trudnica na kvadrat

20.02.2007., utorak

VOAJERI IZ MUPPET SHOWA

Mikser

Mrknite Bareta u dupe
Ili Šajetu


I pri tome ostanite normalni...
Sjebite jednim potezom Severinu, Ivanu na kvadrat i Tonija.


Sjedim ja tako danas (ovo ja je tu baš trebalo. Nije li?)
U društvu.
S najboljim mi prijateljem.
Danas je dan za listanje štampe. (Otprilike jednom u 10ak dana ugrabimo sad-dva, okružimo se svim intelektualnopobuđujućim-i-peristaltično korisnim časopisima koje u lokalu mog nevjenčanog supruga možemo pronaći i krenemo tražiti što ima novoga u njegovom životu. Prijateljevom.
Heb'ga uvijek nešto novo saznamo ili o njegovom životu ili o poslu kojeg trenutno radi ili o najbližim mu suradnicima. A eto jednom smo umalo imali priliku i vidjeti mu golo dupe neosunčano, negdje prošloga ljeta u okolici Grada kad ga je fotkao njegov prvi PAPA-RACO u životu.

Veli čovjek – sad znam da sam napokon uspio u životu, morao sam zvati dva urednika da mi se gujs'ca ne pojavi u novinama. Pih. (a nema tome 20 godina kad bi taj isti lik platio ne dvojci, već trojci urednika da mu se ista POJAVI u nekim novinama. O vremena, o običaji..)


I tak, oboje pritisnuti kratkoročnim materijalnim problemima razrađujemo strategije preljevanja šupljeg u šuplje i tko će koga krpati dok ne sjednu prvi veći honorari i njemu, a i meni (mene ne fotkaju paparaci, možda zato jer me ne mogu prepoznati ovako izmjenjenu i tanahnu, pa su – shodno tome – moji honorari kudikamo manji...)

Pa će sad završavati jedan album koji producira.
Pa mu dolazi serija na HTV-u (ista k'o i prošle godine za točno 60% manje honorara – sad su već u pitanju čast i slava, pa neće valjda živjeti od 30ak epizoda jedine humoristične uspješnice?)

Pa onda ide u Jameriku (vraga, na sjeverni pol gdje prevladava medvjeđi spol, ali eto ide dobrim poslom kojeg je već jednom radio i zapravo se veseli, a kasnije će i do Njujorka, trebat će mu jednom Starbaks za nepušače kad odluči dojiti zujo)
Pa onda nešto ljetuje (i opet izaziva pape i race) diljem obale.

Pa će opet neki film muzikom oplemeniti (o kako volim premijere, već znam što ću obući, a i morat ćemo opet sljedeće godine u Pulu – trljam ruke zadovoljno i već se vidim kako mahućem kameri s djetetom u rukama, a na naslovnici Imperijala izlazi provokativni naslov: 'Tko je zanosna plavuša s malim djetetom koja se često pojavljuje u sjeni slavnoga JNF-a?'....

Al' love nema dosta.
Nikak' na zelenu granu.
Nikak' na ikakvu granu, pa nek je i ćelava, zimzelena, poštucana i kakva već, samo da je visoko.

I sine mi. Napokon mi sine.
Što napraviti, a da nije napravljeno među ovim našim estradašima i sektašima?

Da hoda odjeven k'o N. V. – nema smisla, predobri su prijatelji, osim toga on nema
frčkavu kosu i tako dobe noge. A i borosane mu ne stoje.

Da se uda za g. V. pa da ga ovaj mlati, da mjenjauju brave na stanu i mire se sudskim putem - nije neka opcija. Osim toga, moj prijatelj je već sam sebi postavio zabranu da se toj spodobi ne približava na manje od 500 metara mouthwash

Da se nađe u trolistu izmedju Ivane, Ivane i Tonija – isto nekak mislim da nije sretno rješenje, ne voli čovjek umjetne sise i managerice koji zarađuju na svojim ljubavnicima.

Da snimi 'spot ko Severina'? Hm... nije mi nikad priznao ali ...

Da vozi neki divlji, crveni, sportski auto i zabije se u prvi stup na kojeg naleti – pa neće ići... Vozi on, doduše, crveni auto, ljut prilično na njega jest, al auto je twingo – bandere mu čist' dobro stoje...

Da puši i doji – isto neće ići, zajebava ga ovaj dio s dojenjem.
Da ne puši i ne doji ali da zato vozi dijete u krilu, umjesto u autosjedalici, dok juri Draškovićevom – ježi ga, nema se za jeepa...



Malo sam mislila, mislila i konačno se dosjetila.
Jedino sto nam selebritiji još na estradi ne potrošiše, a da je iole nalik eskapadama slavnim im i prebogatim kolegama 'vani' jest neka homoseksualna afera.

Stoga dragi moj – na posao: biraj: ili Bare, ili Šajeta (znam ti ukus 'tico, točno znam da bi izabr'o Šaju.)
Zovi jednog urednika, mislim da će biti dosta, pa tko ne bi danas objavio priču osobe J: 'Patim za vremenima kad smo se ja i Š. družili noćima na Jarunu'... (a kasnije se već izvučeš nekako iz toga, recimo tak da Š. i ti sazovete presicu na kojoj objavite da radite duet i da ćete u spotu premijerno prikazati parenje mravojeda i mrava, pa da ste morali privući pažnju).

Opcija be: pričekajmo dan kad će Jole spoznati da je upravo on, glavom, bradom i uhom nasljednik (da ne velim sljedbenik) Kurta Kobejna.. Onda se ti možeš proglasiti Joletom i opet sve 5, a bit će i para. rofl

Odlučiš li se za prvu, homoseksualnu opciju - još ćeš biti i politički korektan. Umalo - podoban.


Čemu ovaj tekst?
Ima koncert krajem travnja u ZKM-u
Dođete, kaj ne?
Bit će ića, pića a i pokoji koktel gore navedenih situacija (mravojed još nije potvrdio dolazak).


Molim njegovu izdavačku kuću da me kontaktira ukoliko se neka od gore spomenutih ideja može aplicirati kao dio promo materijala za njihovu novu ploču. Još nesnimljenu. Neću puno naplatiti autorstvo.
Hvala.


Dilema za kraj.
Od sutra pišem:
a) korjenski
b) fonološki
c) po Vuku ali morfološki
d) eve od navedenog jer odoh za koji mjesec direkt u nepismene, pa za što se truditi?

<< Arhiva >>