Foto kutak

petak, 28.09.2007.

Slike s putovanja

ATR-42 - s njim sam letio tamo i natrag :-)
Croatia Airlines ATR-42

Hitchcock voli Zadar :-)
Hitchcock in Zadar?

Privlaka i okolica u kasno ljeto...
After departing Zadar

Otok Cres, na putu do Pule
Island of Cres

Otok Losinj, nakon okretanja prema Puli
Island of Losinj

Slijetanje u Pulu - ne znam koje se to mjesto vidi...
Landing to Pula

Okolica Pule nakon polijetanja...uredna polja...
Pula surroundings

Otok Krk, na putanji za Zagreb
Island of Krk

Slijetanje na ZAG - Velika Gorica na kraju ceste!

Landing at Zagreb

Touchdown! Jos jednom kod kuce...
Touchdown at ZAG!

Ovo su slike sa mog zadnjeg putovanja na moru. Nemaju umjetnicke pretenzije, a buduci da sam letio avionom, ispucao sam dosta slike kroz prozor. Vide se otoci, more, polja, naselja. Pa sam ipak odlucio to staviti ovdje, zasto ne. Mozda sam stavio malo puno slika za jedan post, ali ovo se moze pogledati kao neka reportazica iz aviona. Hehe. Ajd nadam se da ce je netko vidjet, nije ni mene dosta dugo bilo na blogu...baj!

- 14:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #