srijeda, 28.11.2007.

panic on the streets of... belgrade


da ne ispadne da je marica bila u pravu, te da ćemo se čuti kad se već upoznam s bebcom, evo da se javim.
tj. požalim.
preciznije rečeno - da paničim.

naime, najnovija opsesija mi je da neću umeti da... držim bebu!! mislim, nije da nemam oko čega drugog da se opsesiram, ali bejah prošle nedelje u školici za roditelje gde su nas učili kako se beba povija i kupa. pa smo vežbale.
pa sam vežbala i ja.
pa je to bilo stresno.

otpovila ja tako lutku koju je prethodna trudnjača povila...
btw, obukla joj je bodi. bodi je ono što se navlači preko glave i kopča između nogu. pomoću drikera.
prvo sam jedva otkopčala te drikere, usput vizuelizujući svoju bebu koju tako cimam pokušavajući da to otkopčam. a onda sam odvezala pelene (no big deal, mašnica se odveže i odlepi pampers). e, a onda sam stala.
majku mu, kako se svlači ovaj bodi??
preko glave?! ma, pali.
jedva svukla to sa te lutke, odlučila da bebac to neće oblačiti dok ne poraste veliki da sam poželi da nosi usko.

e, a onda došlo povijanje na red. jebate, tri vrste pelena koje treba ulepiti, presaviti, posložiti, vezati i ne-znam-šta-sve-ne-još. no, izvedoh to nekako, čak se nije ni raspalo posle tri sekunde, ali onda dođe na red kupanje.
aaaaa!
kako se prima beba?
kako se beba podiže sa povijališta?
kako da je prebacim s jedne ruke na drugu a da joj pri tome ne polomim vrat?
kako da je držim samo jednom rukom (druga mi treba za pranje)?
kako, kako, KAKO?!?

sve sam ja to zapisala u sveščicu dok je sestra to pokazivala, koja ruka ide gde, kojim prstima hvatam koje bebino rame i tako to, kao prava štreberka. i teorijski sve ja to znam, da. jebe me samo što kad uzmem da vežbam na plišanom medi (znam, znam, nisam normalna, do not point the obvious), to ne ide nikako.

no, tešim se da se to nekako nauči kad beba dođe kući. nadam se samo da će taj proces učenja kod mene proći bezbolno po bebca. siroto mamino cerek

odoh da se tešim kupovinom tepiha smijeh
:: 12:15 :: komentariši (7) . print . # ::

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Opis bloga

o bebcu :)
malo i o meni. o nama. everyday life.
i slično.

02.04.08. 64 .. 7560 .. 42,1
15.05.08. 68 .. 8180 .. 43,5
25.06.08. 69 .. 8650 .. 44,5

16.06.09. 82 .. 12,5

29.05.08. jedinica dole levo
01.06.08. jedinica dole desno
04.09.08. jedinica gore desno
09.09.08. jedinica gore levo
22.10.08. dvojka gore desno

16.06.09. sve od jedinice do četvorke :)

23.07.08. propuzao :)
02.08.08. uspravio se
25.10.08. sam stoji 10-tak sekundi

Linkovlje

Baby score

upiškio mamu: 9 puta

ukakao mamu: 5

upiškio tatu: 2 (prvi koga je upiškio)

ukakao tatu: 0

upiškio strance: 2

ukakao strance: 1

Baby's wish-list:

:: kućni ledomat

:: projektor (sa ili bez platna, ne pravim pitanje)

:: mega udobna kancelarijska stolica, onakva kakvu ima Vanja u Školarcu, komada 2

:: iPod

:: Gilmoire Girls, Fraiser, Seinfeld, Friends - sve sezone

:: DVD recorder

:: mikrotalasna pećnica

:: priče o Gojku i Dobrili Srđana Valjarevića (izlazile su u Danasu, a ne postoji štampana verzija; ovo smo spremni platiti suhim zlatom)

:: štapićasti blender (u narodu poznat i kao blender za poneti) - NABAVILA!!

[nastavak sledi...]


free web counter