red new post - ..:::TROGIR PUNX:::.. - Blog.hr

..:::TROGIR PUNX:::..

31.08.2005., srijeda

new post

ej ljudi evo neka vrsta novog posta svi zeljni ikakve tabave neka ga ne citaju jer je dosadan,svi zeljni edukacije neka ga ne citaju jer nema nista pametno!!! i tako ja setan ulicom i bez razloga nekom sminkeru uletin ej idiote!!! on se okrene i ja se zaderen ka da njemu govorin i tako dode on i gurne me a ja ni pet nisest ga pljunen u facu i probijen nogon-iz zajebancije i dode ti ka njegova ekipa i pocne me vatat po ovoj mojoj maloj vukojebini al naravno nisu me uvatili i sad moran pazit di me moje noge nose!!! e ps. idemo veceras pit!!! NOFX RULZ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us eo jedna zanimljiva slika

- 09:18 - Gukni golube! (3) - ne trosi tintu za sranja!! - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us moja najdraza zvijer...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

DI SEREN(osim na wc-u):

STA SLUSAM:

NIŠTA



ovo sranj vam pokazuje koji ste posjetitelj na ovom jebenom blogu:Free Website Counter
Free Website Counter