trudnica na kvadrat

22.02.2005., utorak

POST SAMO ZA BIGMAMMU :-)

Draga BM i ostali :-)
Da ne izgubite strpljenje pišem ovaj post.
Vijesti su super: noga je predivno zarasla, nema nikakve rotacije, nema angulacije, a preostalo je jedino skraćenje od 7 mm koje će se samo poravnati s drugom nogicom kako Nuki bude rasla.
Vježbice ne trebaju!
Fizikalna terapija - ne treba!
Široko povijanje može ali ne mora jer su kukići savršeni kakvi su i bili :-)

Anouk ima najbolje noge na svijetu i danas sam ih pofotkala, ali nemam snage sada skidati sa digitalca, pa ću vam ih pokazati nekom drugom prilikom. Čuvat ću tu fotku, pa kada mi gospodična u pubertetu bude zacvilila da ima loše noge, pokazat ću joj i ispričati priču o prvih mjesec dana i objasniti joj što je sve prošla i kako je sve tragično moglo završiti. Nadam se da će to biti dovoljno da zavoli svoje noge bez zadrške !!!

Danas smo se napokon i okupali prvi puta otkako smo otišle iz rodilišta (joj kad samo pomislim da su je tamo sestre prale i previjale kao da je sve ok, i kada samo pomislim koliko je to moje dijete moralo boljeti - najradije bih odmah digla KB Merkur u zrak :-((( )

A imam i dva nova trika... (zamislite si da vam to piše Anouk jer je mama očito pošandrcala:-)
1. kada mi deda kaže OOOO (onak skupi usta u krug), ja napravim to isto i krepam od smijeha (5 puta u različitim vremenskim periodima tako da se smatra provjerenom stvari
2. 'govorim' EJA, EJA, EJA - to imitiram mamu koja mi stalno, dok me hrani, govori EJ, EJ, EJ KAMO SI TI KRENULA, jer sam se s gipsom stalno sklizala s maminoga krila :-)))

Dragi moji, iz druge sobe se upravo čuje LEEE, LEEE, a to je prethodnica za EJA, EJA jer je dijete gladno i išokirano od skidanja gipsa, kupanja i svega ostaloga

love
lp

p.s pa BM ne mogu i na forumu i ovdje :-)

14.02.2005., ponedjeljak

Stvarno sam mislila da neću...

Još nikada nisam...i vjerojatno se nikada i neće ponoviti... Obično sam prva koja laje protiv toga... Sve je to kič i ide mi na živce... Ja njih dvoje volim svaki dan... Jednoga već dugo... Jednu najviše na svijetu...:-)

Anouk, jednom ćeš pročitati ovo pa će ti možda biti drago da si sa 27 dana dobila svoju prvu čestitku za Valentinovo. Ili neće? Možda do tada ovaj komercijalni, dosadni, kičasti običaj ispari iz naših života jednako brzo kao što je i ušao. Ono što uvijek moraš znati mama te voli beskrajno...

Striček, V.T.

lp


08.02.2005., utorak

doma smo

jos u rodilistu... dok je sve izgledalo ruzicasto... zgipsane od struka do dole... s rupama za piii i kaa... za 2 tjedna nam to skidaju :-) (smajlic, zato jer je uobicajeno od 3 do 6 tjedana...)


kada odspavamo (tocnije, kada ja odspavam nakon tocno 21 dana) napisat cemo vam sto nas je sve snaslo ovih dana...

hvala svima na komentarima i podrsci :-)

love lp


05.02.2005., subota

Anouk

destilat ljubavi :-) 18. sijecnja u 09,28 rodila se gospodicna iz naslova, teska 2950 g (na tatu:-) i dugacka 49 cm (na mamu:-)
sve je bilo dobro do izlaska iz rodilista kada je pedijatrica napokon konstatirala da se hitno trebamo javiti na salatu na ortopediju jer nesto s kukovima nije u redu...

pedijatrica nije normalna, ali o tome cu vam pricati kad dodjemo iz bolnice (obje smo vec 2 tjedna tamo)... majmuni su djetetu pri porodu (koji je btw bio carskim rezom) strgali bedrenu kost...

sada se lijecimo...
i bolje nam je...

i sljedeci tjedan cemo valjda doci doma...

hvala svima koji su se na razne nacine raspitivali o nama, ostavljali komentare, slali sms-ove...

drzite fige da nogica sasvim dobro zaraste


a nastavak krimica ocekujte uskoro...

dakle, dragi moji, prva kompletna BLOG beba je s nama :-)


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>