subota, 11.09.2010.

tips and tricks


novogodišnje odluke se poštuju maksimalno mesec dana od kad su donete. govorim iz iskustva. samo prvih mesec dana sam vodila onaj dnevnik troškova - btw, potpuno je neverovatno kako pare odu na kojekakve gluposti; u krevet sam možda jednom otišla pre ponoći, istina, držala sam se onoga da neću peglati vikendom, ali i to samo zato što skoro uopšte nisam peglala zubo štedela jesam, ali bezuspešno ;)
craft day nije zaživeo, nažalost, i to mi je baš tužno. zato sam, kad sam otišla na odmor odlučila da ivu to sve nadoknadim.
našla sam gomilu sajtova sa easy crafts za koje nije potrebno više od pola sata, ali garantuju sate i sate zabave. pa reko' da podelim.

:: zmaj za 20 minuta


stvarno se napravi za dvadeset minuta. ako sve pripremite unapred, traje i kraće. ja sam stavila onaj štapić za roštiljanje, moguće da bi bolje radila slamčica. napravila sam dva, jedan za iva, jedan za mene, bili smo glavna atrakcija na šetalištu. ivov nije leteo, više ga je vukao za sobom, ali je svejedno cičao od sreće. priceless. od srca preporučujem, super je zabavno, čak i ako nema vetra i zmajevi ne polete. eh da, nemojte da zaboravite da stavite rep, moguće je da bi naši i poleteli da su imali i taj feature.

:: papirni šeširi

pored onih koje smo pravili kao mali, onih kao za krečenje (hehe, ko o čemu, ja o krečenju), možete da napravite i ove:


zaista se lako prave. ivo nije dao da mu stavim novine na glavu, pa sam kao model koristila sestru. posle smo se igrali majstora, pa piknika, sve u sobi. super je za neki pretend play.

:: brodovi


tu imate i pattern koji možete da odštampate. ja sam ga smanjila, tako da mi dve slike stanu na jednu stranu, mislim da nema potrebe praviti tako veliki brod. jako se lako pravi, a ako ste iole vešte, možete čuda da napravite. dva-tri takva brodića i eto super zabave. ja sam naše pravila od tanjeg kartona, onda ivice mogu da se lepe selotejpom, a pramac i kormilo običnim lepkom za papir, pa dete može da prisustvuje čitavom procesu izgradnje, bez bojazni da će se opeći na hot glue.

:: ulica
nemam link, ovo je moja kreacija smijeh
ivo stalno gura autiće po šinama koje smo mu kupili, pa nam je palo na pamet da ne bi bilo loše da mu napravimo ulicu. imamo neku staru šper-ploču (neki veliki debeli karton bi verovatno bio zgodniji), na njoj smo nacrtali kolovoze, trotoare, raskrsnice, nekoliko blokova, pešačke prelaze... od kartonskih kutija – od sapuna, griza, muslija i igračaka – napravili smo zgrade. semafore smo napravili od kartona koje smo natakli na štapiće, pa sve to zaboli u plastelin. ulične svetiljke se prave od slamčica, onih što se savijaju, na kraj se stavi mali kvadar od kartona koji glumi sijalicu.
ovo takođe garantuje sate zabave, naročito ako niste perfekcionistkinje, pa vam je u redu da dete samo lepi i ukrašava zgrade.
planiramo da napravimo i zelene površine i drveće. samo još da nađemo negde sunđere.

:: šporet
još uvek nisam napravila, ali planiram. ivo voli da "kuva" i sprema nam kafu, supu, čokoladno i običano (nije typo, tako on zove obično mleko) mleko i čoko-čaj, pa sam smislila da mu napravim šporet.
uzeću kutiju od muslija, zalepiću dva kartonska kruga obojena u crno kao ringle, a kao dugmiće za uključivanje ću staviti poklopce od paste za zube zalepljene na čačkalicu.


eto, toliko od mene za sad. ako vi imate neke ideje, dajte!



kategorija: crafty mama

:: 21:27 :: komentariši (1) . print . # ::

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Opis bloga

o bebcu :)
malo i o meni. o nama. everyday life.
i slično.

02.04.08. 64 .. 7560 .. 42,1
15.05.08. 68 .. 8180 .. 43,5
25.06.08. 69 .. 8650 .. 44,5

16.06.09. 82 .. 12,5

29.05.08. jedinica dole levo
01.06.08. jedinica dole desno
04.09.08. jedinica gore desno
09.09.08. jedinica gore levo
22.10.08. dvojka gore desno

16.06.09. sve od jedinice do četvorke :)

23.07.08. propuzao :)
02.08.08. uspravio se
25.10.08. sam stoji 10-tak sekundi

Linkovlje

Baby score

upiškio mamu: 9 puta

ukakao mamu: 5

upiškio tatu: 2 (prvi koga je upiškio)

ukakao tatu: 0

upiškio strance: 2

ukakao strance: 1

Baby's wish-list:

:: kućni ledomat

:: projektor (sa ili bez platna, ne pravim pitanje)

:: mega udobna kancelarijska stolica, onakva kakvu ima Vanja u Školarcu, komada 2

:: iPod

:: Gilmoire Girls, Fraiser, Seinfeld, Friends - sve sezone

:: DVD recorder

:: mikrotalasna pećnica

:: priče o Gojku i Dobrili Srđana Valjarevića (izlazile su u Danasu, a ne postoji štampana verzija; ovo smo spremni platiti suhim zlatom)

:: štapićasti blender (u narodu poznat i kao blender za poneti) - NABAVILA!!

[nastavak sledi...]


free web counter