ALS i moja borba protiv vjetrenjace

Predlažu invalidnost 30%. te uskoro i dobivam privremeno rješenje. Zatim odlazim u Split na duhovnu obnovu .Bio je tu mladi fratar i ja sam se ispovjedio te dobio bolesničko pomazanje. Misa je trajala do kasno u noć ,ljudi su padali u neki trans a i ja sam osjetio neku snagu, nešto jako u sebi . Poslije izlazim i na civilnu komisiju dajem im otpusna pisma te privremeno rješenje o vojnoj invalidnosti. Oni to uredno obavljaju no nisu me baš dobro uputili kako da dobijem bolju mirovinu . Ja u međuvremenu tražim lijek iz Zagreba no ništa, još nisu napisali rješenje . Počinjem sa terapijom dr. Jasne Križ . Moji mi prijatelji kupuju u Njemačkoj jednu kutiju i cijena je 500 eura. No kupujem i ja jednu kutiju i to u Mađarskoj 2600 kuna ovaj put. Iz Njemačke stižu Minociklin 100, Kreatin 250 i Nimotop120 kojeg ja pijem pola dnevno. Sve te lijekove kupuje mi ženin brat te mu puno hvala. Želim napomenuti da nijedan neurolog o ovim lijekovima osim o Riluteku nije htio razgovarati .
A moja doktorica Jadranka Pavlinović je na moje upite zašto ne mogu dobiti lijek samo odmahivala rukom i govorila ja ništa ne mogu itd. Počinjem terapiju koju sam po svom nahođenju odlučio i piti. 2 X 1 Rilutek uz vitamin C 500 ,2 X po 1 Minociklin 100 , Kreatin 250 x1 i Nimotop 60 pola dnevno i to sve 13 mjeseci po naputcima dr. Križ.U Americi tu terapiju provode ima pola godine. Odlazim kod pravoslavnog popa u Glavinu kod Imotskog. Plaćam misu i pošaljem mu svoj veš koji on blagosiva te ga nosim 15 dana .Jednom dok sam sjedio ispred kuće moj brat mi daje nadu da prijateljica našeg susjeda iz Rima ima tu bolest i da joj je zaustavljena. Nitko sretniji od mene i tako nakon nekog vremena dobijem adresu koja nije bila u Rimu već u Pezaru . No na drugoj strani moji bližnji su htjeli znati više te je tako došlo i do novina . Skupilo se novaca na račun a najviše je dao Mijo Pašalić , naši iseljenici iz Australije također su pripomogli , skupilo se novaca tako da sam bio mirniji bar financijski ,samo za mene treba 6000 kuna mjesečno, a tu su djeca i nezaposlena supruga .Odlazim u Italiju ali ne u Rim nego u Pezzaro, od Kanade sam odustao jer sam od dr. Križ dobio odgovor da bih terapiju koju sam gore napisao po njenim naputcima dobio i u Kanadi. Idem u Pezzaro jer su mi prije krivo rekli a ni sam nisam znao što je to bolnica ili što. Nakon dolaska u Pezzaro dolazim kod te liječnice no ne razumijemo se baš dobro .Pokazujem joj faks na koji mi nije odgovorila. Gospođa Rita Cutolo je bioenergetičar koja je liječila i papu no papa boluje od Alzeheimera . Ona mi govori da je moja bolest povezana s glavom no čini mi se da ne zna ni ona kakva je to moja prokleta bolest. Tu su mi njeni pomoćnici obavili dvije terapije ,kupujem knjigu o bioenergiji 10 eura .Govorim ocu da imam to kući i odlazimo. Potrošili smo oko 1000 eura. Čujem za nekog Kineza u Širokom Brijegu i odlazim kod njega na pregled od 200 kuna. On je kinez i terapeut te mi uradi terapiju i kaže: ako budeš osjetio poboljšanje dođi ponovo ako ne :ne troši novce badava , jer to je teška bolest. Isti dan nazivam poznatog travara Radu Marušića u Mostaru koji mi na moje upite da li zna nešto o toj bolesti oholo spušta slušalicu, i kaže nema što razgovarati sa mnom, točno mislim i ja no ne odlazim jer pregled je 50 KM.

22.05.2008. u 16:22 | 0 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Istinita prica o borbi mladog covjeka s izuzetno teskom bolesti zvanoj amiotrofična lateris skleroza tj.ALS.
Autor ove knjige je Danko Šimić.
Rođen: 22.11.1966.
Rodno mjesto:Rašćane
Prebivalište:Makarska
Umro:31.05.2005.

Linkovi

waveBlog.hr
Blog servis wave
thumbupALS stranicathumbup
hrvatskaALS u Hrvatskojhrvatska

Dragi citatelji , ja se zovem Ivana i urednica sam ovog bloga. Na ovom blogu je objavljena istinita prica, prica o mom pok. bratu koji se borio s jednom od najtezih bolesti, ALS-om. Prvotna ideja je bila da se objavi knjiga o ovoj bolesti ali nazalost zbog raznih razloga to nam nije uspjelo pa cu tako objaviti knjigu ciji je autor moj pok. brat Danko. Danko detaljno opisuje svoj svakodnevan zivot, borbu sa ovom teskom bolesti. Iz sadrzaja cete razumjeti o kakvoj se bolesti radi a cilj mog brata i moje obitelji jest taj da oboljelima od ove bolesti pruzimo uvod u njene lose strane jer dobrih zasigurno i nema. Taj uvod sluzi kako bi oboljeli mogli uvidjeti kakav je zivot s ovom bolesti. Sadrzaj knjige je takav da sadrzi sve detaljne opise, dokumente, posjete lijecnicima, bolnicke nalaze, terapije te imena svih lijecnika koji su pomogli ili odmogli bez cenzure. Unaprijed se zahvaljujem svima i nadam se da ce vam ova prica uistinu i pomoci a ako ne vama onda vasim bliznjima koji su oboljeli od ove bolesti.


Dragi citatelji, slobodno postavite bilo koje pitanje ako vas nesto zanima u vezi s ALS-om, ali naravno ne iz teorije vec prakse. Jako nam je drago, mojoj obitelji i meni sto ste pokazali interes za ovaj blog iako je tek napravljen prije 2 dana. Zacudeni smo uspjehom bloga, nadamo se da ce vise ljudi posjecivati ovaj blog i da ce im bar nekako pomoci. Dakako, ja cu jos nesto nadopuniti tako da cete imati sto citati. Zahvaljujemo se na svim dosadasnjim komentarima i nadamo se da ce ih biti jos. smijeh

ALS je skraćenica od amiotrofična lateris skleroza ili mišićno neuronska distrofija . Bolest je poznata od 30-tih godina prošlog stoljeća i još joj se ne zna pravi uzrok. Jedni su mišljenja da je to isključivo nasljedna virusna bolest leđne moždine te da nastaje između trećeg i petog pršljena . Kojeg virusa još se nezna. No drugi su skloniji tome da bolest nastaje kao proces oksidativnog i drugog stresa .