nedjelja, 09.11.2008.

5 korisnih saveta za putovanje sa puzajućom bebom


kao što sam obećala. mhm, I do keep my promises. kad tad :)))

:: idite na spavanje kad i vaša beba. tako ćete i vi uspeti da se odmorite. i neće vam pasti teško ustajanje u 7 ujutru. isto tako, jedite kad i vaša beba. dobra taktika je (ako ste u restoranu u kome je samoposluživanje) da roditelji jedu na smenu. dakle, jedan jede, drugi hrani dete, pa zamena. i još: korica hleba je magična! mi bismo iveku dali koricu pošto bi pojeo papicu i on bi (manje-više) bio miran dok i mi ne završimo jelo. a i nije imao osećaj da "gleda dok mi jedemo", tj. da smo ga isključili iz događanja. bebinin ego je sačuvan. :)

:: ponesite novu igračku. dajte mu u avionu ili kad stignete na odredišno mesto. navodno će se beba zainteresovati za igračku i biti mirna u avionu. kod nas to nije bio slučaj, ali nova igračka je uvek fun, pa se sit izigrao, doduše tek u hurgadi :))

:: pustite bebca da istražuje. iako niste kod kuće, iako nije sve dezinfikovano tri puta, pustite bebu da puzi. naročito na plaži. bebac će možda pojesti nešto peska (pazite samo da ne proguta kakav kamen ili ne-daj-bože nešto gore), ali će biti sretan i zadovoljan. i super će vam spavati posle. jeste da zahteva više angažmana od vezivanja u kolicima, ali ako ste ga već napravili, pustite ga da uživa!

:: nemojte siliti dete u more. verovatno bismo svi voleli da imamo slike našeg zlata kako se brčka u moru, ali neka deca ne žele da uđu, plaše ih talasi, plaši ih duboka voda itd. ukoliko pošto-poto ugurate bebca u vodu, rizikujete da dete razvije strah od vode i kasnije vrišti kad ga spustite u bazen ili more (prisustvovala sceni kad devojčica od 5-6 godina panično vrišti i zove tatu koji je na metar od nje u bazenu u kojem je voda njoj do pazuha; strašno). dobra taktika je držati bebu čvrsto i pustiti je da samo pljuska nožama po vodi; kasnije će samo to raditi i polako možete da je uvodite u sve dublju vodu. iveku je more bilo hladno, tako da se gotovo nije ni okupao. ali smo mu zato uzeli čamac na naduvavanje i on je bio totalni hit :)

:: krajnje praktičan savet for all ages: ako nosite posuđe za bebu koje, jel'te, treba prati, nema potrebe da vucarate i sunđer i deterdžent za pranje suđa ili da ga pak jurite na odredišnom mestu. uzmite jedan sundžer i iseckajte ga na komadiće (mi smo naš iseckali na 12 kom, ostajali 10 dana) i potopite u deterdžent razblažen sa veoma malo vode. kad sunđerčići upiju deterdžent, ostavite da se dobro osuše. nama su se sušili dan i po i to nije dovoljno. uradite to makar dva-tri dana pred put. i to je to. kad dođete na odredišno mesto, po potrebi izvadite komadić, samo pokvasite i voila - sve je spremno za pranje suđa!


ps. na poslu mi je super-duper. do sada sam radila samo honorarno, ovo mi je prvi "pravi" posao. i sviđa mi se. kolege su mi okej, a posao je super i volim da ga radim i uslovi su sjajni i... ma, sve pet :D posao iz snova. jedino što nisam s ivom 24/7, ali - priznajem - nije mi tako teško kao što sam mislila. ujutru se mazimo, on sisa, spremim ga, dođe baka i ja odem na posao. kad se vratim, opet se igramo i mazimo i baš uživam. nekako se trudim da to vreme do spavanja iskoristim maksimalno i kvalitetno ga utrošim. i onda imamo vikend just for two of us. okej, pustimo ponekad i tatu da se druži s nama, ali samo malo :D

:: 10:56 :: komentariši (5) . print . # ::

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Opis bloga

o bebcu :)
malo i o meni. o nama. everyday life.
i slično.

02.04.08. 64 .. 7560 .. 42,1
15.05.08. 68 .. 8180 .. 43,5
25.06.08. 69 .. 8650 .. 44,5

16.06.09. 82 .. 12,5

29.05.08. jedinica dole levo
01.06.08. jedinica dole desno
04.09.08. jedinica gore desno
09.09.08. jedinica gore levo
22.10.08. dvojka gore desno

16.06.09. sve od jedinice do četvorke :)

23.07.08. propuzao :)
02.08.08. uspravio se
25.10.08. sam stoji 10-tak sekundi

Linkovlje

Baby score

upiškio mamu: 9 puta

ukakao mamu: 5

upiškio tatu: 2 (prvi koga je upiškio)

ukakao tatu: 0

upiškio strance: 2

ukakao strance: 1

Baby's wish-list:

:: kućni ledomat

:: projektor (sa ili bez platna, ne pravim pitanje)

:: mega udobna kancelarijska stolica, onakva kakvu ima Vanja u Školarcu, komada 2

:: iPod

:: Gilmoire Girls, Fraiser, Seinfeld, Friends - sve sezone

:: DVD recorder

:: mikrotalasna pećnica

:: priče o Gojku i Dobrili Srđana Valjarevića (izlazile su u Danasu, a ne postoji štampana verzija; ovo smo spremni platiti suhim zlatom)

:: štapićasti blender (u narodu poznat i kao blender za poneti) - NABAVILA!!

[nastavak sledi...]


free web counter