ponedjeljak, 11.06.2007.

ja i dragi imamo najlepša imena na svetu. [da, znam da bi trebalo da piše dragi i ja, ali mene je sad dvoje pa sam stoga važnija, i sledstveno, ja i treba da se nalazim na prvom mestu :D]
elem, mi imamo najlepša imena na svetu. pa bi nekako bilo dobro da i bebac ima najNAJlepše ime. razmišljali smo da mu/joj ime damo po nama - ono, Sanja junior ili DM junior - ali, priznaćete, zvuči malo glupo. a povrh toga, već znamo da ako bude mini ja zvaće se Una (što je meni prekrasno ime).
no, ime za dečaka je noćna mora. predlagala sam dragom da on promeni ime i tako oslobodi svoje za mini njega, ali baksuz voljeni kaže da se već prilično vezao za svoje ime, pa ga ipak ne bi menjao. ja lično mislim da to nije u redu i da bi DM trebalo već sad da pokaže kako će on biti odgovoran otac i da promeni ime u štajaznam... Ljubolja, na primer. ili Radivoje. i to bi trebalo da uradi koliko sutra, dok još uvek ne znamo je li mini on ili mini ja.
e, to bi bio pravi pokazatelj roditeljske ljubavi!
naročito ako ipak bude mini ja smijeh

no, tvrdoglav je DM, skoro kao ja, pa smo ipak počeli da razmatramo koje bi ime mogli da damo malom pišonji. kao što već rekoh, to je pravi mali lingvistički pakao. plus, DM pokušava da izvrda davanje doprinosa bazi prihvatljivih muških imena, sa - pazite molim vas kakvim neprihvatljivim opravdanjem - 'a da sačekamo da vidimo šta je, možda je devojčurak pa se bez potrebe zamaramo'. ali, hehehe, nisam ni ja vesla sisala i ne dam se omesti u naumu da koliko odmah smislimo ime i za dečkića, pa onda krenem da cmizdrim i kukam kako se on uopšte ne interesuje za bebu i kako ga to sve smara i onda se on oseća krivim i pomaže mi. znam, znam, najgora sam 0:)

inače, pregovaranje oko imena izgleda tako što ja predložim ime, pa DM iznese zamerku. pa onda on iznese predlog, pa ja kažem "ne dolazi u obzir". pa onda krenemo da se glupiramo i smišljamo najneprihvatljivija moguća imena.

na primer:

JA: Filip nije loše ime.
DM: pa nije.
mada, svi će ga zvati Fića. to mi se ne sviđa.
aha, ni meni.
a šta kažes na Kolja?
fuj.
šta bre fuj?!
zvaće ga koljač...
e sigurno će ga tako zvati, ne izmišljaj.
ma ne može, to je nadimak od Nikola.
i...?
ne može, ne sviđa mi se.
e pa svašta. ali ajde... a Feđa?
ne zajebavaj se.
ma, ne zajebavam se, ozbiljna sam. meni je to baš lepo ime. i ne psuj pred bebom.
pa, ne izazivaj me.
ma ne izazivam te, stvarno mi se sviđa.
ne može.
baksuze. a, a recimo Dario?
mnjah, onako.
a Žoze?
ma, pali sa tim čelzijevskim imenima. nemoj da ja sad krenem sa Rafael i slično.
dobro, dobro. a Lav?
heh, to nije loše.
da... mada, malo je nezgodno kad treba da ga zovemo. mislim, kako da urlaš takvo ime? ono - Lave! Tigre? Konane? :D
u pravu si.
a Dimitrije?
ne može.
što?
ima jaku ideološku konotaciju.
ha?
Ljotić i Tucović. jedan je fašista, a drugi je komunista.
čekaj, pa šta fali Tucoviću?
e, nećemo sad o tome da se raspravljamo. ne može.
zaboga.
može recimo Julije.
e jeste, pa da ga svi zovu Julija. ali Gaj nije loše.
mda, to ime sigurno niko neće promeniti u Gej. vidim, ne gine mu određena seksualna orijentacija.
pa dobro, jesmo gej frendli ili ne? :)
uozbilji se. ali trebalo bi razmisliti o tim rimskim carevima. recimo Vasperzijan nije loše.
ti stvarno nisi normalan. ne dolazi u obzir. može Leonid.
vidiš... zanimljivo. moglo bi.
eto.... errm, je l se tako beše zvao Brežnjev?
au, da. ne može.
Obradović je beše bio Dositej?
jeste.
pa eto, može Dositej.
e, može.
mada, malo je pretenciozno, ne?
pa šta. treba mu od malih nogu postaviti visoke ciljeve.
a Isak?
a Isak nije pretenciozno?
što? 0:)
pa, ono, Njutn, Ajzak Hejz…
Isak Baševis Singer.
ne može Isak. može Denis.
jest, pa da ga svi zovu penis.
pa šta fali? biće glavni baja. :D
ne može. može Tristan.
u, bolje bi bilo Trsten.
aman, kako će to ostala deca da izgovore? ne može. ali može Fabio. ili Fabijan.
dada, može, ali kad budeš rađala malog talijančića.
a Puriša?
nisi ozbiljna. i ne može. tako se zove jedan režiser koji je potpuno bez veze.
pa dobro, ali otkud ti da će on biti režiser?
pa što ne bi bio?
pa štajaznam, čak i ako bude, možda neće biti poznat...
čekaj, kako to misliš - biće režiser, a neće biti poznat?!
pa, možda neće biti poznat kao recimo Kopola...
nego?!
možda bude poznat kao Kusturica...
e to ne dolazi u obzir! ako će da bude kao Kusturica, onda ni ne treba da bude režiser! ma, lepo ti kažem, ne može Puriša.
dobro... ajmo po slovima... daj neko ime na B.
Boško, Bole, Branko, Budimir…
bljak. nijedno mi se ne sviđa.
pa ni meni. ali Borut* je super.
ignorišem te. siroto dete da dobije kazahstansko ime, ti nisi normalan. e, a Kristijan? Kristijan je meni baš lepo ime. mada, uvek me asocira na onog kriminalca.
aha. nije dobro. mada mislim da olako odbacuješ Boruta.
rekoh već - pali. ne može....daj neko ime na H... Hristo? :D
u, može, taman da odamo priznanje korenima.
daj, ne zajebavaj. a i nekako mi je previše hrišćanski.
a Kristijan nije?
dobro, dobro... a Ljutko?
ti si neozbiljna.
nisam, tako mi se zove ujak koji je uvek nasmejan.
ma kul. ne može.
pih. a Robert?
u, to bi bilo super kad bismo živeli u americi, onda bi ga svi zvali Bob. e, Džordž je super.
ma da, najbolje da ga zovemo Bush.
pa da smo u americi, što da ne?
o, zaboga. a recimo dva imena? na primer Lav i još nešto.
može, može, Lav Sofronije. :D
ma, sigurno.
što, pa baš je super. niko nema takvo ime.
sa razlogom.
dobro, a samo Sofronije?
ma ne može. uozbilji se.
ti uopšte ne uvažavaš moje mišljenje.
pa kad daješ imbecilne predloge.
a Ratomir?
ma sigurno. nikakvi -mirovi, -ljubovi, -slavovi ne dolaze u obzir. može Rastko.
ne može.
dobro, a Grigorije?
pa nije loše. onako.
a Miša? Miša je baš lepo.
???
tebi nije lepo?
nije.
a Ivo?
Ivo nije loše.
a Kolja?
to si već pitala. ne može.
ali Kolja mi se baš sviđa.
ma ne može.
TI ne uvažavaš MOJE mišljenje. a Feđa?
opet ti. ne može.
Danijel?
sa J ili bez J?
it's negotiable.
pa zapravo mi se nijedno ne sviđa.
pa ni meni preterano, ali mi više ništa ne pada na pamet.
Konstanca! Konstanca je super.
luđače, to je žensko ime.
pa kad ne može Džordž. ali moglo bi Krejmer**.
ma da, Sajnfeld bi bilo najbolje.
a ne, ne sviđa mi se to.
ma zakuni se. a Dario?
i to si već pitala...


i tako to, hihi, obično izgleda.
kako smo krenuli, nikad se nećemo dogovoriti. ako neko ima neki predlog, we're open to sugestions :D



update: krivotvorila sam DM-ove reči. on je zapravo rekao
*BorAt
i
**Kozmo
:: 15:22 :: komentariši (11) . print . # ::

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Opis bloga

o bebcu :)
malo i o meni. o nama. everyday life.
i slično.

02.04.08. 64 .. 7560 .. 42,1
15.05.08. 68 .. 8180 .. 43,5
25.06.08. 69 .. 8650 .. 44,5

16.06.09. 82 .. 12,5

29.05.08. jedinica dole levo
01.06.08. jedinica dole desno
04.09.08. jedinica gore desno
09.09.08. jedinica gore levo
22.10.08. dvojka gore desno

16.06.09. sve od jedinice do četvorke :)

23.07.08. propuzao :)
02.08.08. uspravio se
25.10.08. sam stoji 10-tak sekundi

Linkovlje

Baby score

upiškio mamu: 9 puta

ukakao mamu: 5

upiškio tatu: 2 (prvi koga je upiškio)

ukakao tatu: 0

upiškio strance: 2

ukakao strance: 1

Baby's wish-list:

:: kućni ledomat

:: projektor (sa ili bez platna, ne pravim pitanje)

:: mega udobna kancelarijska stolica, onakva kakvu ima Vanja u Školarcu, komada 2

:: iPod

:: Gilmoire Girls, Fraiser, Seinfeld, Friends - sve sezone

:: DVD recorder

:: mikrotalasna pećnica

:: priče o Gojku i Dobrili Srđana Valjarevića (izlazile su u Danasu, a ne postoji štampana verzija; ovo smo spremni platiti suhim zlatom)

:: štapićasti blender (u narodu poznat i kao blender za poneti) - NABAVILA!!

[nastavak sledi...]


free web counter