red ANARHIJA-za sve koji neznaju... - ..:::TROGIR PUNX:::.. - Blog.hr

..:::TROGIR PUNX:::..

23.08.2005., utorak

ANARHIJA-za sve koji neznaju...

Image Hosted by ImageShack.us
SITUACIJA No1.
Idem ja ulicom moga jebenog malog grada i dodem na tribine(mjesto na kojem se okupljaju mladi alternativnih kultura,pa i takoreceno pankeri. Tamo se pije,pusi,jebe...sve i sretnem nekog lika iz zagreba,neki bajker(mislim na biciklu) i nosi majicu sa velikim crvenim znakom A i ispod pise-Anarchy will beat!! i upadnem ja s njim u neke šprehe o tako anarhiji i uletim mu ja i pitam ga ka sta je anarhija??? a on meni ka iz topa-"bezvlasce"? na to ga ja upitam pa mozes li mi ti to malo objasnit? A on meni pa to ti je ka mozes ubit koga oces i da ti niko nist ne napravi-to je kaos!! a meni pa mrak naoci... I to me nagnalo da napisen ovaj post! Dakle-anarhija je kultura zivljenja koja sada nije moguca jer su ljudi nezreli za nju,bit ce moguca kada evolucijom covjekov mozak prihvati pitanje jednakosti! Kod koje nece bit nikakvog oblika vlasti niti nece bit jaceg,ni slabijeg od tebe-svi ce te biti jednaki!!! nece bit novca,granica,policije,zatvora,ni rasnih,ni spolnih netrepeljivosti!! ona se nemoze nikako postic revolucijom ka sta neki misle! revolucija i evolucija su dvije tako slicne al i parlelno s tim razlicite stvari. razlika je u vremenu,dok je revolucija nagla promjena,evolucija je postepena promjena! dakkle u anarhiji ces ti za kilo jabuka morat dat po kila tresanja(glup primjer)-svaka jedinka ce radit za sustav! Ti neces bacati cik na zemlju jer ces bit svjestan da time samo stetis ljepoti zivljenja! Neces imat potrebu nekoga ubit jer ces shvacat da time nista ne dobivas jer ce ljudi bit pametniji!!! Komunizam,je samo po idei najblizi anarhiji,ponavljam samo po ideji najblizi anarhiji! A najdalja je demokracija u kojoj sad mi zivimo jer se radi o 50+1 glas a na to se postavlja pitanje sta je s oni ostalih 49,jesu li oni zadovoljni? Free Image Hosting at www.ImageShack.us I samo da nakraju dodam da je george bush idiot bez premca jer dok takvi ljudi zive anarhija nema nikakve buducnosti!! i ako ste sta skuzili dobro je a ako niste jebite se... Pozdrav
- 15:56 - Gukni golube! (5) - ne trosi tintu za sranja!! - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us moja najdraza zvijer...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

DI SEREN(osim na wc-u):

STA SLUSAM:

NIŠTA



ovo sranj vam pokazuje koji ste posjetitelj na ovom jebenom blogu:Free Website Counter
Free Website Counter