truelife

23.02.2016., utorak

....

Postah rob
U tom vrisku moje želje za tobom
Ta igra slutnje koja struji srcem
Predivna tišina naših snova
Zadireš duboko i preplavljuješ snove moje
Gledam te ,i tebi se nadam
Gledam tebe, moju nadu
,ispunjenje ,tu svjetlost
U tami koja me okružuje ...

14.02.2016., nedjelja

Znaš !

Znaš, razmišljam o tebi svaki dan
Dah moj životni postaješ
Osjećaj, onaj koji me prožima
Definicija mojeg postanka
Moja stvarnost
Svaka misao
Moj smisao
Svaki tren
Sam život
Sav život
Postaješ

11.02.2016., četvrtak

....

Znaš li ?
Da ti si !
Ti moj si početak
Moja neizvjesna tišina
Moje traženje
Moja vječna ljubav
Moj ovozemaljski san
Moja samoća
I kako život odmiče
Ti postat češ
Moj neizbježan kraj ....

09.02.2016., utorak

Gledam te

Gledam te ,
slutim u hladnoj noći ovoj
Pogled u nebo
I ta molitva na usnama
U izdisaj moje želje te pretvaram
Ti moja neprospavana noći
Ti moje sretno jutro
Pitam se ?
Što očekuje nas sutra
U neki novi dan
Gdje moju želju ,razotkriva
sama ta tišina ..
Dan ,koji našoj noći žuri
Noći ,koja ostvaruje naše sne
U toj zemlji čarolije
Što negdje spaja nas
U taj blistavi nebeski sjaj ....

03.02.2016., srijeda

Ti

Ti i Ja
Jedna sasvim obična misao
Napokon sami
Naša noć
Tihi noćni sat
Na samom rubu modrine neba
Predajemo se tom vjetru
što oduvijek nas spaja ...
I stapa se ,
nestaje bez otpora
U tom moru naših snova

02.02.2016., utorak

Ti

Ti
buktinja ,
moj život ..
Tvoja blizina ..
I taj odsjaj oka ..
Sjeta
i to proljeće što dolazi
Zalaz
I taj obris tvoj,
na obzoru mojeg dana ..
Ti
Miris duha tvojeg koji opija
i jedna nada ,za nas
U toj neutaživoj želji života

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.