red EXPLOITED I Dritte Wahl(hm..hm..) - ..:::TROGIR PUNX:::.. - Blog.hr

..:::TROGIR PUNX:::..

12.11.2005., subota

EXPLOITED I Dritte Wahl(hm..hm..)

OI ljudi evo vam vec trazene diskripcije preeebolesnog koncerta Exploiteda u Zagrebu..... Inace koncert je bio u srijedu 9.11.... dakle,posli skole uputili smo se kod prijatelja Duje i sa punim satom kasnjenja,zahvaljujuci njegovom ocu,krenuli u Zagreb....Zg hir vi kam... I tako uz ironicne zvukeve srbocetnickih direktora,smijajuci se tekstovima,pjevejuci "plovili" prema Zagrebu. I usto nas je 4 sjedilo na zadnjem sjedalu koje je inace predvideno za 3. Stajajuci na pis/cik pauze i na uzinu gdje je dino potaknut neizdrzivom gladi satra cevape,iako je vegetarijanac. Oko 7 navecer smo stigli... Svako je otisao ostaviti stvari kod jednonocnog staratelja uz dogovor oko 7 ipo ispred boogaloa sa svojom litricom i vise. Ispred boogaloa upoznah pun kurac ljudi a usto i keku i moju najdrazu Kenny sa kojom sam proveo ostatak veceri uz vino zajebanciju i pogo. CAk sam je i castio vinom tj. ribarom koji je u zagrebu skuplji nego u st jer tamo kosta 14 kn a u st 11kn,krada!!! Kako sam ja dobar... A o koncertu sta da vam kazem pa ovaj... pogo je bio prejeben i koncert a pogotovo DRITTE WAHL(jel tako ljudi??????) Imam modrice od poga(jel tako kenny???)I jos upozao sam Titos boyse zahvaljujuci dinu koji je dobio batina zahvaljujuci njihovoj majici na live and loudu u zadru i odtada su mu duznici pa smo se svi mi druzili s njima. A imao sam i bliski susret sa vjerojatno nazijem koji me uhvatio za spajkove al me i neki panker sa plavom kezom spasija,hvala!!!(iako neznam ko je) EVo VAM NEKOLIKO SLIKA I RISAJZAJTE IH JER SU PREDOBRE:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us meni najdraza slika... ja i kenny

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ekipa(bez maje)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us maja i rada... i moje dupe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us dino i konobar,VAR

Free Image Hosting at www.ImageShack.us dino vegetarijanac

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Dino i Kola

Free Image Hosting at www.ImageShack.us DUJIN IROKEZ

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Rada i bocice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ekipa na povratku(duje,dino,rada,ja,maja)
- 09:48 - Gukni golube! (66) - ne trosi tintu za sranja!! - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us moja najdraza zvijer...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

DI SEREN(osim na wc-u):

STA SLUSAM:

NIŠTA



ovo sranj vam pokazuje koji ste posjetitelj na ovom jebenom blogu:Free Website Counter
Free Website Counter