< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ukratko na ovom blogu ću vam reći o sebi, animeima, crtanju, samoobrani, Japanu, ninjitsu, glazbi, zapravo.. sta god mi padne na pamet .D


Get this widget | Share | Track details

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo linkovi za meni drage blogove

Akira
Hotaru
Chupavci
yoruichi
ShadoW
dizajn blogova

Nešto o meni

Nick:Zeo
Datum rođenja: 14.3.1991.
Hobi: treniram judo, parkour, učim japanski, crtam, gamer sam, proučavam i treniram ninjitsu na svoju ruku
Šta slušam: New metal, strano, ma sve dobre pjesme osim narodnjaka i cajki
Naj grupa: legendarni Linkin Parkcool
Volim:iskrene ljude, trenirati, anime, crtati, razgovarati, razveseljavati i dizati ljude iz beda, pomoći, gaming, skoro sve vezano s japanom xD
Nevolim:alkolol, cigarete il bilo koje ovisnosti, šalit se na tuđi raćun, lagati, ljude koji nisu svjesni šta rade nit kakvi su zapravo,

evo ako me hoćete kontaktirati moj MSN: Zeo_0ne@hotmail.com

evo i testovi osobnosti..
I am ichigo!

ovdje sam iznjeo 9 osnovnih Kanji/Mudra, svaka ima meditaciju vezanu uz nju al previše je toga da bi ovdje pisao:

Chu - snaga uma i tijela
Image Hosted by ImageShack.us

Shen - smijer energije
Image Hosted by ImageShack.us

Kai - harmonija sa svemirom
Image Hosted by ImageShack.us

Tai - izlječivanje sebe i ostalih ( jedna ruka se nevidi zato što je ispod )
Image Hosted by ImageShack.us

Sha - snaga predosjećaja
Image Hosted by ImageShack.us

Jen - znanje o mislima drugih
Image Hosted by ImageShack.us

Tung - moć nad vremenom i prostorom
Image Hosted by ImageShack.us

Hua - kontrola nad prirodnim elementima
Image Hosted by ImageShack.us

Tao - prosvijetljenje
Image Hosted by ImageShack.us

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

ponedjeljak, 03.12.2007.

Jedan duugi tjedan

Pa nije me dugo bilo, jedan jaaako dosadan tjedan

imao sam barem jedan test svaki dan: 2 ispravka, lektira, 2 testa, i jedan što je bio odgođen
6 testova ukupno!!!!
bio sam na rubu s prometom na ADSL-u
i naravno oped sam zadnji dan prešao paket i dobit ću jezikovu juhu za koji danzubo

ee bio sam na predstavu Lopovluku nikad kraja
po školi je isao ucenik koji je zapisivao tko hoće ići
rijetko tko se javio
ja sam otišao onako bez razlogasmijeh, zato što inaće nebi
bilo je zabavno, jedino što su se dvojica iz mog razreda naroljala s 10 pivi svakibang
pa su uokolo zezali ljudi, derali se, palili mobitele i svakakve seksističke komentare iznosili
jednog sam morao 2 ošamariti da se smiri ali nakraju su ipak otišli jer su morali zapalit
aa šta ćeš, takav mentalitet lud

krenuo sam igrati Narutoarena što je strateška igra. Podsjeća me na card trading games.
Birate tim od 3 lika iz Naruta, svaki red dobivate određenu kolićinu chakre dok svaki lik ima 4 napada koja troše određenu količinu nje. Pa ko voli nek izvoli.
ovako to otprilike izgleda
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ako je itko cuo za human beatbox ovo mi jedna od najboljih izvedbi
a oni koji neznaju pogledajte pa saznajte
lik je bolestan


Kao sto primjecujete promjenio sam soundtrack na blogu, uskoro mijenjam i dizajn
Čekam shadowa da mi napravi tako da cu ga morati šibati da brže napravi, ako ikada i napravi smijeh

- 14:12 - Komentari (16) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.