truelife

20.12.2012., četvrtak

....

od kad te upoznah razmišljam .,I tako razmišljajuči da li si stvarnost mog dana ,mog života ili utvara samo moje želje te nade koja gori u meni shvatih da nasa ljubav je posebna najljepsa među svim ljubavima , da je samo neko moze osjetiti tu ljepotu pozelio bi da je ima zauvijek ..samo se ponekada plasim ,ovakve ljubavi ne traju zauvijek, i to me ponekada rastuzi , zabrine , a tako bih želio da se osjecam ovako kao sada i da ovaj osjecaj nikada ne prestane..jer mi je najljepse sa tobom ,a posebno kada si tu kao veceras , tada sam posebno sretan ,budis u meni posebne osjecaje..... treptaj moje duse i tijela ..i volim te nekom posebnom ljubavi...ljubavlju nebeske vječnosti

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.