red Meni je sve kul - ..:::TROGIR PUNX:::.. - Blog.hr

..:::TROGIR PUNX:::..

29.03.2006., srijeda

Meni je sve kul

Dakle u kronicnom nedostatku inspiracije pisen ovaj post. Mozda bi se trebao neko vrime sakrit u Planine kao svojevremeno John Lennon...poslije cega mu se vratila inspiracija za pisanje(mrzin Beatles)
Meni je ovih dana sve kul i boli me za sve...neki ljudi mi fale...neki ne...neki me na "oš neš moraš" nacin nagovaraju na prisustvovanje nekim dogadajima(jebote koliko zamjenica). Bija je u Subotu Motus i Centrifuga u Kocki...bilo je zakon(iako Motus nije svira "Inkasatore"...al je "Crno sunce" pa in oprastam). I tako vrime leti jos cca-oko 15-ak dana...i onda ce bit uber kul...I namjerno ne zelin stavljat ove smajlice...bezrazlozni bojkot!!!!!
EVo mojih novih perverzija...

perverzija #1

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


perverzija #2
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 21:44 - Gukni golube! (47) - ne trosi tintu za sranja!! - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us moja najdraza zvijer...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

DI SEREN(osim na wc-u):

STA SLUSAM:

NIŠTA



ovo sranj vam pokazuje koji ste posjetitelj na ovom jebenom blogu:Free Website Counter
Free Website Counter