truelife

10.11.2013., nedjelja

.

Pitam se ?
Osjećaš li sve ove nepovezane poljupce u stihu,
taj vapaj srca mog.
Osjećaš li taj pogled u te nježne ,ali samo tvoje oči
I u toj zbrci oprosti na misli da me možda voliš,
da rado čitaš ta moja srcem ispisana slova .
Oprosti jer sve čega se sjetim ima veze sa tobom.
što nemam te a ipak sam ti vjeran ,
da bez tvog pristanka te imam,nosim te u sebi.
Oprosti što nekad poželim u zorama modrim
samo nježan dodir tvoje male ruke
da izađemo tada u rosno jutro
i šetamo duž obale naše luke.
I prolaze godine tako
i moja tuga u noćima raste kao vječnosti val
što valja se pučinom ove moje sjete
tražeći, želeći ,taj naš usnuli žal.
Stoga oprosti što ponekad
samo brodolomac sam što želeći te
gubim te u noći.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.