petak, 03.08.2007.

iskopala sam neku pamučnu haljinicu, usku, kad je obučem izgledam kao sporty-spice, hihi.
sa lubenicom napred rofl
dakle, prvo ide stomak, pa ja.

a u tibi...


DEČKIĆ !

:D

nešto je veći neg' što je uobičajeno - ima 430 grama, lepo ja kažem da nosim slončića u stomaku.

bejaše smešno kod slavice na pregledu. gleda ona onaj monitor i kaže, očigledno zaboravivši da prošli put nismo mogli da vidimo šta je:
malo je veći, ali to je uobičajeno kod muške dece...
DM i ja [uglas i iznenađeno]: dečak je?
slavica [zbunjeno]: a nismo znali do sad?
bilo bi još smešnije da smo DM i ja jedan od onih parova koji žele da se "iznenade" :D

DM je posle tvrdio da mu je video pišu i da mu je ONOLIKA. ponosni tata.
ja pišu videla nisam, mada sam ovog puta iz prve prepoznala gde mu je glava. i ubeđena sam da je DM od nože pomislio da je piša. hihi.
i još je pitao - a on će biti jedno deset puta veći kad se rodi, jel da? što je kod mene izazvalo blagi napad panike, jer sam vizuelizovala deset puta veći stomak i kako me pomoću krana unose u porodilište... brrr, scary. kaže slavica da bebe budu oko 3-4 kg teške kad se rode, tako da DM uopšte nije bio daleko od istine. ko me sad bude nervirao, nagrabusio je. zamislite mene deset puta veću kako pod uticajem inercije nasrćem na pomenutog nekog, mwahahaa :)

i još - već je počeo porodični razdor oko toga za koga će bebac navijati. DM se nada malom zvezdašu... what a sucker! nije svestan da će pola moje porodice bebcu da kupuje partizanov outfit + imam cd sa partizanovim navijačkim pesmama. the kid doesn't stand a chance - ima da navija za partizan sve u šesnaest. u potpisu: proud mamma :)

ako se neko pita, ne, još uvek ne znamo koje ime ćemo dati bebi. lepo sam ja govorila DM, hajde da se dogovorimo, bolje sad nego kasnije, ali on nije hteo, kao ima vremena, a možda je i devojčica... sad hoće da mu da ime po nekoj od zvezdinih zvezda (to su dragan, dejan, miloš i ne znam ko još), što su potpuno ogavna imena, osim ovog miloša, ali ja bih to promenila u miša. naravno da se nismo usaglasili.
btw, moj odgovor na to je bio - mhm, zvaćemo ga macan. ili ivica* :wicked_smile:


no, šalu na stranu, nekako je tek sad postalo stvarno to da ćemo dobiti bebu. mislim, i ranije je bilo tako, ali sad je nekako stvarnije.
dobićemo bebu.
i to malog dečkića.
joj.
:)


smišljamo playlistu za bebca. svako po deset pesama, tj. izvođača. DM je ubeđen da bebac MORA da sluša klasiku da bi se pravilno razvio, a ja ću insistirati na brit-popu. hoću malog njanjavog džemperliju* :D

nešto sam sva vesela :)



* legenda:

macan - bojan zajić macan, fudbaler partizana, superstar sa savskog venca, retko ružan muškarac. otuda i nadimak macan. ali je pristojan (čitaj: ume da sklopi proširenu rečenicu koja ima smisla).
ivica - ivica kralj, golman partizana, sirovina neotesana. voli da lomi noge protivnicima.
njanjavi džemperlija - muška osoba koja voli brit-pop, domaći pop i indie u načelu. pitoma vrsta i mom srcu veoma draga.
:: 14:40 :: komentariši (6) . print . # ::

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga

o bebcu :)
malo i o meni. o nama. everyday life.
i slično.

02.04.08. 64 .. 7560 .. 42,1
15.05.08. 68 .. 8180 .. 43,5
25.06.08. 69 .. 8650 .. 44,5

16.06.09. 82 .. 12,5

29.05.08. jedinica dole levo
01.06.08. jedinica dole desno
04.09.08. jedinica gore desno
09.09.08. jedinica gore levo
22.10.08. dvojka gore desno

16.06.09. sve od jedinice do četvorke :)

23.07.08. propuzao :)
02.08.08. uspravio se
25.10.08. sam stoji 10-tak sekundi

Linkovlje

Baby score

upiškio mamu: 9 puta

ukakao mamu: 5

upiškio tatu: 2 (prvi koga je upiškio)

ukakao tatu: 0

upiškio strance: 2

ukakao strance: 1

Baby's wish-list:

:: kućni ledomat

:: projektor (sa ili bez platna, ne pravim pitanje)

:: mega udobna kancelarijska stolica, onakva kakvu ima Vanja u Školarcu, komada 2

:: iPod

:: Gilmoire Girls, Fraiser, Seinfeld, Friends - sve sezone

:: DVD recorder

:: mikrotalasna pećnica

:: priče o Gojku i Dobrili Srđana Valjarevića (izlazile su u Danasu, a ne postoji štampana verzija; ovo smo spremni platiti suhim zlatom)

:: štapićasti blender (u narodu poznat i kao blender za poneti) - NABAVILA!!

[nastavak sledi...]


free web counter