• On/Off

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    ...neki novi klinci...

    Photobucket



    Photobucket
    (behehe)


    Image Hosted by ImageShack.us


    (Neki kažu da sam morbidna ali ja samo imam srce male djevojčice...u tegli na stolu...)




    Create your own message at BlingyBlob.com



    Counters
    Get a Counters BROJIMMMMM







    blog Layouts

    blog Layouts



    layout for myspace

    layout for myspace





    Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


    INFO :

    Ivana Petrić
    Ivana Petrić
    Create Your Badge


    *** Ivana dead
    ***18 godina thumbup
    ***grad Osijek
    ***morbidna,perverzna,po malo čudna,NEzaljubljiva,provokatorica
    ***metal,rock,reggae

    ***pivo ***ljubičasta


    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    moj znak...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

    ...Linkovi...

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    ONI BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEM :


    Di

    Unikad na djelu

    Noradrenaline

    Charlie


    UVIJEK PRI RUCI cerek :

    Osijek uz šalicu kave

    Piknik

    ...Nabujala rijeka...

    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    ...u pripravi...

    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Hosting: Tinypic

  • nedjelja, 17.01.2010., 21:43

    ...To be dancing with you tonight,said I`m done with these fanthasies,what I got is my sanity...

    Photobucket

    ,,Nikad se nije prodavao za novac i blagostanje,nikad ženama ili moćnicima,te je stotinu puta odbacio i odbio ono što bi u očima cijelog svijeta njemu bila prednost i sreća,ne bi li time sačuvao svoju slobodu.Nije mu bilo mrže i užasnije predodžbe od one da bi morao obnašati neku dužnost,pridržavati se nekog dnevnog i godišnjeg rasporeda,biti drugima poslušan."-Stepski vuk,Hermann Hesse

    Photobucket

    Volim kada krene loše,volim neizvjesnost i postavljanje novih ciljeva.Volim kada dobijem inspiraciju,a ona mi dođe kada se tegobe namnože oko mene.
    "Ja bolju osobu od njega nisam upoznala,stvarno je dobar...Jako"...Ovakvih i sličnih izjava sam se naslušala (a i još ih slušam) već duže vrijeme.Svatko ima standard nečega,tako i "dobre osobe"...Ali što više slušam,to više shvaćam da neki standarde ni nemaju...Je li dobra osoba koja ti podilazi,veliča tvoje neuspjehe i uvijek iz njenih usta izlazi ono što točno ti želiš čuti? Vjerojatno mi je zato neki dan bilo upućeno da se ja zapitam,jer ja toliko "njih" ne mogu shvatiti.Normalno da ne mogu,niti ikada hoću...A tko su to "oni"? Mladi ljudi,kao vi i ja...Okruženi ste njima vjerojatno svaki dan,oni su vam prijatelji,poznanici,kolege,braća/sestre.Ja imam kriterij "dobre" osobe,koji očito nije ni njihov u stvarnosti,no u nekoj teoriji i pustoj priči jest-iskrena,spremna pomoći,direktna.Čim preskočiš sve laži,i počne kliziti istina,tada odmah "drvlje i kamenje" na tebe.Pretpostavimo da su vaši prijatelji barem po vašem kriteriju "dobre" osobe...Htjeli bi od njih čuti istinu zar ne? Ili...? Želite laži,podilaženja? Veličanja vaše iznimne ljepote,pameti i nadarenosti? Preskakanje vaših mana koje su počele se ticati čak i drugih osoba oko vas,i više nisu "problem" vas samih?

    Photobucket

    Pun stomak leptira.Zapiši što god ti padne na pamet.Gledaj,osvrni se,poduzmi,djeluj,odmah...SADA ! Voli,ljubi,plači,vrišti,veseli se...Pokaži da možeš,pokaži da postojiš.
    Mnogi pogriješe kada počnu zanemarivati sebe,i počnu tražiti sreću za druge.Zašto? Sve je lijepo,spremna sam učiti...Spremna sam voljeti,spremna sam se otvoriti i ponuditi sebe.Uvijek nastavljam...

    Photobucket

    Nikada neću znati prestati. :)


    Photobucket
    (nadam se da se vidimo na koncertu...Premišljala sam se oko odlaska,no...Ne mogu protiv sebe,možda doživim Metallicu samo jednom u životu.)





    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.