Glavni likovi:
Image Hosted by ImageShack.us


Trle Mafija (znan i pod nadimkom Kobra 11 - po odličnoj njemačkoj auto-policijskoj seriji s RTL-a) - pravim imenom Marijo; živi u Vašarovićima; općina Ljubuški (Hercegovina).
Prema njegovim riječima najjači je pilot-vozač na području Hercegovine, vlasnik bezbroj luksuznih automobila, jednog aviJona, kuća i vila na području Dalmacije, para ima na bacanje, a čuvaju ga tjelohranitelji koje skupo plaća. Što se žena tiče tu mu ni Hugh Hefner nije ravan (može sedam puta ne vadeć)...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us


Joze (Jozo) - Trlin vjerni prijatelj. Matrijarhalna obitelj iz koje dolazi nije mu dala da dođe do izražaja, te se on kao jednostavan i povučen mladac odlučio na miran i skroman život...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us


Kruz - ime je dobio po liku iz kultne sapunjare Santa Barbare zbog toga što je u mlađim danima frapantno nalikovao legendarnom Cruzu Castillu. Pravim imenom Milenko. Trlin veliki prijatelj, ali i izdajnik na kojeg je sam Trle izrazito ljubomoran...

****************************

Image Hosted by ImageShack.us



Marijana - konobarica iz Ljubuškog koja je trbuhom za kruhom otišla u Zagreb. Žena zbog koje su padale glave i koja je poput Trojanke Helene zavela Parisa...u našem slučaju Trlu Mafiju...


Ostali likovi :

Milenka (Jozina mater)
Mitul (Marijev prijatelj, taksist)
Maja (Marijanina prija)
Selma i Suzana (bivše cure od Marija)
...


* Svi likovi i smsovi su istiniti. Autor ne preuzima odgovornost ako se neka tinejdžerka zaljubi u Trlu i preotme ga Marijani.

Trle Mafija

31.03.2008., ponedjeljak

Episodio número 22 - Sanjam te Marijana...

Marijo je htio izazvati grižnju savjesti kod Marijane te se sa drugog broja pokušao lažno predstaviti.

NASTRADATI. MARIJO. SAUTOM. UTORAK. NAPIJASE. ZBOG. TEBE. PISE. KRUZ.. PRIJATELJ. MARIJOV
(Nastradao ti Marijo s autom u utorak napio se zbog tebe piše Kruz prijatelj Marijev)

Marijana ga je odmah prepoznala i rekla mu da ne izmotava već da dođe u Zagreb što prije.

IMAM.TRI.AUTA.NECUDOCI.POTE.UZAGREB. TISIUDATA.ZADRUGOG.MUSKARCA. NISI. TILAZAME. UDAT. JAIMAMPENZIJU.RATNU. ILJEDU. MARAKA. PENZIJA
(Imam tri auta neću doći po tebe u Zagreb ti si udata za drugog muškarca nisi se htjela za mene udati ja imam penziju radnu hiljadu maraka penzija)

"Nije istina, nisan udata, ko ti je to kaza đava mu sriću odnija!?"

DODI.DATIPOLIZEP.PICKU.MARIJANA.SVAKUTE.VECERSANjAM. TEBE.. DASAM.NATEBI.
(Dođi da ti poližem pičku Marijana svaku te večer sanjam tebe da sam na tebi)

"Za misec dana ću uzet godišnji pa me eto tebi u Ljubuški ljubavi."

DUGOMICEKAT.DOKLEDODES.DODISTOPRIJE.MOLMTE
(Dugo mi čekati dok dođeš dođi što prije molim te)

"A sve da i dođem di ćemo živit, nemaš kuće svoje."

NACUSTAN.SAMODODISTOPRIJE.MAJKAJE.SAMA. CACAMIJE. UMRA.51PRVOG
(Naći ću stan samo dođi što prije majka je sama ćaća je umra 05.01.)

"Eto onda more tako, čim nađeš stan moreš me privest kući."

BICEMO.PRAVPAR.TIJA. SRECO
(Bit ćemo pravi par ti i ja srećo)

yes

- 16:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

28.03.2008., petak

Episodio número 21 - U Kruza je još mali...

Marijana je još jednom sama legla u postelju i bilo joj je dosta svega...

"Pa dobro marijo kaćeš doć ti meni u Zagreb, nemere više vako!"

AJE. TIDODIULJBSKI.PACEM.PRAVITI. SVATO. VE.
(Ajde ti dođi u Ljubuški pa ćemo praviti svatove)

AJEMI.POSALJI.PISMO.MOLMTEI. SLIKU. . .MARIJO.MATIJASEVIC. 88326vITINA . DAIMAM. USPOMENU.NATE. RADEBTIGA.STAVIJA. UPIZDU.SVOJ. KURAC. MOLMTE.
(Ajde mi pošalji pismo molim te i sliku Marijo Matijašević 88326 Vitina da imam uspomenu na te rado bi ti ga stavio u pizdu svoj kurac molim te)

"Čim stignem poslaću ti dikoju sliku ljubavi"

EVGADRKAM.NATE. . .DODI.DATGAMETNEM.. DA. DABENEDRKAMNATE.
(Evo ga drkam na te. Dođi da ti ga metnem da džabe ne drkam na te)

"Čim dođem radi šta god oćeš od mene, ali prvo recider ti mi jel istina da je Kruza mal, da je u tebe veći?"

JE.JOSMALI.JAIMAM.,.15.CENTI.KURAC
(Je još je mali ja imam 15 centi kurac)

fino

- 11:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

24.03.2008., ponedjeljak

Episodio número 20 - Joze nije ništa * 2. dio

SVAKOMTE.FALIM.KAKO.IMAM.DOBRUCURU.MARIJANU
(Svakom te hvalim kako imam dobru curu Marijanu)

"Lipo od tebe Marijo, i ja se svakon tebe falim kako imam najboljeg momka na svitu!"

JABISE.ZENIJA.BILI.TILAPOCI.ZAME. . .MARIJANA
(Ja bi se ženio bi li htjela poći za mene Marijana)

"Da ti pravo kažem isto mi je rano, al za koju godinu ću poć za te i moreš mi napravit sina"

Vidjevši da Marijani još nije do ženidbe Marijo ju je htio napraviti ljubomornom....

JEDNAPITA.DA.IZAĐEM.SANJOMNA. KAVU. SMILMI.CI.NAKAVU.RECMI. DA.ZNAM. . MOGULI.ILI. NESMIL
(Jedna pita da izađem s njom na kavu smijem li ići na kavu reci mi da znam mogu li ili ne smijem)

"Samo probaj, odma ću Jozi otić, uzinat tebi!"

RECI.MILENKI.DANAĐEJNZIPOSA. . . . NEGO.DAGAFINACI.RAONA.SPARMA. JARADM.NABAUSTE.LI.POSTASAM.DIRKTOR.IMAM.TISCU.EURA.PLACU
(Reci Milenki* da nađe Jozi posao. Nego da ga financira ona sa parama ja radim na baušteli postao sam direktor imam tisuću eura plaću)

greedy



- 23:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.03.2008., srijeda

Episodio número 19 - Kobra stiže s aviJonom!

Burna noć je bila iza Marijane.
Radila je do kasno i napila se ekipom koja je u njenom kafiću slavila rođendan.

KUPIJASAM.MOTORZATE.DASEVOZAMO. TI. JA. NECES. .DASEJAVIS. NAPORKU.SRECO.
(Kupio sam motor za te da se vozamo ti i ja nećeš da se javiš na poruku srećo)

"Bolan nije mi ni do čega, napila san se sinoć ne znam di gonim"

ZASTO.SE.NAPLA. SRECO. HONDA.TISCU.KUBIKA.JASAM.UMOSTARU. SKRUZOM
(Zašto si se napila srećo Honda tisuću kubika ja sam u Mostaru s Kruzom)

U Mostaru si s motorom? Iman ja tu prijatelja voza Kavasakija ZX12R ne mere ga niko priteć, bolji je i od tebe"

AKONE.POBJEDIM. .ZA. PALICGA.ZNADNI. . DASAM. KOBRA11JEDANEST
(Ako ne pobjedim zapalit ću ga znadni da sam Kobra 11)

"Kad ćeš me doć provozat?"

DOLZIMPOTE.SAVIJONOM.SUTRA
(Dolazim po te s avionom sutra)

zujo

- 14:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.03.2008., subota

Episodio número 18 - Joze nije ništa...

Iako su dogovorili sastanak Marijana se nije pojavila u dogovoreno vrijeme...

Basteta.stonismoupznali.kupujemstan.na.banajelacica.i. posta.dirktor.baustele… joze.nije.nista.
(Baš šteta što nismo upoznali kupujem stan na Bana Jelačića i postao direktor bauštele. Joze nije ništa)

"Bogami lipo, znala san ja da si ti bolji od Joze." - odgovorila je Marijana

Jozina.materkaze.da.necs.naci.boljeg.momka.odmene.
(Jozina mater kaže da nećeš naći boljeg momka od mene)

"Pa meni i ne triba neko drugi, za te čuvam postelju."

Osjecam.golasi. .ispod.haljine. kako.si.topla…mila.marijana.. volmte.cmok.sreco
(Osjećam gola si ispod haljine kako si topla mila Marijana volim te cmok srećo)

"Sad si me napalija, ajde dođi u Zagreb pa ćemo vodit ljubav"

Imam.tiscu.marka.plcu.vise.negoti.odgodijasamput.unedelju.zagreb
(Imam tisuću maraka plaću više nego ti odgodija sam put u nedjelju Zagreb)

wink


- 11:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

12.03.2008., srijeda

Episodio número 17 - Direktor Trle Mafija

Marijana je neki dan zvala Jozu ali joj se javila Milenka koja joj je rekla da više Jozu ne zove. Ubrzo nakon toga Marijanu je zvala i policija...
Nije znala šta je skrivila pa da netko zove policiju na nju... Rekli su joj samo da je provjaravaju.

Zastoljutaname. Nstakrvtebebi.pami.nécs.dami.javis. naporkusvakuvecérsanjam. Nisamja.zva.policiju
(Zašto ljuta na me. Ništa kriv tebi pa mi nećeš da mi javiš na poruku svaku večer sanjam. Nisam ja zva policiju)

"Ne znam, više nikom ne virujem. Možda je Milenka, možda si ti"

Evomepijem.isekiramsé.bassteta.stonismovidli..odlazim.uzagreb.usrdu.ujtro.dasmose.vidilislabi
(Evo me pijem i sekiram se baš šteta što nismo vidili odlazim u Zagreb u srijedu ujutro da smo se vidili išla bi)

"Ne sekiraj se doć ću ja u red. Nije mi lako ovi dana ljubavi, šta ima kod tebe?"

Postasamdirktor.sreco.cestajmi
(Posta sam direktor srećo čestitaj mi)

cool

- 14:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

09.03.2008., nedjelja

Episodio número 16 - Marijo časti kavom

Marijo se nije javio par dana pa se marijana zabrinula.
Vrijeme je da odu više na tu kavu.

Moze.nakavu.sutra.jacstim
(Može na kavu sutra ja častim)

Marijana nije znala šta će od dragosti pa ga je odmah nazvala i pustila mu svoju najdražu pjesmu...

Vratictisutra. Mortepoljubitisutra.na.kavi.volte tvoj.kobra.marijo
(Vratit ću ti sutra. Moram te poljubiti sutra na kavi. Voli te tvoj Kobra Marijo)

Cekamte.kod.crkve.svete.kate.12.sati..sreco.volmte..cmok. upalimobtel.ljubçte. hvalti.na.pesmi. ..
(Čekam te kod crkve svete Kate 12 sati srećo volim te cmok upali mobitel ljubit ću te hvala ti na pjesmi)

Evojestizé.samo.zatebe.upali.mobtel.
(Evo je stiže samo za tebe upali mobitel)

Marijana se javila...

"Udara u glavu ko šampanjac, njeno malo, glatko, crno kolenooo...."

- 12:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

06.03.2008., četvrtak

Episodio número 15 - Još jedan zagrljaj slasti

Marijana je ovih par dana živjela u strahu. Stalno je mislila da je netko prati i snima.
Nije joj bilo lako...

Neplaci.crna.zeno.jacti.doci.usnemipruzi.sa.mnom.sezdruzi.u.zagrljaj.slasti
(Ne plači crna ženo ja ću ti doći usne mi pruži sa mnom se združi u zagrljaj slasti)

Marijani su nedostajale romantične poruke te joj je ovo došlo kao melem na ranu.

Bilseudala.zame.recmi.bili
(Bi li se udala za me reci mi bi li)

"A ne znam brte ni ja šta više oću. Isto mi se rano udavat u dvajes četvrtoj."

Odm.bztebuposusje.namuziku.vecéras
(Odoh bez tebe u Posušje na muziku večeras)

"Ajde nek ti je onda sa srićom ljubavi"

Ocmlse.naci.sutra.ljubavi.samotebevolim.nikog.vise.samotebe.usnemi.pruzi.u.zagr.ljaj.slasti… . . . …?
(Hoćemo li se neći sutra ljubavi samo tebe volim nikog više samo tebe usne mi pruži u zagrljaj slasti?)

Marijana se rastopila... wink

- 10:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

02.03.2008., nedjelja

Episodio número 14 - Kamera snima sve...

Marijo je bio uporan i poslao je nekoliko poruka na koje Marijana nije odgovarala.

Jebcté.katevidimznam.diradis.marijana
(Jebat ću te kad te vidim znam di radiš Marijana)

"Okani me se, nisam raspoložena ni za šta danas."

Sutra.dovdim.nav.cer.kadtineces.dase.udas.zame
(Sutra dovodim navečer kad ti nećeš da se udaš za me)

"Koga? Drugu ženu? Onda ja ode za Kruza. Rekla mi je prijateljica da je on dobar sa ženama. "

Poslasampétporkajucér.nisijavilanaporku. moguzadvoljtitebe.i.prijateljçú.negokruz.5.centimakruzaaa.a
(Poslao sam pet poruka jučer nisi javila na poruku. Mogu zadovoljiti tebe i prijateljicu nego Kruz 5 centi ima Kruz aaa!)

"Okle ti sad to, sigur jedan drugog ćapate za jaja."

Kote.dra.za.guzce.snimalte.kamera
(Ko te dra za guzice snimala te kamera)

Kamere? Mafija snima? eek

- 13:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu se radi...
Trle Mafija - vladar ljubuškog podzemlja; njegov život i dugovječna ljubavna SMS veza s prelijepom konobaricom Marijanom, sve njegove pobjede i porazi, mračne tajne i neuvjetovana ljubav prema ženama.
Romeo i Julia im nisu ni do potkoljenice.

Za sapuničav ugođaj:



Stvarna pozadina sage o Trli i Marijani
Trle, Jozo i Kruz stvarne su osobe - trojica od devet najvećih frajera u Ljubuškom. Marijana je ustvari fiktivni lik, proizišao iz želje da autor bloga pobliže upozna veličanstvenu trojku, a posebno Trlu. "Marijana" zapravo ima za centimetar veću čunu od Trle (14)...ali psssssst :)
Rječnik manje poznatih riječi i lokalizama
Kako Trlini smsovi i nisu baš od razumljivijih stvari na svijetu, ispod svake poruke napisan je prijevod za prosječnog čovjeka. One riječi koje i unatoč tome ne razumijete, pronađite ovdje. A ako ih ni ovdje ne nađete - onda mišem kliknite iks u gornjem desnom ćošku monitora i krenite na fitness s Aleksandrom Grdić ;)

belaj - nered...i tome slično; pojam bez ikakvih pozitivnih konotacija...nešto kao Vlatka i Dikan
Centar - fensi kafić u Ljubuškom; preko puta policije; okupljalište urbanih krkana, dangubara i djevojčica light i superlight morala
Cerno - selo kraj Ljubuškog kroz koje prolazi cesta koja predstavlja nekakav hercegovački ekvivalent Monte Carlu, Imoli ili Hockenheimu; ravnina taman tolika da bi i golf jedinica dizel uspjela potegnut do 150. Uglavnom, omiljeno mjesto za raspuhavanje motora bijesnih makina još bjesnijih pilota
ćosanje - međusobno barenje; u novije se vrijeme sve više odvija putem smsova, a sve manje na bunarima, proplancima, seoskim silima i dernecima
fasonak - od glagola fasovati - u ovom slučaju dobiti batine; ostali sinonimi - degenek, matrak; za detaljnije objašnjenje pitati Božidara Alića
Grude - zaselak kojeg mnogi neopravdano smatraju općinom, gradom, pa čak i glavnim gradom
nalet - ukoliko se nekome obraćamo s "naletu jedan", podrazumijevamo značenje slično onome "odstupi đavle od kršćene duše!"..."mutikašo", "šejtane", "napasti"...
uzinat - pojam kojim se mogu objasniti mnogi postupci balkanskih macho mužjaka. Inati se balkanijo...