ponedjeljak, 20.04.2009.

what a wonderful world


saznadoh pre neki dan da mi je veoma draga poznanica trudna. pa sam joj, skromno i nehvalisavo, poslala link na ovaj blog. hehe, ne, ja uopšte nisam umišljena :))
i tako uzeh malopre da listam ovaj svoj blog... uhvati mene tako ponekad da čitam stvari koje sam napisala... imam još uvek negde dnevnike iz osnovne i srednje škole i ponekad uzmem da ih prelistam, isuse, kako je to smešno. no, čitah blog od početka i shvatih da sam ga počela pre skoro dve godine!!

ponekad mi se čini da sam koliko juče zatrudnela i porodila se. a opet, nekako mi se čini kao da sam oduvek mama. začuđujuće je to. to, kako - preko noći maltene - nešto počne da nas određuje i kako nam se promene prioriteti. i ne samo prioriteti, već sve.
ajd to što me sad plaše druge stvari, što uvek prvo mislim na iva pa na sve ostalo – to je razumljivo. ali nekako čitav svet gledam drugim očima. otkrivam ga zajedno s njim. potpuno je to očaravajuće.

njemu je SVE novo.
SVE ga fascinira.
raduju ga male stvari.
a kad malo bolje razmislim, to uopšte nisu male stvari. mislim, zašto bi gackanje po barici bilo neočaravajuće? ili to što golub odleti kad mu priđeš? ili kad naiđeš na zrno graška u hrani pa mu se silno obraduješ?
dobro, ovo poslednje je DM-u potpuno neshvatljivo, hihi.

rastužim se kad vidim roditelje koji nekud žure i nemaju vremena ili ih smara da s klincem stanu i gledaju vrapce. ili da četvrt sata kamenom crtaju po zemlji. ili da već gube vreme na sličan način. znam da je teško postići sve i pozavršavati sve obaveze, ja prva sam premorena i ponekad mi baš znači kad iva bake ili tetke uzmu na poslepodne. i znam da mnogi nemaju taj luksuz zvan pomoć porodice, ali ipak...
ne, ne osuđujem ih, samo mi je to nekako čudno. kao da nisu svesni da će malci tako brzo postati dovoljno veliki da svet prestane da ih opčinjava. ili kao da im to nije bitno.
možda preterujem, ne znam. nebitno, na kraju krajeva, samo razmišljam.

da ne bude da rentam nepoznate ljude čije životne priče ili trenutni spid apsolutno ne poznajem, povod je to što mene, priznajem, malo brine jesam li ja dovoljno dobra mama. da li ivu posvećujem dovoljno vremena i da li je vreme koje provedemo zajedno kvalitetno utrošeno? hoću li uspeti da ga naučim da bude dobar? koliko to zapravo od mene zavisi? kako da ne postane razmažen i sebičan? i sve tako neke stvari.
a pošto sam ja, kao što ste do sada verovatno i sami primetili, prava štreberka, ako neko ima neki priručnik za roditelje da preporuči, bila bih zahvalna. da ja to prvo teoretski utvrdim, pa da krenem u primenu :)

za kraj vam poklanjam
MALI REČNIK :)

mama, tata, baba – jasno je
nana – nataša
amam – hrana/ gladan sam
naja, banaja – banana
pa-pa – doviđenja :)
vava – kuca
alo – telefon
ajon – avion
de – gde je
keke – keks
keki – kaiš (ne kao vaspitna mera, ne brinite, već je fasciniran zveckanjem metalne kopče na kaišu mojih pantalona)
opa – zeka
paka – patka
jaje – jaje :)
žiži – svetlo, sijalice
pade – kad nešto padne, kad nešto on baci, ili kada on padne
daj i ajde – i ovo je jasno :)
da – kod iva znači ne, hehe, s tim što je odlučno NE odmahivanje glavom
ne kao reč ne postoji, osim što ponekad, kad uradi nešto što zna da ne treba, imitira nas pa kaže ne-ne

bonus dodatak - onomatopeje:
aargh – tigar
brm – auto
bžžž – usisivač
bvvv – fen
+ imitiranje kaskanja kad vidi konja (to je onaj kl, kl, kl zvuk)


btw, dobronamerni saveti su takođe dobrodošli. trenutno mene i DM-a najviše interesuje kako da iva odviknemo od toga da nas grize. ne-ne, ljuti izrazi lica, tužne face, objašnjenje ozbiljnim glasom da to mamu/tatu boli i sl, uopšte ne rade. on se na sve to samo smeje.

:: 01:59 :: komentariši (3) . print . # ::

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Opis bloga

o bebcu :)
malo i o meni. o nama. everyday life.
i slično.

02.04.08. 64 .. 7560 .. 42,1
15.05.08. 68 .. 8180 .. 43,5
25.06.08. 69 .. 8650 .. 44,5

16.06.09. 82 .. 12,5

29.05.08. jedinica dole levo
01.06.08. jedinica dole desno
04.09.08. jedinica gore desno
09.09.08. jedinica gore levo
22.10.08. dvojka gore desno

16.06.09. sve od jedinice do četvorke :)

23.07.08. propuzao :)
02.08.08. uspravio se
25.10.08. sam stoji 10-tak sekundi

Linkovlje

Baby score

upiškio mamu: 9 puta

ukakao mamu: 5

upiškio tatu: 2 (prvi koga je upiškio)

ukakao tatu: 0

upiškio strance: 2

ukakao strance: 1

Baby's wish-list:

:: kućni ledomat

:: projektor (sa ili bez platna, ne pravim pitanje)

:: mega udobna kancelarijska stolica, onakva kakvu ima Vanja u Školarcu, komada 2

:: iPod

:: Gilmoire Girls, Fraiser, Seinfeld, Friends - sve sezone

:: DVD recorder

:: mikrotalasna pećnica

:: priče o Gojku i Dobrili Srđana Valjarevića (izlazile su u Danasu, a ne postoji štampana verzija; ovo smo spremni platiti suhim zlatom)

:: štapićasti blender (u narodu poznat i kao blender za poneti) - NABAVILA!!

[nastavak sledi...]


free web counter