tritočkice

subota, 24.12.2005.

Ima jedna jako lijepa knjiga i upravo otvorih jednu stranicu, čini mi se da sam se srela s idealnim tekstom za ovu večer:

"Osluškujte, tragajte za ljubavlju i čut ćete kako pjeva milozvučno poput slavuja, kako prede od zadovoljstva, pucketa poput elektriciteta, pršti u smijehu od čiste radosti.

Potražite ljubav i ona će biti tu, zaiskrit će u izmaglici titrave svjetlosti.

Dodirnite ljubav i imat ćete je u samim vrhovima svojih prstiju, u sebi i posvuda oko sebe.

Okusite ljubav i nikad nećete zaboraviti onaj udar čista blaženstva.

Mislite ljubav i bit ćete uključeni u njezin tok.

Znajte ljubav i znat ćete savršenstvo, istinu i stvarnost života.

Dopustite ljubavi da bude s vama i bit će s vama - uvijek, u vječnosti."

Uživajte u ovoj divnoj Badnjoj večeri...i dopustite ljubavi da bude s vama! :)

24.12.2005. u 20:46 • 1 KomentaraPrint#

nedjelja, 18.12.2005.

Rise above

Ili kako možemo vidjeti sunce i kad se čini da je magla svuda oko nas?
Sjedeći na kamenom zidu Medvedgrada, gledajući oblake kako su obgrlili zgrade i kućice ispod nas, a osjećajući ledeni vjetar kako nam kidaju obraze i nježne sunčeve zrake kako ih miluju u isto vrijeme.

Isto kao što ponekad imam potrebu pobjeći iz grada, isto tako imam potrebu i pobjeći od svog života. Onda kad mi se čini da se magla nataložila u meni, oko mene i po meni. Zaboravim tada da ima sunca i da je ono cijelo vrijeme negdje tamo gore.

Dugo nisam pisala...ne znam, jednostavno nisam imala volje. Često sam svratila, pročitala što pišu dragi mi ljudi, ali nekako nisam htjela ostavljati ni komentare. Malo sam bila nevidljiva.

Instant prah za pripremu tople čokolade...uzmi, pomiješaj s mlijekom i zagrijavaj uz miješanje do vrenja. Gustoću napitka reguliraj količinom mlijeka.
A koji bi bio idealan recept za pripremu toplog odnosa? :)

Ma...moram ovo pitati..jesam li ikome nedostajala? ;)

18.12.2005. u 18:52 • 4 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Rastopljena čokolada na njenim prstima

Oči čokoladne nijanse, kosa s mirisom čokolade i primjesom meda...onog livadnog, sa puno neuglednog cvijeća i šarenih leptirića


my pet!



my pet!