo, a nitko sebe.

"Samo život posvećen
drugima je vrijedan
življenja" Albert Einstein

" Ne vjeruj zato što je to mudrac rekao,
Ne vjeruj zato što je to uobičajeno mišljenje,
Ne vjeruj zato što je to zapisano,
Ne vjeruj zato što je to prorečeno,
Ne vjeruj zato što netko drugi to vjeruje,
Ali vjeruj sam onom što si sam prosudio da je istina."
Siddhartha Gautama Buddha

"Mogu izabrati između toga da budem žrtva u svijetu ili
pustolovka koja traga za svojim blagom.
Stvar je samo u tome kako ću gledati na svoj život." P.Coelho

"Sve je u oku gledatelja, u tome kako duboko i iz kojeg kuta gledate"

"There are two kinds of people in the world - those who walk into a room and say,
"there you are", and those who say "here I am!"
Abigal Van Buren

RAZMIŠLJANJE
"Lakoća kojom određena mišljenja postaju opća, proizlazi iz
nesposobnosti većine ljudi da stvore vlastito mišljenje osnovano
na vlastitom razmišljanju." Gustav Le Bon

"Kad je ljudima dosadno, dosadno im je ponajprije stoga što su dosadni sebi samima." Hoffer Eric

"Čovjek koji ne mjenja svoje stavove nije čovjek nego spomenik."

"Dok volimo nekog zbog njegovih vrlina, to nije ništa ozbiljno. Ali kada ga počnemo ljubiti zbog njegovih mana, onda je to ljubav."

"Um je poput padobrana - funkcionira jedino ako je otvoren."

"Priroda je najbolji učitelj slobode, jer sve slobodno u njoj diše i ide, sve osim čovjeka."

"Ludim smatraju onoga čije se ludost ne poklapa sa ludošću većine." Sigurd Hoel

"Svatko želi biti netko; nitko ne želi raditi na tome." Johann Wolfgang Goethe

"First you jump off the cliff and you build your wings on the way down." Ray Bradbury

"Sve naše umovanje svodi se na to da popuštamo osjećanjima." Blaise Pascal

website statistics



Linkovi

Osho meditacija

HTML i CSS tutoriali


Knjige

Stanislav Feldman: "Ljubav na drugi pogled"
Gary Chapman: "Rješenja ljubavi"; "Pet jezika ljubavi"
Njegova svetost Dalaj-lama: "Radost smirenog življenja i umiranja"
Sylvia Browne: "Anđeli naši nevidljivi pratioci"
Sogyal Rinpoche: "Tibetanska knjiga o življenju i umiranju"
Aharon Appelfeld: "Životna priča"
Robin Norwood: "Žene koje previše vole"
Neale Donald Walsh: "Conversations with God: an uncommon dialogue"; I. II, III