Glavni likovi:
Image Hosted by ImageShack.us


Trle Mafija (znan i pod nadimkom Kobra 11 - po odličnoj njemačkoj auto-policijskoj seriji s RTL-a) - pravim imenom Marijo; živi u Vašarovićima; općina Ljubuški (Hercegovina).
Prema njegovim riječima najjači je pilot-vozač na području Hercegovine, vlasnik bezbroj luksuznih automobila, jednog aviJona, kuća i vila na području Dalmacije, para ima na bacanje, a čuvaju ga tjelohranitelji koje skupo plaća. Što se žena tiče tu mu ni Hugh Hefner nije ravan (može sedam puta ne vadeć)...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us


Joze (Jozo) - Trlin vjerni prijatelj. Matrijarhalna obitelj iz koje dolazi nije mu dala da dođe do izražaja, te se on kao jednostavan i povučen mladac odlučio na miran i skroman život...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us


Kruz - ime je dobio po liku iz kultne sapunjare Santa Barbare zbog toga što je u mlađim danima frapantno nalikovao legendarnom Cruzu Castillu. Pravim imenom Milenko. Trlin veliki prijatelj, ali i izdajnik na kojeg je sam Trle izrazito ljubomoran...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us



Marijana - konobarica iz Ljubuškog koja je trbuhom za kruhom otišla u Zagreb. Žena zbog koje su padale glave i koja je poput Trojanke Helene zavela Parisa...u našem slučaju Trlu Mafiju...


Ostali likovi :

Milenka (Jozina mater)
Mitul (Marijev prijatelj, taksist)
Maja (Marijanina prija)
Selma i Suzana (bivše cure od Marija)
...


* Svi likovi i smsovi su istiniti. Autor ne preuzima odgovornost ako se neka tinejdžerka zaljubi u Trlu i preotme ga Marijani.

Trle Mafija

29.04.2008., utorak

Episodio número 29 - Selmaaaaaaa!

Nemoj, nemoj se udavati nikada, nikada
Da ti ljubav ne bi postala dosada, dosada...
- treštalo je s radija u Marijevoj kući.

"Bogat' kad ne znate šta valja" - promrmljao je Marijo sebi u bradu i nastavio tipkati poruku Marijani...

Volte. Tvojkobra.....Akomi.Nerkensoces.Udati.Zame.Odom. -.Zdugom.Cmok.
(Voli te tvoj Kobra. Ako mi ne rekneš hoćeš udati za me odoh s drugom cmok)

Marijana je ostala bez teksta zapanjena činjenicom da je Marijo spreman otići drugoj ženi...

Akomi.Nedgovoris..Na.Porku.Odom.Po.,..Drugu.Umostar..Zo.Vese. selma.Bili. ne.Bi. Udalazame.Bicetiza. posle
(Ako mi ne odgovoriš na poruku odoh po drugu u Mostar zove se Selma bi li ne bi udala za mene bit će ti žao poslije)

"Jeba ti ćaća mater nos' se od mene đava ti sriću odnija i tebi i Selmi!" - oštro mu je odgovorila Marijana.

Toje.Bila.Zaje.Bancija.samote.Bevolim.Nikog.Vise.ToSAM. ..pis.ada.vidim.oces.. biti.ljutaname.cmok.volte.marijo.tvoj. . nekomtenedam.zivu.tisi.samo.moja.. ja. .tvoj.
(To je bila zajebancija samo tebe volim nikog više to sam pisao da vidim hoćeš biti ljuta na me cmok voli te Marijo tvoj nikome te nedam živu ti si samo moja ja tvoj)

"Brige me se, ljuta sam, nemereš se tako zajebavat s menom!"

Tojebilazezanje.iSTOTEVOLIM.DAVIDIM..OCEs.bit.ljutaname.volmte.punoSAMO.TEBE.VOLIM.NIKOG.,.VISE.SAMO.TEBE.VOLIM.CMOK.NECU.NI.GOG.DVEst.
(To je bilo zezanje isto te volim da vidim hoćeš biti ljuta na me volim te puno samo tebe volim nikog više samo tebe volim cmok neću nikog dovesti)

"Zezaj nekog drugog, ja odo na posa..."

Oces.Doci.Date.Lizem.PICKU.DATI.DOJIM.Sise..dati.ga.polako. .metnem..uPICKU..petndm.od.petnest.Centi.Kurac
(Hoćeš doći da ti poližem pičku da ti dojim sise da ti ga polako metnem u pičku od petnaest centi kurac)

"Opaaa narasta ti mališa, dolazi vamo i odma ga meći u me!"

cool


- 13:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.04.2008., petak

Episodio número 28 - Sedam puta nevadeć...

"Marijo srećo, eto me kući za prvi maj pa bi se mogli nać jedan za vikend, šta kažeš?"

Napravicti. bebu. . . unedelju. katevidim. bicesmajka.
(Napravit ću ti bebu u nedjelju kad te vidim bit ćeš majka)

"Ma ne bi bilo sritnije žene od mene kad bi mi napravija sina!"

Mogu. SEDAMPUTA..NEVADEC.SEKSAT..ZAMI.STONISIBILA...SAMENOM.CAO.SRECO
(Mogu sedam puta nevadeć seksat žao mi što nisi bila sa mnom ćao srećo)

Kolikosam.Zena. ostavija. zbog. Tebe. . .DatiuSNE. POLJUBIM. STOsi. ljuta.name.marjana.nece. nijed.nu. porku. d.aminapises.
(Koliko sam žena ostavio zbog tebe da ti usne poljubim što si ljuta na mene Marijana nećeš ni jednu poruku da mi napišeš)

"Koliko me je momaka pitalo da im dam, a ja samo tebe čekala..."

Kunemsenardu. i?..Bogu.Da..Bestebe..Nemogu.Zivet
(Kunem se i narodu i Bogu da bez tebe ne mogu živjet)

wink

- 20:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.04.2008., nedjelja

Episodio número 27 - Jednom u životu...

Miris jutanje kave, cvrkut ptica i...poruka od Marija.

Dobrojutroljepotice. Jeslsenaspavala.ocmoliusetnjunedelukazekRUZDANECES. DODIUZINATNJEMU.
(Dobro jutro ljepotice jesi li se naspavala hoćemo li u šetnju u nedjelju kaže Kruz da nećeš dođi uzinat* njemu)

Kotiljubigrudi. Usne.Koti.mrsikosu.Plavu.Volte. kobratvoj
(Ko ti ljubi grudi ko ti mrsi kosu plavu voli te Kobra tvoj)

"Lipoto moja niko me ne ljubi, samo tebe čekam..."

Takotijemalamojakatekara. kobra11zguza.Sprida
(Tako ti je mala moja kad te kara Kobra 11 zguza s prida)

"Opet ti o karanju. Pa de dođi više u Zagreb pa me pokaraj."

Basamte. sa. nja. dasm. te. doveja. kuci. ocemliseispuniti. Zelja
(Baš sam te sanjao da sam te doveo kući hoće li mi se ispunit želja)

"Oće sto posto i ja sanjam kako si ti na meni..."

Dodiunedelju.. dacti.Prsten.srebreni. . dodiuzinat. kruzu.
(Dođi u nedjelju dat ću ti prsten srebrni dođi uzinat Kruzu)

"A da je zlatni došla bi..."

Ocmoli. usetnju. unedelju. Akonebudeki.Sa. kod. postecekamte. udvanestipo. . jednom.uzivotu.Otkrijes. nekog. Tkoce.Bit. uz. Tebejedomu.zivotu. akosi.Sre.tan.Naci.Cesnekog.Kao.Stosamja. Tebe?
(Hoćemo li u šetnju u nedjelju ako ne bude kiša kod pošte čekam te u dvanaest i pol. Jednom u životu otkiješ nekog tko će biti uz tebe jednom u životu ako si sretan naći ćeš nekoga kao što sam ja tebe.)

cerek

- 23:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.04.2008., srijeda

Episodio número 26 - Srbi dolaze, pazi se Marijana!

Marijo je čuo priče da mu Marijana nije vjerna.
Odmah je reagirao.

Koteguzija. SINJOC..zguzá.
(Ko te guzio sinoć zguza)

"O čem pričaš ti? Niko me nije kreća!"

Takotijemala. moja. katekara. kobra11.
(Tako ti je mala moja kad te kara kobra 11)

"Šta je tebi, nisi me ni ti kara, a budeš li taki i nećeš!"

KotéljubiPRICEZO. . .MOJA. LJUTISENAME. JANECUNATE. BICETI.KRIVO.KASERAZBIJEM.sautom.jatevolim.puno.cmok.sreco.Marijana. JavisenaPOrku
(Ko te ljubi princezo moja ljuti se na me ja ću na te bit će ti krivo kad se razbijem sa autom ja te volim puno cmok srećo Marijana javi se na poruku)

"De nemoj pričat gluposti, ne daj Bože da ti nešto bude."

KotidiRAGrudi.kotiljubiusne.kotidirakosu.Plavu
(Ko ti dira grudi ko ti ljubi usne ko ti dira kosu plavu)

"Rekla san ti, niko me nije kreća, samo tebe čekam."

Ozecutesigurno.Unedelju.Kasevidimo.
(Oženit ću te sigurno u nedjelju kad se vidimo)

Marijana još nije bila spremna za brak pa mu nije odgovorila na poruku...

Zapalcucitaviljuaski.Izagreb.Akosenejavis.Imam.Prijatelje. .Srbe.Jacujimjavit.dadodu
(Zapalit ću čitav Ljubuški i Zagreb ako se ne javiš imam prijatelje Srbe ja ću im javit da dođu)

zaliven

- 23:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

12.04.2008., subota

Episodio número 25 - Prva svađa...

Marijo je danas bio izrazito romantičan, ali i napaljen...

PUNOTEVOLIMARIJOTVOJ. DVADESET.PUTAVOLIM20.
(Puno te voli Marijo tvoj dvadeset puta volim 20)

"Baš lipo od tebe, i ja tebe volim 100 na sat."

DIGAMSENATE. STACUDARADIMODNJEGA
(Diga mi se na te šta ću da radim od njega)

"Šta ja znam, mlatni ga čekićem"

JACTE.DOVEST.KAD.DODE.SIZAGREBA.NECE.TE.JOZOKAZE. DAJAMOGU.TEBE.DOVEST.KUCI.
(Ja ću te dovest kad dođeš iz Zagreba neće te Jozo kaže da ja mogu tebe dovest kući)

KAD. DODESULJBSKI.NEMATI.VISE. POVRATAK. UZAGREB. TOCTIJAZABRANITI
(Kad dođeš u Ljubuški nema ti više povratak u Zagreb to ću ti ja zabraniti)

Marijani se to nije svidjelo i nije odgovorila na poruku već samo tiho promrmljala: "Šta meni ima iko naređivat..."

STOSI. LJUTANAME. .SRECO.NISAMTI. NISTA. UCINIJA. NAZALOST. PASI.LJUTA.NAME
(Što si ljuta na me srećo nisam ti ništa učinija nažalost pa si ljuta na me)

NECU. CiTAVU.NOC.SPAVAT.NECESDAMI.NAPISESPORKU.JESLI. LJUTANAME. SRECO. VOLMTE. CMOK
(Neću čitavu noć spavat nećeš da mi napišeš poruku jesi li ljuta na me srećo volim te cmok)

"Okani me se!" - odbrusila je Marijana.

OCESMIRECI.ZASTOSI. LJUTANAME.MOLMTE.RECMI. MARIJAN.A NISTANISAMUCINIJA .DASILJUTA. NAME
(Oćeš mi reći zašto si ljuta na me molim te reci mi Marijana ništa nisam učinio da si ljuta na me)

"Bolan nej ti meni govorit šta ću ja radit i di ću ić jeli jasno?!"

VRLSENALJUTIJANATE. MARIJANA.ZBOGOM. .NECEMOSENACIUNEDELJU. UJTRO. ODLAZIM.UPOSJE.
(Vrlo se naljutio na te Marijana zbogom nećemo se naći u nedjelju ujutro odlazim u Posušje)

"Iđi više, neću da čujem za tebe"

burninmad

- 16:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.04.2008., utorak

Episodio número 24 - Hoće li se Mariju ostvariti želja?

Marijana je zatražila od Marija da je oraspoloži nekom lijepom porukom ili da joj napiše pjesmu...

JATE.VOLIM.BEZPJESME.SRECO.DODI.PACESVIDITKAKOTEVOLIM
(Ja te volim bez pjesme srećo dođi pa ćeš vidjeti kako te volim)

"Ajde bolan, napiši mi pjesmu, pokaži koliko me voliš"

SVANILAZORAPLAVA. KOSEBUDIAKARDRAGENEKODRUGISPAVA pjeva
(Svanula zora plava ko se budi a kraj drage neko drugi spava)

"Uuuu romantika, ne mogu sebi doć Marijo ljubavi"

DODMISTOPRIJESRECOVOLMTE. CMOK.SRECO.OVDETI.LIPSE. . NEGO.UZAGREBU.
(Dođi mi što prije srećo volim te cmok srećo ovdje ti ljepše nego u Zagrebu)

"A došla bi ja al gazda ne da godišnji"

NEMOGUZIVETBEZTEBEMARIJANAUBCUSE. AKONEDODESPRZO
(Ne mogu živjeti bez tebe Marijana ubit ću se ako ne dođeš brzo)

"Ne sekiraj se ljubavi eto me u Ljubuški čim para skupin."

SVAKTEVECERSANJAM.DASAM.NATEBI. OCELMISEUSTVARITIZELJA.
(Svaku te večer sanjam da sam na tebi hoće li mi se ostvariti želja)

zujo

- 23:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

05.04.2008., subota

Episodio número 23 - Automehaničar

Jutros se Marijana ustala na posao i bilo joj je loše.
Nazvala je Marija ali on se nije javljao...

NEMOGUTISEJAVIT.SPAVAM.UJTRADIM.UJTRO.SRECO.NELJTISENAME.MOLTE.RADIM..MEHANICAR.OPRAVAM.AUTE
(Ne mogu ti se javit spavam ujutro radim ujutro srećo ne ljuti se na mene molim te radim mehaničar opravljam aute)

"Ja san ti bolesna ljubavi, eto tako da znaš"

JELI. ISTAOPASNO. POZIVOT. DALMI.DASE.SEKIRAM.PUNO
(Je li išta opasno po život da li da se sekiram puno)

"Ma nemaš se za šta sekirat, sidila malo na betonu pa se priladila."

DODI.STOPRIJE.DATEMOGUSEVIT.MARIJANA
(Dođi što prije da te mogu ševiti Marijana)

"Čim auto nabaviš dragi eto me u tvoj zagrljaj slasti."

KUPCU.AUTO.PACMOTEPRVOZATJA.IKRUZ. FORDA.20. USKORO
(Kupit ću auto pa ćemo te provozat ja i Kruz FORDA 2.0 uskoro)

"Ajde neka, mogla bi ja ovaj vikend doć do u Ljubuški ako me gazda pusti s posla."

NAPICSE. ODRAGOSTI.SECOO
(Napit ću se od dragosti srećo)

party

- 12:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu se radi...
Trle Mafija - vladar ljubuškog podzemlja; njegov život i dugovječna ljubavna SMS veza s prelijepom konobaricom Marijanom, sve njegove pobjede i porazi, mračne tajne i neuvjetovana ljubav prema ženama.
Romeo i Julia im nisu ni do potkoljenice.

Za sapuničav ugođaj:



Stvarna pozadina sage o Trli i Marijani
Trle, Jozo i Kruz stvarne su osobe - trojica od devet najvećih frajera u Ljubuškom. Marijana je ustvari fiktivni lik, proizišao iz želje da autor bloga pobliže upozna veličanstvenu trojku, a posebno Trlu. "Marijana" zapravo ima za centimetar veću čunu od Trle (14)...ali psssssst :)
Rječnik manje poznatih riječi i lokalizama
Kako Trlini smsovi i nisu baš od razumljivijih stvari na svijetu, ispod svake poruke napisan je prijevod za prosječnog čovjeka. One riječi koje i unatoč tome ne razumijete, pronađite ovdje. A ako ih ni ovdje ne nađete - onda mišem kliknite iks u gornjem desnom ćošku monitora i krenite na fitness s Aleksandrom Grdić ;)

belaj - nered...i tome slično; pojam bez ikakvih pozitivnih konotacija...nešto kao Vlatka i Dikan
Centar - fensi kafić u Ljubuškom; preko puta policije; okupljalište urbanih krkana, dangubara i djevojčica light i superlight morala
Cerno - selo kraj Ljubuškog kroz koje prolazi cesta koja predstavlja nekakav hercegovački ekvivalent Monte Carlu, Imoli ili Hockenheimu; ravnina taman tolika da bi i golf jedinica dizel uspjela potegnut do 150. Uglavnom, omiljeno mjesto za raspuhavanje motora bijesnih makina još bjesnijih pilota
ćosanje - međusobno barenje; u novije se vrijeme sve više odvija putem smsova, a sve manje na bunarima, proplancima, seoskim silima i dernecima
fasonak - od glagola fasovati - u ovom slučaju dobiti batine; ostali sinonimi - degenek, matrak; za detaljnije objašnjenje pitati Božidara Alića
Grude - zaselak kojeg mnogi neopravdano smatraju općinom, gradom, pa čak i glavnim gradom
nalet - ukoliko se nekome obraćamo s "naletu jedan", podrazumijevamo značenje slično onome "odstupi đavle od kršćene duše!"..."mutikašo", "šejtane", "napasti"...
uzinat - pojam kojim se mogu objasniti mnogi postupci balkanskih macho mužjaka. Inati se balkanijo...