subota, 29.09.2007.

some girls are bigger than others


kao mala, plašila sam se da će mi se posle obilnog ručka – molim da se uzme u obzir da sam imala desetak godina – odvezati pupak!!
strah je bio najveći posle špageta. vizuelizovala bih kako mi se najednom pupak odvezuje i, umesto krvi, iz stomaka krenu da šikljaju špagete na sve strane.
toliko o tome da su deca slatka i da im svašta nešto slatko pada na pamet.

e, vratio mi se taj strah.
stomak mi je toliko narastao da mi je pupak skoro nestao. zapravo, nekako se smanjio i ispupčio se. dosta strašno izgleda. a ja treba još dva i po meseca da sam trudna! pa, na kraju će mi beba izaći kroz pupak, a ne kroz... khm... ribicu, jelte.
kuku.


kategorija: yet another silly fear
:: 12:17 :: komentariši (3) . print . # ::

subota, 22.09.2007.

positive tension


kviki apdejt:

1. bebac je veeeliki, kaže slavica da po merama žuri nekih nedelju dana u odnosu na prosek. ekstraordinarno mamino cerek doduše, to možda znači da ću se ranije poroditi. a i to je valjda okej. sve ostalo je super, kontrola za mesec dana.

2. videla na ultrazvuku bebu. ali baš sam ga videla. ne kao razmuljanu mrlju na ekranu, već baš BAŠ sve. ono - ručice, nožice, ustašca, okice, the whole deal :) i potpuno se raspilavila.
i bebac nam je mahao, srce malo. opet sam se raznežila. :))
[mislim da mi je najzad nadošao materinski instinkt]

3. položila final, razbila na practice testu, malo mi je bilo nezgodno da se saginjem i uključujem/isključujem kablove, maštala da je pod čistiji, a utičnice niže, pa da mogu da se povaljuškam po podu dok se bavim tim nadasve inspirativnim delom testa koji se zove kabliranje, jelte.

4. bila i do doma zdravlja, opet su me izbezumile žene koje čitav svoj radni vek gledaju druge, trudne, žene. doktorka mi je sa vrata rekla "o, pa to će uskoro", na šta sam ja odgovorila da baš i neće, osim ako joj decembar nije uskoro. što je prisutna sestra prokomentarisala sa "aaaa, pa znači dvojke".
grmnj.
razmišljam da si napravim majicu sa natpisom:
ne, nisu dvojke. i ne, neću se uskoro poroditi. i da, veliki mi je stomak, pa šta!
to je zato što je bebac napredan :D

5. odlučili se za porodilište, sledeće nedelje idemo da se raspitamo koliko će nas to zadovoljstvo koštati i eventualno da vidimo kako to sve izgleda. a da, izabrali porodilište u višegradskoj.

6. od sledeće nedelje idem i na pripreme, takozvane psihofizičke, za porođaj. htela još juče da počnem sa tim, ali sam mašila termin za (samo) 6 sati. hihi, idem da se družim sa drugim trudnjačama.

7. odlučili koja će biti bebina soba, te da se ja definitivno selim na novi beograd. od novembra smo on our own. počeli i da gledamo bebeću opremu i nameštaj, ali o tome drugi put, patnje trudne žene u potrazi za perfect baby-room accessories zaslužuju zaseban post.


i za kraj, potpuno abitno za bebca, ali meni izuzetno važno:
murinjo napustio (oteran?) čelzi :shocked:
dosta me je to pogodilo.
:(
:: 15:30 :: komentariši (2) . print . # ::

subota, 08.09.2007.

praktična žena, dodatak


kad ste trudne, nikako ne pretpostavljajte da možete proći onuda kuda ste ranije mogle. jer nećete moći.
juče sam se umalo zaglavila u garaži između kola i zida. krenula ka DM-u koji je bio u zadnjem delu garaže i - srećom! - setim se na vreme da sam i ranije tuda jedva prolazila, a da sad baš i ne mogu da uvučem stomak, if you know what i mean, wink-wink.

i da, gledajte da zatrudnite negde oko nove godine ili na leto, kako ne biste bile jako trudne po zimi. jer nijednu svoju jaknu ili kaputić nećete moći da zakopčate. a ovde ume da bude poprilično hladno. smrzoh se poslednjih nekoliko dana. ako mi neko pomene globalno zagrevanje, ima da ga išutam (onoliko koliko budem mogla, a nije baš da mogu).
globalno zagrevanje, my ass. pre će biti globalno zahlađenje, koliko je hladno.


PS. bebac voli the kooks, i to she moves in her own way!
vežbam ja za final exam i slušam the kooks i počinje ta pesma i bebac počne da đuska, hihi.
maleni njanjavi džemperlija, ljubi ga mama. cerek
a emilija me obradovala i zvala sa koncerta ian browna da čujem moju omiljenu - adored.
[da, skromnost mi je vrlina]
baš lepo veče :)
jedino mi je žao što zbog objektivno velikog stomaka, te nemogućnosti stajanja duže od pola sata, kao i nastupa rane zime nisam otišla na taj koncert. ali dobro, sledeće godine neću izbivati sa koncerata.
a mrmoti će mi donositi zamotane čokolade kući.
i to svakog dana!
mhm.
:: 22:54 :: komentariši (2) . print . # ::

srijeda, 05.09.2007.

praktična žena


par saveta i nekoliko molbi...


:: SAVETI ZA TRUDNJAČE (i one koje/i se tako osećaju) ::


1. NE PERITE ZUBE TIK pre nego što ćete izaći napolje. pasta za zube neminovno završava na vašoj majici, negde u predelu dekoltea ili na najisturenijem delu stomaka.
dakle - zube perete polugole, eventualno u brushalteru, a oblačite se posle. ako ste baš zimogrožljive, nabavite si ogrtač koji ćete navlačiti (i zakopčavati!) pre svakog ribanja zubića.
[ovaj savet može se dati i ne-trudnoj ženi, kao i osobi muškog pola, uz eventualno izbacivanje dela o grudnjaku]

2. NEMOJTE SE SKANDALIZOVATI ako vam polupoznate osobe iskreno kažu "wow, ogromna si!". prijatelji koje niste videli neko vreme će zasigurno biti još gori. oni će vam reći "jbt, ogromna si I UGOJILA SI SE".
znači - osmeh na lice i reply "a zamisli kako je meni kad se pogledam u ogledalo svako jutro, kikiki". u sebi ga/je slobodno najstrašnije ispljujte ili vizuelizujte omiljenu metodu mučenja.
[savet važi samo za trudnjače i možda za one koji za par meseci udvostruče telesnu težinu, ali ja takve nikad nisam videla]

3. NE ŠMINKAJTE SE u blizini wc šolje (ovo zvuči ogavno, ali gotovo svako kupatilo u sebi ima i wc šolju). ako vam se lavabo i ogledalo nalaze u blizini iste, ne zaboravite da spustite dasku pre nego što počnete sa nanošenjem podloge. u suprotnom ćete neizostavno ispratiti pogledom potonuće poklopca od tečnog pudera, ćetkice za nanošenje senke, poklopca od maskare ili ruža, a ponekad i četke za kosu. ne treba da napominjem da ćete imati osećaj gađenja, mučnine, besa, a potom i samosažaljenja dok budete navlačile rukavice i ruku gurale tamo gde guranje ruku nije predviđeno.
stoga - šminkanje što dalje od wc šolje ili obavezno spuštanje daske na istoj.
[preporučuje se isto i nespretnim ženskinjama, kao i metroseksualcima]

4. NE PRIZNAJTE NIKOM da hrčete. a sasvim izvesno to radite. od nekog trenutka nos vam konstantno bude zapušen (mislim na trenutak spuštanja gaše na jastuk, minut pre toga je sve normalno ferceralo) i disanje postaje pravo mučenje.
dakle - deny everything i slobodno dišite na usta. onoga ko se usudi spomenuti vam da hrčete, utucite jastukom prvom prilikom. kažem jastukom, jer ništa teže nećete moći da podignete.
[deny everything je taktika primenjiva u gotovo svim situacijama i kod svake osobe; ipak, ja glasam za iskrenost u svim situacijama osim ove; kao]

5. IZBEGAVAJTE BRIŽNE komšinice, poznanice, sestre poznanica, tetke poznanica, babe poznanica, daleke rodice poznanica, kao i nepoznate žene koje vas sa osmehom pitaju u kom ste mesecu. neminovno slede horor priče o njihovom porođajnom i trudničkom iskustvu ili "da znaš šta se dogodilo jednoj mojoj poznanici" priče iz porodilišta. ne znam otkud im taj poriv da prepadaju ionako sluđene trudnjače, ali raznih žena ima.
so - kidanje na levo, u narodu poznato kao taktika izbegavanja, ili odgovor "u x-tom sam mesecu, ali jaaaako žurim". ako umete, možete i da se isključite i ne slušate šta vam dotična govori. ja ne umem. btw, x u odgovoru nije deseti mesec, mada trudnoća toliko traje, a ne oduvek pominjanih devet meseci.
[ovaj savet važi i za ne-trudne žene; horor priče nikad ne treba slušati]

6. ni po koju cenu NEMOJTE SESTI NA POD. nemojte to učiniti čak ni za brdo lešnika obloženih najdivnijom mlečnom čokoladom. jer ustati same nećete moći. ili će to iziskivati akrobacije i prevrtanja urođena kakvim majmunima ili kornjačicama koje je neko prevrnuo na leđa. i ne, ne zajebavam se.
znači - sedenje na podu može ali samo ako vam je dragi ili neka druga snažna i voljna osoba u blizini. i ako ste za ustajanje izdvojile makar pola sata.
[savet ne važi ni za koga do za trudnjače u poslednjem tromesečju]

7. DIŽITE NOGE kad god možete. jeste da vas je to dizanje (und širenje) nogu dovelo do drugog stanja, ali nema potrebe da odmah spakujete omiljene cipelice jer u njih ne možeete više stati. manite se snebivanja i skrupula, elefantijazis stopala nije ni lep ni prijatan.
da utvrdimo - što češće dizanje nogu je imperativ.
[pravilo dizanja nogu važi za sve; pritom, dizanje sa širenjem ume biti itekako prijatno :whistle:]

8. ipak, budite spremne da OBUJETE CIPELE koje bi vaša BAKA poželela. pripremite se na to da omiljene cipelice - koje zasigurno nećete spakovati i do poslednjeg trenutka ćete pokušavati da ugurate više nimalo privlačna stopala u iste (situacija će podsećati na pepeljugine sestre i staklenu cipelicu) - dakle, da ćete ipak u nekom trenutku morati da ih spakujete.
stoga - ako ne želite da vas baka obožava jer ste kupile cipele kakve ona voli, kupite si patike. broj veće. za svaki slučaj.
[savet otarasi se stare stvari se daje i onim osobama koje se ne mogu odlučiti da bace nešto što su nosile u srednjoj školi jer da je to još uvek očuvano i emotivno su vezane za tu stvar, uprkos tome što su to prerasle pre deset godina]



:: MOLBE OSTALIMA ::

dragi ljudi, najiskrenije vas molim sledeće:

1. pazite kako hodate ulicom. zaista nema potrebe da prilikom opuštenog hoda mlatarate rukama poput lutaka na koncu. naročito ako je gužva i ako primetite da vam neka trudnjača ide u susret. mogućnost nabadanja šakom u brzom mlatu u stomak nas izbezumljuje.

2. još jednom - pazite kako hodate ulicom. nemojte se iznenada zaustavljati ili skretati, pogotovo ako je iza vas trudnjača. dotična je obično podložnija inerciji nego ostali ljudi i teško se zaustavlja, a ne može ni izvesti nagli manevar izbegavanja prepreke na putanji.

3. ne plašite se promaje. znam da prokletnica ubija, ali postoje i neki kojima je kiseonik neophodan. a i ti prozori u autobusima nisu tu samo da biste gledali gde ste, već i da obezbede dotok svežeg vazduha. bez obzira na to da li napolju pada kišica ili je pak sto stepeni.

4. nemojte klizećim startom uletati na mesto u prevozu koje je trudnjači neko ustupio. to što ste stariji ne znači da ste trudniji.

5. ne pretpostavljajte da je trudnjača udata. i nemojte je zvati gospođom. to što će postati mama ne znači nužno da je postala nečija supruga. a i ako jeste nečija žena, to ju ne određuje kao osobu. da napomenem, i dalje ima svoje ime.

6. nemojte prepričavati strašne i tužne priče iz porodilišta. trudnjača je ionako isprepadana i u stanju potpune sluđenosti, da joj naknadni stimulans ili povod za paničenje zaista nije potreban. ako baš želite nešto joj reći, pričajte joj kako vam je bilo divno kad vam se beba najzad pridružila. čak i ako niste uživali prvih nekoliko meseci.

7. nemojte se smejati njenim kreacijama. komentari tipa kako si to složila boje?! izgledaš kao uskršnje jaje ili ai, pa zar nisi imala ništa drugo da obučeš? ili u tome zaista izgledaš ogromno nisu dobrodošli. plus, opasni su po vaš život. napad razbesnele trudnjače nije nešto što želite doživeti.


unapred zahvalna,
trudnjača
:: 12:56 :: komentariši (4) . print . # ::

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Opis bloga

o bebcu :)
malo i o meni. o nama. everyday life.
i slično.

02.04.08. 64 .. 7560 .. 42,1
15.05.08. 68 .. 8180 .. 43,5
25.06.08. 69 .. 8650 .. 44,5

16.06.09. 82 .. 12,5

29.05.08. jedinica dole levo
01.06.08. jedinica dole desno
04.09.08. jedinica gore desno
09.09.08. jedinica gore levo
22.10.08. dvojka gore desno

16.06.09. sve od jedinice do četvorke :)

23.07.08. propuzao :)
02.08.08. uspravio se
25.10.08. sam stoji 10-tak sekundi

Linkovlje

Baby score

upiškio mamu: 9 puta

ukakao mamu: 5

upiškio tatu: 2 (prvi koga je upiškio)

ukakao tatu: 0

upiškio strance: 2

ukakao strance: 1

Baby's wish-list:

:: kućni ledomat

:: projektor (sa ili bez platna, ne pravim pitanje)

:: mega udobna kancelarijska stolica, onakva kakvu ima Vanja u Školarcu, komada 2

:: iPod

:: Gilmoire Girls, Fraiser, Seinfeld, Friends - sve sezone

:: DVD recorder

:: mikrotalasna pećnica

:: priče o Gojku i Dobrili Srđana Valjarevića (izlazile su u Danasu, a ne postoji štampana verzija; ovo smo spremni platiti suhim zlatom)

:: štapićasti blender (u narodu poznat i kao blender za poneti) - NABAVILA!!

[nastavak sledi...]


free web counter