Glavni likovi:
Image Hosted by ImageShack.us


Trle Mafija (znan i pod nadimkom Kobra 11 - po odličnoj njemačkoj auto-policijskoj seriji s RTL-a) - pravim imenom Marijo; živi u Vašarovićima; općina Ljubuški (Hercegovina).
Prema njegovim riječima najjači je pilot-vozač na području Hercegovine, vlasnik bezbroj luksuznih automobila, jednog aviJona, kuća i vila na području Dalmacije, para ima na bacanje, a čuvaju ga tjelohranitelji koje skupo plaća. Što se žena tiče tu mu ni Hugh Hefner nije ravan (može sedam puta ne vadeć)...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us


Joze (Jozo) - Trlin vjerni prijatelj. Matrijarhalna obitelj iz koje dolazi nije mu dala da dođe do izražaja, te se on kao jednostavan i povučen mladac odlučio na miran i skroman život...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us


Kruz - ime je dobio po liku iz kultne sapunjare Santa Barbare zbog toga što je u mlađim danima frapantno nalikovao legendarnom Cruzu Castillu. Pravim imenom Milenko. Trlin veliki prijatelj, ali i izdajnik na kojeg je sam Trle izrazito ljubomoran...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us



Marijana - konobarica iz Ljubuškog koja je trbuhom za kruhom otišla u Zagreb. Žena zbog koje su padale glave i koja je poput Trojanke Helene zavela Parisa...u našem slučaju Trlu Mafiju...


Ostali likovi :

Milenka (Jozina mater)
Mitul (Marijev prijatelj, taksist)
Maja (Marijanina prija)
Selma i Suzana (bivše cure od Marija)
...


* Svi likovi i smsovi su istiniti. Autor ne preuzima odgovornost ako se neka tinejdžerka zaljubi u Trlu i preotme ga Marijani.

Trle Mafija

05.05.2009., utorak

Episodio número 41 - Okani me se Marijana, otiša sam po drogi!

Ono čega se Marijana naviše bojala se obistinilo...

Kazi. Polciji. Dapusim. Drogu. Svojoj.
(Kaži policiji da pušim drogu svojoj)

"Svaki dan gledam tvoje slike i mislim na tebe, nemoj ako Boga znaš jamat drogu!"


Nevolmte. Nimalo. Cao. Zadrziji. Za. Uspomenu. Necu. Doci. Udvanestom. Misecu. Zagreb.
(Ne volim te nimalo ćao zadrži ih za uspomenu neću doći u dvanaestom mjesecu u Zagreb)

"Ti mene ne voliš!"

Jase.zaje. Bajem. Satebom narvoo. Datevolim. Pusa. Cmok.
(Ja se zajebajem sa tobom naravno da te volim pusa cmok)

Ja. Stizem. Za. Bozi. Cekat. Novgodinu. Uzagreb. Tebí.
(Ja stižem za Božić čekat novu godinu u Zagreb tebi)

Ne. Sto. Mise. Diga. Nate. Sta. Radím. Odnjega.
(Nešto mi se diga na te šta da radim od njega)

Zajd.no. Cekat. Novu. Godinu. Tija. Ljubavi. Digamise. Nate. Sta. Cu. Da. Radim. Odnega.
(Zajedno čekat novu godinu ti i ja ljubavi diga mi se na te šta ću da radim od njega)

"Mlatni ga čekićem!"


Uzagreb. Cekat. Novu. Godinu. Pacti. Dicu.
(U Zagreb čekat novu godinu pa ću ti djecu)


Dobro. Jutro. Ljepotice. Volmte. Puno. Cmok. Pusa.

(Dobro jutro ljepotice volim te puno cmok pusa)

Díje. Porka. Ljubavi. Marijana. Cmok. Javmi. Se. Nazovme. Dati. Cujem. Glas.
(Di je poruka ljubavi Marijana cmok javi mi se nazovi me da ti čujem glas)

...Marijana nije odgovarala...

ZADNJAJE. MOJAPORKA. DASAM. DASE. PRODAJE. STAN. SVAKOMU. REKLA. DASI. TRUDNA. SAMENOM. RADI. TOGASAM. LJUT. NATE. ZBOGOM. ZUVJEK.
MISLIJASTI. POSLAT. PISMO. OTOG. NECENISTABITIOD. PISMA. SVAKOMU. DAJESBROJ. PAMI. PRITE. ODVICANJA. NECBITI. NASEGZATO. PRODAJEM. STAN. ZAPALICU. TVOJE. SLIKE. STOSI. POSLALA. MENI. ZABORAVI. MOJ. BROJ. MOLMTE. NEPISIVISE. PORKE. CAO.

(Zadnja je moja poruka dao sam da se prodaje stan svakomu si rekla da si trudna sa mnom radi toga sam ljut na te zbogom zauvijek mislio sam ti poslat pismo od tog neće biti ništa od pisma svakomu daješ moj broj pa mi prijete od vjenčanja neće biti našeg zato prodajem stan zapalit ću tvoje slike što si poslala meni zaboravi moj broj molim te ne piši više poruke ćao)

Zasto. Ljuta name. Ljubavi. Pani. Porke. Od. Tebe. Volmte. Puno. Nemas. Razlog. Dase. Ljutis. Name. Nista. Ucinija. Nazao. Ljubavi
(Zašto ljuta na me ljubavi pa ni poruke od tebe volim te puno nemaš razlog da se ljutiš na me ništa učinio nažao ljubavi)

"Ajde šta ću od tebe, opraštam ti jer te volim, iako imaš drugu i stidiš se mene!"

Hvalti. Ljub. Aví. Na. Porki. Sva. Kutevecer. Sanjam. Diradis. Kojem. Kaficu. Radis. Pusa.
(Hvala ti na poruci svaku te večer sanjam di radiš u kojem kafiću radiš pusa)

Kazmi. Sreco. Diradis. Daznam. Kad. Dodm. Uzagreb. Ija. Dobjam. Godsnji. Udvanstom. Miscu. 1. Prvi. 12. Dvanestog. Drgi. Dvanstog. Ncu. Bitikuci. Bicu. Mostaru.
Imam. Posla. Gledam. Auto. Kupit. Docu. Doje. Danest. Sati. Nemam. Nikog. Né. Stidmse. Tebe. Nazovi. Ujedanest.

(Kaži mi srećo di radiš da znam kad dođem u Zagreb i ja dobio sam godišnji u dvanaestom mjesecu 1. prvi 12. dvanaestog drugi dvanaestog neću bit kući bit ću u Mostaru imam posla gledam auto kupit koći ću do jedanaest sati nemam nikoga ne stidim se tebe nazovi u jedanest)

Naj. Vise. Nasvitu. Volim. Jase. Nestidimtebe. Nejavise. Dotri. Sata. Drugi. Dvanstog. Ja. Odom. Uzagreb. Sakamijonom. Pod. Djelove. Zaute.
(Najviše na svijetu volim ja se ne stidim tebe ne javiš li se do tri sata drugi dvanaestog ja odoh u Zagreb sa kamionom po dijelove za aute)

Tebje. Stidzovni.ti. Vidicu. Ocsme. Zovnit. Ujdanest.
(Tebe je stid zovnuti vidjet ću hoćeš li me zovnuti u jedanaest)

"Neću te zvati, ja ću otić kod Joze jer me ti ne voliš"


Jasam. Bolji. Jeba. C. Odnjega. Mogu. Bolje. Odnjega. Picke.
(Ja sam bolji jebač od njega mogu bolje od njega pičke)

Necu. Dacujem. Zate. Zovi. Jozu. Onee. Slobdan. Zovncte. Udesed. Cao.
(Neću da čujem za te zovi Jozu on je slobodan zovnut će te u deset ćao)

...Marijana je i tu večer dočekala sam u svom stanu i nije odgovarala na pozive...

Specialnu. Narcti. Pesmu. Zate. I zvini. Malsenapusija. Nezejabi. Javiselipo
(Specijalnu naručit ću ti pjesmu za te izvini malo se napušio ne zajebaji javi se lipo)

Japrcim. Drugu. Kruz. Voza. Tizdsrugim. Ukrevetu. Napiswi. Porku. Staradis.
(Ja prčim drugu Kruz voza ti s drugim u krevetu napiši poruku šta radiš)

"Jebem se s drugim momcima, eto ti sad!"

Svecuji. Bobitnekase. Okane. Tebe. Jasam. Kobra 11. Jedanest. Reci. Doce. Kobra. Brzo. 14 dvanestog.
(Sve ću ih pobit neka se okane tebe ja sam kobra 11 jedanaest reci doć će kobra brzo 14. dvanaestog)

"Odjebi, neću da čujem za tebe više!"

Nabjmte. Nakurac. Pavidi. Sarajevo.
(Nabijem te na kurac pa vidi Sarajevo)

Jacdoci. Akocespopsiti. Kurac. Moj.
(Ja ću doći ako ćeš popušiti kurac moj)


Jasamkrenija. Uzagreb. . Omecekat. Ujtru.

(Ja sam krenuo u Zagreb hoćeš me čekat ujutro)

Lizaçtije. Picku.
(Lizat ću ti je pičku)

...Marijana je utonula u san, a ujutro ju je dočekala nova poruka...

NECUBITPIKUCINETRAZIMEUNEDELJUNIKAKOPRIJATELJMIREKADASEKURVASDRUGIM MOMCIMADASEOKANEMTEBENECUDAIMAMPOSLASATEBOM.
(Neću biti kući ne traži me u nedjelju nikako prijatelj mi je rekao da se kurvaš sa drugim momcima da se okanem tebe neću da imam posla s tobom)


"Ne kurvam se niskim, nisam ni mislila doć u nedilju!"


JESMTIREKA. BROJZABORAVINEPISMIPORKE. VISE.NEZVMEVISE
(Jesam ti rekao broj zaboravi ne piši mi poruke više ne zovi me više)

UvKCTIPOLICIJAZATVARTKAFICIJASAMCEKADAIZADES. SAMENOMNISITILA. KASIRADILA. VaDEGUDE. JESLSENAPILA.
(Uvijek će ti policija zatvarat kafić ja sam čekao da izađeš sa mnom nisi htjela kad si radila u Vlade Gude jesi li se napila)

"Nije istina, ko ti to laže, kakvi su ti to prijatelji"

TEBINISTANEVIRUJEMSAMOPRIJATELJUVIRUJEMCAOMARIJANA14CENTIIMAMKURAC
(Tebi ništa ne vjerujem samo prijatelju vjerujem marijana 14 centi imam kurac)

IJACUSATRIIZACSA. AUDIJEM. OSMICOMA8
(I ja ću iza tri izać sa audijem osmicom A8)

NeTVOJUPICKUDAJEZLATNA
(Ne bi tvoju pičku da je zlatna)

KD. Dodem.pRZACTE.
(Kad dođem provozat ću te)

Svesam. Tvoje. Slikeiskidajanedmrkam. Nate. Jaímamcuru. Zenimzanovugodinu
(Sve sam tvoje slike iskida ja ne drkam na te ja imam curu ženim za novu godinu)

"Lažeš da se ženiš, dođi meni u Zagreb ljubavi."

Bicmikruzkumnavecanju. Imamdvaauta... Mrcedesa8. Nemam. Komedolazit
(Bit će mi Kruz kum na vjenčanju imam dva auta Mercedes 8 nemam kome dolazit)

Docusautom. Uzagreb. 14.12dvanestog.cao. Bela.
(Doći ću sa autom u Zagreb 14.12. dvanaestog ćao Bella)

Stosi. Uknizici. Zaudaju. Toisadcuvam. Auto. Imam. Nikad. Raditebe. Nebidosa. Uzagreb. Nezlím. Dame. Trazis. Unedelju. Damezoves. Odom. Drugoj. zeni. Umostar.
(Što si u knjižici za udaju to i sad čuvam auto imam nikad radi tebe ne bi doša u Zagreb ne želim da me tražiš u nedjelju da me zoveš odoh drugoj ženi u Mostar)

Kazesdasmecekala. Tise. Vicala. Ucrkvi. Naumcu. Svetogante. Zatonecu. Dasevidam. Satebom.
(Kažeš da si me čekala ti se vjenčala u crkvi na Humcu svetog Ante zato neću da se viđam sa tobom)

"Nije istina, samo se za tebe želim udati!"

Kontrolcu. Poslat. Vcras. Date. Prati Nigdinemres. Pratnju. Sam. Naruco.
(Kontrolu ću poslat večeras da te prati nigdje ne možeš pratnju sam naručio)

Svstislikezapal nismireklzavicanjezdrgim
(Sve sam ti slike zapalio nisi mi rekla za vjenčanje s drugim)

Nezovme. Veceras. Nikako. Mrzmte. . Jasm. Zauzet. Zbogom. . Zauvek.
(Ne zovi me večeras nikako mrzim te ja sam zauzet zbogom zauvijek)

GoNSEUBIZDU.MATERINU.OKANMSEVISE.NESALJMI. PORKE. Bicesvasta. TraziDRUGOGMAZLUMA. DATEVOLI.MENESEOKANI.
(Goni se u pizdu materinu okani me se više na šlji mi poruke bit će svašta traži drugo mazluma da te voli mene se okani)

no


- 13:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu se radi...
Trle Mafija - vladar ljubuškog podzemlja; njegov život i dugovječna ljubavna SMS veza s prelijepom konobaricom Marijanom, sve njegove pobjede i porazi, mračne tajne i neuvjetovana ljubav prema ženama.
Romeo i Julia im nisu ni do potkoljenice.

Za sapuničav ugođaj:



Stvarna pozadina sage o Trli i Marijani
Trle, Jozo i Kruz stvarne su osobe - trojica od devet najvećih frajera u Ljubuškom. Marijana je ustvari fiktivni lik, proizišao iz želje da autor bloga pobliže upozna veličanstvenu trojku, a posebno Trlu. "Marijana" zapravo ima za centimetar veću čunu od Trle (14)...ali psssssst :)
Rječnik manje poznatih riječi i lokalizama
Kako Trlini smsovi i nisu baš od razumljivijih stvari na svijetu, ispod svake poruke napisan je prijevod za prosječnog čovjeka. One riječi koje i unatoč tome ne razumijete, pronađite ovdje. A ako ih ni ovdje ne nađete - onda mišem kliknite iks u gornjem desnom ćošku monitora i krenite na fitness s Aleksandrom Grdić ;)

belaj - nered...i tome slično; pojam bez ikakvih pozitivnih konotacija...nešto kao Vlatka i Dikan
Centar - fensi kafić u Ljubuškom; preko puta policije; okupljalište urbanih krkana, dangubara i djevojčica light i superlight morala
Cerno - selo kraj Ljubuškog kroz koje prolazi cesta koja predstavlja nekakav hercegovački ekvivalent Monte Carlu, Imoli ili Hockenheimu; ravnina taman tolika da bi i golf jedinica dizel uspjela potegnut do 150. Uglavnom, omiljeno mjesto za raspuhavanje motora bijesnih makina još bjesnijih pilota
ćosanje - međusobno barenje; u novije se vrijeme sve više odvija putem smsova, a sve manje na bunarima, proplancima, seoskim silima i dernecima
fasonak - od glagola fasovati - u ovom slučaju dobiti batine; ostali sinonimi - degenek, matrak; za detaljnije objašnjenje pitati Božidara Alića
Grude - zaselak kojeg mnogi neopravdano smatraju općinom, gradom, pa čak i glavnim gradom
nalet - ukoliko se nekome obraćamo s "naletu jedan", podrazumijevamo značenje slično onome "odstupi đavle od kršćene duše!"..."mutikašo", "šejtane", "napasti"...
uzinat - pojam kojim se mogu objasniti mnogi postupci balkanskih macho mužjaka. Inati se balkanijo...