Tjedna ponuda poezije 11.03.2014.

11.03.2014.

Eto ulazimo u drugi jubilarni i tradicionalni tjedan ponude poezije za čitanje po povoljnim cijenama. Da podsjetim: pjesme već od 2 kune, zbirke poezije od 10 kuna.

Hvala svima koji ste uplatili novce i poslali plave kuverte proteklog tjedna, a evo i aktualne ponude:

PJESME:

Jacques Prevert:"Da se načini portrait jedne ptice"

Jacques Prevert:"Ljeti kao i zimi"

Jacques Prevert:"Netko"

Jacques Prevert:"Mali prosjak"

Bernard Noel:"Nebo je šuplje"

Bernard Noel:"Sunce zalazi iza"

Bernard Noel:"Nigdje"

Bernard Noel:"Idem na zdenac po svježu vodu"

Drago Gervais:"Oblačić"

Drago Gervais:"Burin"

Drago Gervais:"Batuda"

Drago Gervais:"Kmeti"

Enes Kišević:"Prepisan san"

Enes Kišević:"Jutarnja molitva"

Enes Kišević:"Trenutak"

Enes Kišević:"Smiraj"



ZBIRKE POEZIJE:

Jacques Prevert:"Pjesme"

Bernard Noel:"Ostatak puta"

Drago Gervais:"Pod Učkun"

Enes Kišević:"Samo s tobom sam ja"


Pjesme koje želite da pročitam za vas možete naručiti tako da mi nazive pjesama i zbirki poezije pošaljete na mail: thepoetryreadingmarket@gmail.com, komentarom na blogu "tržište poezije" ili u komentarom na facebook grupi "Ništa 2012."

Novac možete uplatiti na moj broj računa 2340009-3212047317 u Privrednoj banci Zagreb ili mi novce pošaljite u plavoj kuverti na adresu:
Jerko Gregov
Gregov dvor 16
23273 Preko


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.