On/Off

By: x.BlogMaster.x

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život tri Kž frenda!

Koliko vas ima!?

free hit counter

web counter










This Is Why Iam Hot - MIMS


Linkovi:
(: Anja :)
that is me
MaRijAnA

O nama

Ciro:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Chao!!!!!!!
Zovem se Ciro, idem več pet godina u medicinsku i nikako da je zavrsim, ali sam ove godine gotov.....,
imam 19 godina i zivotni mi je moto....dobiti vozacku da mogu peru i kikiya vozit, vidimo se



Pero:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mene znate! :) hehe. neki znaju da idem u zg u školu, a neki neznaju. idem u obrtničku i industrijsku graditeljsku školu (skračeno oigš haha:)) u sopotu. 3raz. imam 18 godina napokon i obožovam se furat na svom apencu!!! :) u sretnoj sam vezi!:) hehe tak da cure chill out!:) i to je to ukratko od mene...


Kiky:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yo
Uglavnom znate tko sam pa se ne moram posebno predstavljat
Zovem se Kristijan po horoskopu sam lav
Obožavam glazbu (Hip-Hop)
Imam 16 i pol godina
Idem u Grafičku školu u Zagrebu
Ljubav: Slobodan
Ekipa: Do jaja

Slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us











dizajn: x.BlogMaster.x
kostur: L.design
slika: danijeL-one




Srpsko - japanski rječnik

Moj otac je u kupatilu = Tatami Setushira

Mislim da mu se dopadas = Chetekara

Mislim da mu se jako dopadas = Chetekara Samotako

Molim vas, odbijte, ili cu morati da upotrebim

fizicku silu = Begamore Tuchichute

On voli sljivovicu = Piyeraki Yudo Yaya

Vreme je da krenem = Odokuchi

Lepo sto ste svratili = Idikuchi

Odspavaj malo = Idikuchi Ubisowu

Trenutno je zauzet = Ribukara

On se sali s vama = Ate Zayebawa

On ne moze da ostavi cigarete = Nasugushi

okopushi

Nasi konkurenti su ozbiljni = Onitamo Yebukewu

On ne predstavlja pretnju = Neka Migaduwa

Mislim da smo se izgubili = Yao Kudasada

Trebalo bi kupiti krompir i mleveno meso = Yedemi

Semusaka

Prijatno = Malodishi

On je jako dobar muz = Agatura Doyaya

On se toga plasi = Nemamuda

Ocuh = Mamukara

Maceha = Mometati Pushikaru

Svekrva = Wadidushu

Pol muski = Imakitu

Pol zenski = Imapitsu

Homoseksualac = Kituima Kitupushi

Lezbejka = Imapitsu Ocheribu

Nju ne interesuju muskarci = Owariba Nechekara

Imamo zenu za direktora = Namadisha Imapitsu

Gatara = Chiribuchi Riba

On voli gledanje u karte = Ochegata

On ne veruje u vradzbine = Nechegata

Super mi je s njim = Tura Miduboko

On je spavao s njom = Natako Yenakitu

Seks = Kita Upitsu

Zelim seks (M) = Nakitu Minayashi

Zelim seks (Z) = Udjimi Upitsu

Analni seks = Kitakara Teudupe

Oralni seks = Aypopu Shimikitu


post napisan: petak( 07.03.2008.) u 17:27!

|4| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.