...aLL of this....

petak, 16.06.2006.

...sooou heppii=)

Mislim napokon da mogu napisat novi post….bas kad je stekalo sam dobila neku inspiraciju….ccc…:)…hahh….evo sad pisem novi post….neam sta za radit…kako je to ljep osjecaj kad nemas sta za radit…kad ti je dosadno….kad nemoras ucit i pisat zadacu ….:) hahah…..ma zakon….bas sam happppy….hhiih…u subotu sam naravno bila u uljaniku….matineja za osmase…mislila sam da ovi iz mog raza nece doc na kraju ih je cak i vise od pola doslo bas mi je bilo drago….i bilo nam je preeeedobro….prvo smo se svi skupili i krenuli prema gradu bilo nas je nekih 30-ak….hahh koj smjeh je to bio svi nas gledaju po gradu hahahh…i pocela je kisa…..nesto malo je padala….onda smo ja i bitcharka nabacile sprint…:) ….onda……..smo isli tamo negdje….svako na svoju stranu.…..i nakon toga napokon u uljanik….trebalo nam je nekih sat i po da dodjemo iz sijane do grada:) al oke…..u ulj je bilo bas brdo ekipe….nikad tolko,nisam mogla ni proc…prvo je bilo malo tapija sijana je odmah napocetku spusila jer su nas kastanjerci zgazili u deranju :((((((((( nakon 5 god sta smo pobjedjivali…..ah smrc:(…i onda poslije je pocela stala….sa ovim mojima ludacima iz raza…..ma zakon je bilo isplesali smo se,pjevali tj derali =) onda smo ja i frendica isle popit malo vode jer mi je grlo isusilo i ova me prolila sa punom casom po majci….bila sam sva mokra….hahahh….al onda sam ja nju:)bbwghaah…..,.malo vise:) hhiih….i tako smo se glupirali…..joj ja neznam sta cu bez ovih mojih sijanaca toliko ih volim jojj to sam tek u subotu shvatila da nista nece bit kao prije….istina da cu s nekima koji su mi ok ic u srednju al opet to nije to….falit ce miii….ove nase budale iz razreda….kad nesto provale za vrijeme testa i svi umiremo od smjeha cijeli sat…falit ce mi nase gledanje rtl-a na glazbenom…….heheh….,tracanje sa senkom na engleskom….,bacanje stolica i plakata kroz prozor na povijesti…svadjanje sa nastavnicom iz kemije…..nase prepisivanje na biosu….bjezanje kroz prozor na fizici=)….slusanje narodnjaka na likovnom…….al bit ce mi super sta vise neke nastavnike ne moram gledat….hahaha….pogotovo ovu kemicarku….!!!!!!!!!!!!…jojjj……onda u gimn me ceka jos gore=P ….al boli me neke stvarno nemogu gleat….jedina nastavnica koja ce mi sigurno falit to je vjestica iz povjesti…mislim da se zove ljiljanka….ta zena je predobra osoba nemam rijeci,….kad pobjegnemo sa sata ona nam da samo jedna minus i nista ne kaze nasoj razrednici jer zna da imamo strah od njezinih konrolna….bahah….svi imamo 5 iz povijesti nikad nismo ni takli knjigu….u ove 2 god sta imamo povjest,pisali smo ispit 2 puta….hahh….i nismo morali rjesiti sva pitanja (???!?) …bahaah…ma cool,nie bed=)….ljiljanka rullllaaa…..=D….hihi….
….u pon je bila neka predstava u kazalistu kao za dan skole….i onda su nastupali neki iz mog raza….pa smo ih isli gleat…hiih bili su zakon=P….i onda jucer nismo imali nastavu nego smo isli u sijansku sumu…..tapijarili smo bez cilja tamo ovi neki su se ubijali s motorima…pa smo se ja,cakana i neki frend pogubili bahahah…..i nakon par sati napokon stigli kod frenda u sijanu i tamo se glupirali i unisitili mu cjelu kucu…hhahh….nemogu vjerovat da je kraj….full mi je brzo proslo sve ovo…preebrzo:(smrceko
…..i tako mi zao je sta necu vise bit s mojima…….faliti ce mi…=(…al oke barem ce moja majena czaaakana ic samnom u skolu…tj u razred!…hahh mora jer neznam ja sta bi bez nje….i jos neki ljudi koje volim…….zao mi je sta cu neke osobe koje su me stvarno iznenadile i razocarale sa nekim svojim ispadima ic mozda samnom u razred…al jbg…..bitno je da cu bit sa pravim frendovima….:)jeeej….
….u srijedu,zadnji dan skole…ja i cakana smo nastekle da budemo dezurne…hehe zadnji dan…malo smo tapijarile al ok…do 11i30 smo imale sk….i onda hahh gadanje…ja sam bila sva bijela od brasna…hahh i nakon nekih pola sata sa imala tijesto na glavi…bahah koji smjeh je to bilo…pa sam se ubila na cesti posklizla sam se lol umirali smo od smjeha hahah….i tako ugl zajeb….i onda smo isli popdne na havajsko…bilo nas je 30-ak sijanaca….al ja se nisam kupala bilo mi je hladno=P…tek jucer sam se 1.put okupala…hihi a ono ok je voda…..malo smo igrali picigin i tako……onda smo isli gledat iwe kako se baca sa sveteeee…hahaha ihihih(pljesak)iwe…hiihih….ah danas nemogu na more jer se idem sisat………aaa sutra napokon van..jee nemogu vjerovat da je napokon doslo ljetoo…:)uh ovo je bio poduzi post...hiih.....
evo jedna predivna pjesma:

Tose Proeski - Cija Si

Ponovo si nocas mila
Lagala da ni si bila s njim
Ja to osetim...
Ponovo su usne tvoje
Drhtale ko da se boje
Da ti ne oprostim

Zasto ti je to
Trebalo zar ni si mogla ti
Priznati

Chorus:
Jos su ti usne umorne
I sve sto kazes znam da nije
Jos su ti suve cipele
Napolju znam da kisa lije
Jos su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Jos ti na licu pise cija si
Samo moja ni si
Jos su ti usne umorne
I sve sto kazes znam da nije
Jos su ti suve cipele
Napolju znam da kisa lije
Jos su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Jos ti na licu pise cija si

Uzalud mi krijes lice
Znam te oci izdajice
Sve si odglumila
Isprljana poljupcima
Otrovana dodirima
Znam da si lagala

Zasto ti je to
Trebalo zar ni si mogla ti
Priznati

Chorus [x2]:
Jos su ti usne umorne
I sve sto kazes znam da nije
Jos su ti suve cipele
Napolju znam da kisa lije
Jos su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Jos ti na licu pise cija si
Samo moja ni si
Jos su ti usne umorne
I sve sto kazes znam da nije
Jos su ti suve cipele
Napolju znam da kisa lije
Jos su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Jos ti na licu pise cija si


pusekoo uzivajte…

16.06.2006. u 11:39 • 85 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

.....neš'bout mi :]

Zovu me tinich :]
Zivim u Puli...
Idem u gimnaziju,opcu
Slusam sve i svasta…
Trenutno najvise staind,imogean heap,nickleblack,rhcp..
...i narodnjake naravno =]
U horoskopu sam vodenjak..
Sta volim...
Volimm…dobru muziku,
...dobre decke,
...i dobro se najest.
....hahahaha :)
ok to bi bilo ukratko:]
ali ne ne…ovako…
…vojim čokojadu:]
...moje frendove
..majenu czakanuuu :]
…svoje starke!
…skejtereee
...kosarkase..khm
...Sijanu
...technooo:]
...pjevat
...spavat…
...svoju sobu...
...svoj komp….
...ljubicastu boju..
...i volim plesat jeeaa
...iiiii skijat...
...iii da,volim ovaj blog =)
…i volim umirat od smijeha:D
….i volim ljeto….:]
…i volim alkohol...hehe…
Sta ne volim:
…ili ne podnosim ponekad…
...alkohol…..debile… :]
...isfuravanje…
...i najvise od svega
...dvolicnost
lazi…umisljenost…
...dosadne ljude…
...deranje…
...i to bi bilo to ugl…
Sta se tice ljubavi
...necu nista napisat.
…samo da nemam decka…
...e to je bitno :]

......

msn – tinaa1203@hotmail.com
mail – tinich@net.hr

pieces.
I tried to be perfect,
But nothing was worth it,
I don’t believe it makes me real.
I thought it’d be easy,
But no one believes me,
I meant all the things I said.
If you believe it’s in my soul,
I’d say all the words that I know,
Just to see if they would show,
That I'm trying to let you know,
That I’m better off on my own.
This place is so empty,
My thoughts are so tempting,
I don’t know how it got so bad.
Sometimes it’s so crazy,
that nothing can save me,
But it’s the only thing that I have.
If you believe it's in my soul,
I’d say all the words that I know,
Just to see if they would show,
That I'm trying to let you know,
That I'm better off on my own.
I tried to be perfect,
It just wasn't worth it,
Nothing could ever be so wrong.
It’s hard to believe me,
It never gets easy,
I guess I knew that all along.
If you believe it’s in my soul,
I’d say all the words that I know,
Just to see if it would show,
That I'm trying to let you know,
That I’m better off on my own.


and I'd give up forever to touch you
'cause I know that
you feel me some how.
you're the closest
to heaven that I'll ever be,
and I don't want to go home right now.

and all I can taste is this moment,
and all I can breathe is your life,
and sooner or later it's over,
I just don't want to miss you tonight.

and I don't want the world to see me,
'cause I don't think
that they'd understand.
when everything's made to be broken,
I just want you to know who I am.

and you can't fight the tears that ain't coming,
or the moment of the truth in your lies.
when everything feels like the movies,
yeah you bleed just to know you're alive.

Slipping down a slide
I did enjoy the ride
Don't know what to decide
You lied to me
You looked me in the eye
It took me by surprise
Now are you gratified
You cried to me...
Don't turn around
I'm sick and
I'm tired of your face
Don't make this worse
You've already gone
and got me mad...
It's too bad I'm not sad
It's casting over
It's just one of those things
You'll have to get over it.
When I was feeling down
You'd start to hang around
And then I found
your hands all over me
And that was out of bounds
You filthy rotten hound...
It's badder than it sounds,believe me
It's too bad I'm not sad
It's casting over
It's just one of those things
You'll have to get over it
pjesmicee......

headlock.
Distant flickering,
Greener scenery,
This weather's bringing it all back again.
Great adventures,
Faces and condensation,
I'm going outside to take it all in.

You say too late to start got your heart in a headlock,
I don't believe any of it.
You say too late to start with your heart in a headlock,
You know you're better than this.

Wear a different pair,
Do something out of step,
Throw a stranger an unexpected smile.
With big intention,
Still posted at your station,
Always on about the day it should have flied.

You say too late to start got your heart in a headlock,
I don't believe any of it.
You say too late to start with your heart in a headlock,
You know you're better than this.
(How can you lose?)
Afraid to start, got your heart in a headlock,
No, I don't believe any of it.
You say too late to start with your heart in a headlock,
You know you're better than this.

You've been walking,
You've been hiding,
And you look half-dead half the time.
Monitoring you, like machines do,
You've still got it I'm just keeping an eye. X2

You know you're better than this,
Can't make a start got your heart in a headlock,
No I don't believe any of it.
You say too late to start with your heart in a headlock,
You know you're better than this.
Afraid
(How can you lose?)
to start got your heart in a headlock,
I don't believe any of it.
You say too late to start with your heart in a headlock,
You know you're better than this.

call me when you're sober.
Don't cry to me
If you loved me
You would be here with me
You want me
Come find me
Make up your mind

Should I let you fall
Lose it all
So maybe you can remember yourself
Can't keep believing
We're only deceiving ourselves
And I'm sick of the lie
And you're too late

Don't cry to me
If you loved me
You would be here with me
You want me
Come find me
Make up your mind

Couldn't take the blame
Sick with shame
Must be exhausting to lose your own game
Selfishly hated
No wonder you're jaded
You can't play the victim this time
And you're too late

So don't cry to me
If you loved me
You would be here with me
You want me
Come find me
Make up your mind

You never call me when you're sober
You only want it 'cause it's over - It's over

How could I have burned paradise?
How could I-you were never mine

So don't cry to me
If you loved me
You would be here with me
Don't lie to me
Just get your things
I've made up your mind

someday.
How the hell did we wind up like this
Why weren't we able
To see the signs that we missed
And try to turn the tables

I wish you'd unclench your fists
And unpack your suitcase
Lately there's been too much of this
Dont think its too late

Nothin's wrong
just as long as
you know that someday I will

Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when

Well i hoped that since we're here anyway
We could end up saying
Things we've always needed to say
So we could end up stringing
Now the story's played out like this
Just like a paperback novel
Lets rewrite an ending that fits
Instead of a hollywood horror

Nothin's wrong
just as long as
you know that someday I will

Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)

[Solo]

How the hell did we wind up like this
Why weren't we able
To see the signs that we missed
And try to turn the tables
Now the story's played out like this
Just like a paperback novel
Lets rewrite an ending that fits
Instead of a hollywood horror

Nothin's wrong
just as long as
you know that someday I will

Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
I know you're wondering when

Love isn't finding someone
you can live with,
it's finding someone you
can't live without.