Glavni likovi:
Image Hosted by ImageShack.us


Trle Mafija (znan i pod nadimkom Kobra 11 - po odličnoj njemačkoj auto-policijskoj seriji s RTL-a) - pravim imenom Marijo; živi u Vašarovićima; općina Ljubuški (Hercegovina).
Prema njegovim riječima najjači je pilot-vozač na području Hercegovine, vlasnik bezbroj luksuznih automobila, jednog aviJona, kuća i vila na području Dalmacije, para ima na bacanje, a čuvaju ga tjelohranitelji koje skupo plaća. Što se žena tiče tu mu ni Hugh Hefner nije ravan (može sedam puta ne vadeć)...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us


Joze (Jozo) - Trlin vjerni prijatelj. Matrijarhalna obitelj iz koje dolazi nije mu dala da dođe do izražaja, te se on kao jednostavan i povučen mladac odlučio na miran i skroman život...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us


Kruz - ime je dobio po liku iz kultne sapunjare Santa Barbare zbog toga što je u mlađim danima frapantno nalikovao legendarnom Cruzu Castillu. Pravim imenom Milenko. Trlin veliki prijatelj, ali i izdajnik na kojeg je sam Trle izrazito ljubomoran...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us



Marijana - konobarica iz Ljubuškog koja je trbuhom za kruhom otišla u Zagreb. Žena zbog koje su padale glave i koja je poput Trojanke Helene zavela Parisa...u našem slučaju Trlu Mafiju...


Ostali likovi :

Milenka (Jozina mater)
Mitul (Marijev prijatelj, taksist)
Maja (Marijanina prija)
Selma i Suzana (bivše cure od Marija)
...


* Svi likovi i smsovi su istiniti. Autor ne preuzima odgovornost ako se neka tinejdžerka zaljubi u Trlu i preotme ga Marijani.

Trle Mafija

17.12.2008., srijeda

Episodio número 39 - Ljubavi je došao kraj...!? (božićno exxxtra izdanje)

KAČTE. MOČI. KARAT. MARIJANA. POLICIJA
(Kad ću te moći karati Marijana policija)

Kad. Dodem. Usestom. Guzicte. Marijana. Moguli. Recmi.Da. Ili. Ne.
(Kad dođem u šestom guzit ću te Marijana mogu li reci mi da ili ne)

* Marijana je zamolila Kobru Marija da joj pošalje svoje slike...

Nemam. Vrimena. Slikat. Slikamose. Kad. Dodem. Uzajreb. samocti. Pismo. Poslati.Kacenan. Bitisvatovi. Nase
(Nemam vremena slikat slikamo se kad dođem u Zagreb samo ću ti pismo poslati kad će biti svatovi naši.


Statemucidraga. .Marijana. Ljubavi.
(Šta te muči draga Marijana ljubavi)

VOLIJABIDASSMSATOBON. NEGO. ILJEDU. EURA
(Volio bi da sam sa tobom nego iljadu eura)

KAKOSMTEMISLIJAKARATDANISAMOTISANAUTOVARSIBENIKPODJELOVE
(Kako sam te mislio karat da nisam otiša na utovar Šibenik po djelove)

NISAMMOGADOCI. IMASAMUTVAR. DJELOVASIBENIKU. IZVINIDRAGA.
(Nisam mogao doći imao sam utovar dijalova u Šibeniku izvini draga)

NELJUTISESRECOCETRNESTILJADAPLACENPRODASAMISTANIAUTO.SADAJEA8OSAM
(Ne ljuti se srećo četrnaest iljada plaćen proda sam stan i auto sada je A8 osam)

* Marijana nije odgovarala na poruke, ali Marijo nije odustao...

Zastosiljutanameljubavimarijana . akosebudesljutilanamenecudociuzagreb
(Zašto si ljuta na me ljubavi Marijana ako se budeš ljutila neću doći u Zagreb)

Vidmoseidcusbtuzagrbunestosiljutaname .ljubavi
(Vidimo se iduću subotu u Zagrebu nešto si ljuta na me)

Vodcmoljubav . karactepicktilizat
(Vodit ćemo ljubav karat ću te pičku ti lizat)

Jatezovemodjucernecesdasejavis
(Ja te zovem od jučer nećeš da se javiš)

Zastosiljutaname .ljubavi . necesdajavis .zasto . bliziseput .zagreb .
(Zašto si ljuta na me ljubavi nećeš da se javiš bliži se put Zagreb)

Imam . punoposlazvalasijozumenenisi
(Imam puno posla zvala si Jozu mene nisi)

Akonepojavisnatrgu . vracamseodmam
(Ako ne pojaviš na trgu vraćam se odmah)

* U to vrijeme Marijana je gledala utakmicu pakistanske lige u ženskom curlingu 3. liga sjever juniori...

Otkad .tebezanimautkmicadraga. lizactije. dojctisise. punctekarat . ocesmibitzena .moja .cmokpusa
(Od kada tebe zanima utakmica lizat ću ti je dojat ću ti sise puno ću te karat hoćeš mi biti žena moja cmok pusa)

Spavaamujtrokrecemuzagreb
(Spavam ujutro krećem u Zagreb)

Kacesdocidatevidim. Daseudaszame. Dapravimosvatove
(Kad ćeš doći da te vidim da se udaš za me da pravimo svatove)

Volmteljubavi.puno. Marijanapusa.cmok
(Volim te ljubavi puno Marijana pusa cmok)

Jebactekatevidim. Mararijana
(Jebat ću te kad te vidim Marijana)

Disi. Svaku. Vecrdrkam.nate.marijana . Kruz
(Di si svaku večer drkam na te Marijana Kruz)

* Kruz? Jel to Marijo piše poruke i lažno se predstavlja?

Marijana. Svaku.vecer.drkamnate.kruz
(Marijana svaku večer drkam na te Kruz)

Nestidisedodidase. Druzi. Moo.bicemti.ludiprovod.vidjevemuskarac.umije
(Ne stidi se dođi da se družimo bit će ludi provod vidjet ćeš što muškarac umije)

Cekamtebezaudaju.marijana
(Čekam tebe za udaju Marijana)

Takotijemala.MOJA..KATE.KARA.KOBRA..

(Tako ti je mala moja kad te kara Kobra)

DODI. DATEKARAM
(Dođi da te karam)

ODI. USTRADU. NAKAVU. DATI. JEZIKA UVALIM
(Odi u Estradu na kavu da ti jezika uvalim)

DISI. .DATENADEM. NECUJTE. MUZKE
(Di si da te nađem, ne čujem te od muzike)

DODI. NA. BABOVAC. TAMTECKAM
(Dođi na Babovac tamo te čekam)

DCMNAS. PETORCA. PCMTEKARAT
(Doći ćemo nas petorica pa ćemo te karat)

DDI. DATE. PRZAM. UBEVEJU. 7. SEDMCI. NOVOJ.

(Dođi da te provozam u BMW-u 7 sedmici novoj)

JELTEIKOKARASINJOC.DODIKODMENEDANASMOLTE

(Je li te itko karao sinoć dođi kod mene danas molim te)

DISILJEPOTICEJETENASASTOTETRAZIJANEMGUBITISATBOMIMAMDRUGU. ZAOMIJESVATOVBICEBRZO.TRIMISCAODAMOZAJDNO
(Di si ljepotice jel te našao što te tražio ne mogu biti s tobom imam drugu žao mi je svatovi bit će brzo tri mjeseca hodamo zajedno)

DODINAKAVUDANASKODMENEPUSA

(Dođi na kavu danas kod mene pusa)

* Marijana je odbila ponudu jer je već bila na kaFi sa kolegicom Majom...

OBJCUVASPOKARATI MAJU MARIJANU PUNSAMBISAN

(Obe ću vas pokarati Maju marijanu puno sam bijesan)

KACTEGUZITMARJANA
(Kad ću te guziti Marijana)

JABTEPRCIJANEMGUTENACI
(Ja bi te prčio ne mogu te naći)

KACTEKARATMARIJANA

(Kad ću te karat Marijana)

MISLJASAMKARATNECDASEJAVIS
(Mislio sam te karat nećeš da se javiš)

Digamisnatësrëčo
(Digao mi se na te srećo)

Jebčtejatikažem Napravčtidvojfedicesrečo

(Jebat ću te ja ti kažem napravit ću ti dvoje djece srećo)

Disiljubavi.marijo..kobra11.
(Di si ljubavi Marijo Kobra 11)

* Danas je Marijo djelovao kao da su mu potonule sve lađe...

Nimi.donicga.nijmídoseks.stalo
(Nije mi do ničega nije mi do seksa stalo)

Zasto. Ljubavi. Ljuta.name. Sto. Nisam.dosa. Karati. Tebe
(Zašto ljubavi ljuta na me što nisam došao karati tebe)

Nijemi. Do. Ljua.avi. Stalo. Ni. Seksa.Otisasam. Podrogi. Pijem. Puno. Drogiramse.
(Nije mi do ljubavi stalo ni seksa otiša sam po drogi pijem puno drogiram se)

Svejedn. Kad. Te. Benema.kraj. Mene. Isad. Pusim. Drogu. Nemgu. Bez. Nje. Vec. Sam. Kraju. Cimse. Udalaza. Drugog. Coveka. Nemamispasa. Nego. Pusit. Drogu.
(Svejedno kad tebe nema kraj mene i sad pušim drogu ne mogu bez nje već sam kraju čim se udala za drugog čovjeka nema mi spasa nego pušit drogu)

Zapalcu. Josjednu. Idem. Nap. Vtiudes. Sautom. Zbogom.
(Zapalit ću još jednu idem napravit udes sa autom zbogom)

* Marijana je pokušala sve ne bi li ga oraspoložila, nije htjela da njena jedina ljubav Kobra završi u zatvoru...Rekla mu je da želi udaju i djecu s njim

Tamoje. Bolje. Uzatvor. Nego. Tebe. Slusati. Svegamije. Dosta. Nista. Nepravim. Nikmu. Dicu. NeZlim. Nikomu. Bíti. Otac.
(Tamo je bolje u zatvor nego tebe slušati svega mi je dosta ništa ne pravim nikome djecu ne želim nikomu biti otac)

* A sve ono što smo djelili, sve poruke, pisma, tvoje slike... gdje je ljubav nestala?

Kazi. Polciji. Dapusim. Drogu. Svojoj. Nevolmte. Nimalo. Cao. Zadrziji. Za. Uspomenu. Necu. Doci. Udvanestom. Misecu. Zagreb.
(Kaži policiji da pušim drogu svojoj ne volim te nimalo ćao zadrži ih za uspomenu neću doću u dvanaestom mjesecu Zagreb)

...neprospavana noć, suze i slomljeno srce ubrzo je zamjenila ljutnja. Marijani se nije svidjela neslana šala...

Jase.zaje. Bajem. Satebom narvoo. Datevolim. Pusa. Cmok. Ja. Stizem. Za. Bozi. Cekat. Novgodinu. Uzagreb. Tebí.
(Ja se zajebajem sa tobom naravno da te volim pusa cmok ja stižem za Božić čekat novu godinu u Zagreb tebi)

Ne. Sto. Mise. Diga. Nate. Sta. Radím. Odnjega.
(Nešto mi se digao na te šta radim od njega)


Zajd.no. Cekat. Novu. Godinu. Tija. Ljubavi. Digamise. Nate. Sta. Cu. Da. Radim. Odnega.

(Zajedno čekat novu godinu ti ja ljubavi diga mi se na te šta ću da radim od njega)

Mlatni ga čekićem! - odbrusila je Marijana

Uzagreb. Cekat. Novu. Godinu. Pacti. Dicu.
(U Zagreb čekat novu godinu pa ću ti djecu)

Dobro. Jutro. Ljepotice. Volmte. Puno. Cmok. Pusa. Díje. Porka. Ljubavi. Marijana. Cmok.
(Dobro jutro ljepotice volim te puno cmok pusa di je poruka ljubavi Marijana cmok)

Javmi. Se. Nazovme. Dati. Cujem. Glas.
(Javi mi se nazovi me da ti čujem glas)

* Marijana je još uvijek bila ljuta i odlučila da okrene novu stranicu u životu, bez Marija...

ZADNJAJE. MOJAPORKA. DASAM. DASE. PRODAJE. STAN. SVAKOMU. REKLA. DASI. TRUDNA. SAMENOM. RADI. TOGASAM. LJUT. NATE. ZBOGOM. ZUVJEK. MISLIJASTI. POSLAT. PISMO. OTOG. NECENISTABITIOD. PISMA. SVAKOMU. DAJESBROJ. PAMI. PRITE. ODVICANJA. NECBITI. NASEGZATO. PRODAJEM. STAN. ZAPALICU. TVOJE. SLIKE. STOSI. POSLALA. MENI. ZABORAVI. MOJ. BROJ. MOLMTE. NEPISIVISE. PORKE. CAO.
(Zadnja je moja poruka dao sam da se prodaje stan svakomu rekla da si trudna sa mnom radi toga sam ljut na te zbogom zauvijek mislio sam ti poslati pismo od toga neće biti ništa od pisma svakom daješ broj pa mi prijete od vjenčanja neće biti našega zato prodajem stan zapalit ću tvoje slike što si poslala meni zaboravi moj broj molim te ne piši više poruke ćao)

...izgleda da ovaj Božić neće biti sretan za Marija i Marijanu... no

- 01:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu se radi...
Trle Mafija - vladar ljubuškog podzemlja; njegov život i dugovječna ljubavna SMS veza s prelijepom konobaricom Marijanom, sve njegove pobjede i porazi, mračne tajne i neuvjetovana ljubav prema ženama.
Romeo i Julia im nisu ni do potkoljenice.

Za sapuničav ugođaj:



Stvarna pozadina sage o Trli i Marijani
Trle, Jozo i Kruz stvarne su osobe - trojica od devet najvećih frajera u Ljubuškom. Marijana je ustvari fiktivni lik, proizišao iz želje da autor bloga pobliže upozna veličanstvenu trojku, a posebno Trlu. "Marijana" zapravo ima za centimetar veću čunu od Trle (14)...ali psssssst :)
Rječnik manje poznatih riječi i lokalizama
Kako Trlini smsovi i nisu baš od razumljivijih stvari na svijetu, ispod svake poruke napisan je prijevod za prosječnog čovjeka. One riječi koje i unatoč tome ne razumijete, pronađite ovdje. A ako ih ni ovdje ne nađete - onda mišem kliknite iks u gornjem desnom ćošku monitora i krenite na fitness s Aleksandrom Grdić ;)

belaj - nered...i tome slično; pojam bez ikakvih pozitivnih konotacija...nešto kao Vlatka i Dikan
Centar - fensi kafić u Ljubuškom; preko puta policije; okupljalište urbanih krkana, dangubara i djevojčica light i superlight morala
Cerno - selo kraj Ljubuškog kroz koje prolazi cesta koja predstavlja nekakav hercegovački ekvivalent Monte Carlu, Imoli ili Hockenheimu; ravnina taman tolika da bi i golf jedinica dizel uspjela potegnut do 150. Uglavnom, omiljeno mjesto za raspuhavanje motora bijesnih makina još bjesnijih pilota
ćosanje - međusobno barenje; u novije se vrijeme sve više odvija putem smsova, a sve manje na bunarima, proplancima, seoskim silima i dernecima
fasonak - od glagola fasovati - u ovom slučaju dobiti batine; ostali sinonimi - degenek, matrak; za detaljnije objašnjenje pitati Božidara Alića
Grude - zaselak kojeg mnogi neopravdano smatraju općinom, gradom, pa čak i glavnim gradom
nalet - ukoliko se nekome obraćamo s "naletu jedan", podrazumijevamo značenje slično onome "odstupi đavle od kršćene duše!"..."mutikašo", "šejtane", "napasti"...
uzinat - pojam kojim se mogu objasniti mnogi postupci balkanskih macho mužjaka. Inati se balkanijo...