Trippin about ...

petak, 09.12.2005.

Vidi se tko su pravi

Večeras sam stvarno otkinuo na bb; ekipa se pokazala u najboljem mogućem svjetlu. Pišo sam od smijeha na Matkovu imitaciju Igora, dok je Hamdijina imitacija Duje bila za vrištat (legenda). Ni Tatjana nije bila loša sa mojom imitacijom, stvarno me od srca nasmijala. Ivek i Daca su mi malo podbacili dok je nezanimljive pokušaje Željke i Matee uzaludno i spominjat. Inače mislim da je vrijeme i da ja kažem po nešto o svakome od njih, barem kako sam ih ja doživio unutar tih 14 dana.

Matko : reći će mnogi : primitivac, sirovina, poluproizvod i slično, al Matko je Matko Okmažić i nema tu glume, nema odstupanja. On je to što je i ja ga zbog tog cijenim i poštujem. Ja se sa Matkom sigurno razilazim u brojnim stajalištima ali za mene je Matko prije svega dobar čovjek, ljudina. Kod njega nema ili, ili, il jesi il nisi. Po meni Matku milja uopće nije presudna. Matko je prirodni showman i sad je jednostavno dobio priliku da se pokaže. Bravo Matko !

Ivek : svašta se i o njemu priča (kao i o svim sudionicima) glup, dvoličan, kalkulant i slična sranja. I ja sam ga smatrao dvoličnim kad sam vidio prije ulaska u kuću da nakon dva tjedna natezanja sa Mateom svejedno glasa protiv nje. Ma kaki. Ivan je dobričina kakvog nema, dečko zdravog duha i pameti koji jednostavno ima problema sa izražavanjem, a što se natezanja i nominacija tiče, vjerujte natezala je ona njega samo što je on pre fin i sramežljiv da ju otpili. Uz Iveka smijeha definitivno nikad dosta.

Daca : mala me definitivno najviše iznenadila. Totalno čudna i nepredvidljiva, te spaljena sto na sat. Kreativna i radišna, zabavna i neiskvarena. Kad sam gledao njezinu najavu, pitao sam se pa Bog te di su ovu našli i zato se moram ponovit po tisućuti put, (a to sam često govorio svim stanarima za moga boravka u kući) ako sam nešto u životu naučio putujući i upoznajući raznorazne ljude onda je to definitivno izreka : ne sudi knjigu po njezinim koricama (ili kako bi to Ivek rekao : ne hvali konja kojeg nisi jahala).

Tatjana : slatkica s pokrićem. Tatjana je na mene ostavila dojam dobre i slatke cure. Nije da se nešto posebo iskazala za vrijeme mog boravka u kući al s njom mi je stvarno bilo ugodno provodit vrijeme. Što se njezinog karaktera tiče sve pet, al on definitivno nije dovoljno otkačen i otkočen za jednu vrst ovakvog showa.

Hamdija : a što reć za Milanovu desetku. Hamdija je Igrač, a Big Brother je njegova igra. Čovjek je došo po milju, a milju će po meni i uzet jer ju zaslužuje. Jedina stvar koja mu se može ispriječit na tom putu su jadne predrasude što je čovjek Rom. Da Hamdija nije živio život kakav je živio ne bi se vi sa podsmjehom osvrtali na njegova tri razreda osnovne škole. Lik je izrazito inteligentan (streetwise), mudar, lukav i čvrsto stoji na zemlji. Ima i on svojih mušica al tko ih nema.

Željka : ozbiljno me brine ta mala. Nije bilo u redu pustit tu curu u jedan takav psihološki laboratorij. Krajnje nehumano i neodgovorno. Iskreno se za njezino dobro nadam da će što prije izać.

Matea : ja joj stvarno ništa ne uzimam za zlo. A što ste molim vas od nje i očekivali. Takva je kakva je.

PS : Dino i Gobac, a što reć nego : PUN POGODAK ! BRAVO LEGENDE !

- 00:01 - Komentari (63) - Isprintaj - #