nedjelja, 24.06.2007.

svako žensko čeljade voli da se oseća dobro u svojoj koži. mislim, verovatno to vole i muški, ali me oni trenutno ič ne zanimaju.
pa ću ja sad da kukam o ženskim problemima – frizuri, laku za nokte, krpicama i izlascima. o imenima neću više. uskoro idem na pregled, pa ćemo saznati šta je. imamo dva imena u igri za dečaka – Filip i David. Filip jer sam DMu sjebala dvd plejer – marke phillips - nešto sitno pre nego što smo saznali da smo se razmnožili. a David jer je lift u mojoj zgradi prestao da radi dva dana po odlasku kod ginekološkinje, a preduzeće koje popravlja liftove se zove David Pajić. a moj stan je na sedmom spratu, juhu.
u svakom slučaju, imaće zanimljivu priču o tome zašto je dobio baš to ime.
ako bude dečak.
a ako bude devojčica, imaće najnajlepše ime pa joj zanimljiva priča neće biti potrebna.


dakle, sit back and relax

- for your entertainment only, trudnjacha proudly presents -

KUKANJE


:: nokti na nogama su taaako daleko ::

juče sam sekla nokte na nogama. you're amazed now, right? ko bi rekao da je to nešto što zavređuje da bude spomenuto na blogu? eh, heh, sečenje noktiju uopšte više nije tako jednostavna radnja. nekako su mi noge predaleko, ruke prekratke, a smetnja na putu do noža zvana stomak je sve veća i veća, pa dosezanje stopala zahteva neverovatnu gimnastiku koja, sigurna sam, uopšte nije preporučljiva tokom trudnoće. na pitanje da li bi mi on sekao nokte na nogama u 6 mesecu (procenila sam da ću do tada nekako uspevati sama da vršim tu radnju), DM je odlučno odbio da ima išta sa tim, što je možda i dobro, budući da ni meni ne ide najbolje baratanje makazicama - isekla sam si nokte do živaca, divljakuša. ali je nekako prevalio preko usana da mi hoće mazati lak za nokte. that's gonna be fun. smijeh
ako neko ima da mi preporuči dobrog (i pažljivog) pedikira, bila bih zahvalna.


:: everyday is a bad hair day ::

ja volim kratku kosu. i kratka kosa mi lepo stoji. kratka kosa se brzo opere i osuši. i letnje vrućine su podnošljivije sa kratkom kosom. jedino nezgodno je to što kratka kosa (na mojoj glavi) zahteva makar polusatno opsluživanje dnevno ne bi li to iole pristojno izgledalo. u suprotnom izgledam kao da me je neko zaposlio da glumim strašilo na polju pšenice. pa sam onda, mudra i praktična ja, saznavši da sam trudna, smislila da je odlična ideja da pustim kosu. kao, biće mi lakše za održavanje. ono - zavežem rep i pristojno izgledam. aha, a onda je mrmot zamotao čokoladu. prvo, to bejaše u aprilu i ja sam, ne pitajte kako, umislila da će meni do leta - dakle, za mesec i po dana - kosa porasti desetak cm, što je neki minimum da mogu zavezati rep a da mi ne ispada pola kose sa strane. drugo, moja kosa je prilično gusta, oduvek je bila, i vruće mi je od nje. čak i da mogu da je zavežem u rep, izvesno ne bih spavala sa vezanom kosom, pa bi mi se oznojilo čelo, vrat, obrazi, nos, usta, kapci, uši - što mi se sada događa. i kosa mi je one glupe dužine, nit je kratka nit duga, fali joj jedno tri-četiri cm da dosegne ramena, a i nije baš oblikovana kako bi trebalo. pa sam sad na ivici da se ošišam skroz na kratko. ali neću, karakter sam. kao.


:: nemam šešir ::

pamučni, beli veš je meni mega seksi. mislim, okej su mi, čak i zavodljive, i svilene i crne ili bordo gaćice i grudnjaci, ali pamučni veš, potpuno beo ili sa nekim girly dezenima, mi je onako, nekak' nevaljalo seksi. i volim da nosim lep veš u kome se osećam prijatno i zavodnički. no, sada sam na ivici da prestanem da nosim išta i to ne zato što sam u fazonu full monty ili zato što mi je gologuzost turn on. o ne. sve gaćice su mi male i stežu me i žuljaju. i grudnjaci su mi mali. čak i oni koji su mi bili veliki a kupila sam ih zato što su mi se JAKO svideli uz nadu da će mi NEKAD porasti cice. e pa, porasle su. ali više nego što sam htela.
kaže mi tetka da ima moja baka neke neraspakovane pamučne gaće, pa da uzmem od nje. kao, šta fali što bi mi bile do ispod sisa i što su seksi eventualno babojebcima ili onim manijacima koji posećuju fat and horny sajtove, bitno je da su od pamuka.
ja sam neiscrpan izvor zabave mojoj porodici.


:: AAA ::

kozmo nam je svojevremeno poručio da bi svaka mlada, moderna i samosvesna žena (and I am ALL that) trebalo da bude Aktivna, Aktuelna, Atraktivna. sure, no problem.
Aktivna jesam - mogu da pešačim čitavih 15 minuta bez da mi noge oteknu toliko da izgleda kao da me napao elefantijazis, mogu i da podignem celih kilogram i pol bez da me probode negde, jednom sam čak i potrčala za autobusom udaljenim ogromnih deset metara i tek posle celih dva metra ostala bez daha, a i redovno radim vežbe - dok ležim premeštam se sa levog na desni bok svakih 10 minuta.
definitivno sam i Aktuelna - bila sam na čak dva koncerta do sada i išla bih i na druge, no me jebe to što hoću da se zanesvestim ako nemam dovoljno vazduha (čitaj: ako sam u zatvorenom prostoru) i što me javni vecei užasavaju a primorana sam da ih posećujem svakih 15 minuta. ali zato redovito čitam izveštaje sa raznih dešavanja, a bejah i na indie-go večeri na kalemegdanu čitavih sat vremena dok se nisam smorila jer svi đuskaju i nikome se ne ćaska, a ja mogu da đuskam koliko i slon da skače.
naravno, i Atraktivna sam i svako ko tvrdi drugačije besramni je lažov. to što je nekima smešna moja želja (a nekad i realizacija) da navučem neki džak na sebe jer da mi je sve ostalo - lepo - usko i neudobno je samo pokazatelj da su ti narečeni neki zaista toliko out da ne umeju da prepoznaju nove modne trendove. da, najozbiljnije, džakovi su ovog leta totalni hit, verujte mi!
pored toga, vrcam od zanimljivosti i intrigantnosti svaki put kad otvorim usta. šta, nije valjda da vas ne zanima kako mi napreduje trudnoća i šta mi se sve dešava sa telom? ili, šta ima novo na tv programu? svašta! :shocked:
ali, DM mi često kaže da sam mu baš slatka i seksi ovako okruglasta i onda se ljubimo. ne možemo baš lako da se zagrlimo, jer nam smetaju tibe. ali se zato ljubakamo. sa jezikom! smijeh
za sve ostalo me baš briga.



btw, bili smo danas u inđiji na placu. ne znam kako, ali izgoreo mi je samo desni grud. levi ništa. obući majicu na V izrez danas izgleda beskrajno smešno.
:: 21:58 :: komentariši (8) . print . # ::

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Opis bloga

o bebcu :)
malo i o meni. o nama. everyday life.
i slično.

02.04.08. 64 .. 7560 .. 42,1
15.05.08. 68 .. 8180 .. 43,5
25.06.08. 69 .. 8650 .. 44,5

16.06.09. 82 .. 12,5

29.05.08. jedinica dole levo
01.06.08. jedinica dole desno
04.09.08. jedinica gore desno
09.09.08. jedinica gore levo
22.10.08. dvojka gore desno

16.06.09. sve od jedinice do četvorke :)

23.07.08. propuzao :)
02.08.08. uspravio se
25.10.08. sam stoji 10-tak sekundi

Linkovlje

Baby score

upiškio mamu: 9 puta

ukakao mamu: 5

upiškio tatu: 2 (prvi koga je upiškio)

ukakao tatu: 0

upiškio strance: 2

ukakao strance: 1

Baby's wish-list:

:: kućni ledomat

:: projektor (sa ili bez platna, ne pravim pitanje)

:: mega udobna kancelarijska stolica, onakva kakvu ima Vanja u Školarcu, komada 2

:: iPod

:: Gilmoire Girls, Fraiser, Seinfeld, Friends - sve sezone

:: DVD recorder

:: mikrotalasna pećnica

:: priče o Gojku i Dobrili Srđana Valjarevića (izlazile su u Danasu, a ne postoji štampana verzija; ovo smo spremni platiti suhim zlatom)

:: štapićasti blender (u narodu poznat i kao blender za poneti) - NABAVILA!!

[nastavak sledi...]


free web counter