truelife

26.12.2012., srijeda

....

Malena nema te ,odmaraš znam ….
Vlada neka predivna tišina ,bezriječje naše ljubavi .
Osječaji struje našim tijelima ,svaki tren je ispunjen tobom ,tvojim srcem ,tvojom dušom .Postajem svjestan veličine tih osječaja ,tvoja odsutnost ponekad i boli ali slatka je to bol jer znam da če proči i doči češ opet u šetnju na obzor duše moje i sretno če sunce sjati u šetnjama našim .I tada tvoje srce puno dobrote i ljubavi nastanjeno u čarobnoj šumi duše moje gdje postojimo ,opstajemo , gdje svaki poljubac traje vječno
Tamo te puštam da putuješ po nutrini srca i duše moje ,uživam u tome jer oplemenjuješ mene ljubavlju svojom ,tamo vlada predivan mir ,smiraj duša naših zaljubljenih ,ne narušava ga buka i strka vanjskog svijeta ,uživamo jedno u drugom na poseban način samo naš i nama poznat ….a ti postaješ pupoljak predivne ruže pretočena u stihove ljubavi koje moje srce pjevuši u šetnjama našim ….I zbog svih tih osječaja da mogu birati jedan kutak svijeta gdje bih želio biti i mrijeti to bi bio kutak srca tvog malena ….tebi želim prepušten biti ….

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.