truelife

30.11.2014., nedjelja

.

Noć je i kasni su sati ,razmišljam o tebi dok kiša tiho krajem mojim rominja,
a u duši mojoj žarki plamen ,britki,plavi od ljubavi blista .
Tebe ,srodnu dušu nađoh svoju ,
ljubavi trag koji ni vrijeme što protiće izbrisati nemože.
I svakim danom,volim te ,čak i u ovim kišnim danima još više...
Volim te jer sivilo, pustoši ,nedostajanja, tvoje toplo srce briše
a ti poput kapi te zlatne rose sjajiš kao da osmijehom govoriš
Volim i ja tebe još više ....
Ti beskraja mojeg nova si nada ,moj najljepši san
Ti svako si sretno jutro moje i taj predivan dan.
Ti život si što poglavlje moje piše
Predivna duga koja nebo boja poslije kiše
i znaj zbog svega tog .
Ja volim te sve više

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.