On/Off

By: x.BlogMaster.x

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život tri Kž frenda!

Koliko vas ima!?

free hit counter

web counter










This Is Why Iam Hot - MIMS


Linkovi:
(: Anja :)
that is me
MaRijAnA

O nama

Ciro:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Chao!!!!!!!
Zovem se Ciro, idem več pet godina u medicinsku i nikako da je zavrsim, ali sam ove godine gotov.....,
imam 19 godina i zivotni mi je moto....dobiti vozacku da mogu peru i kikiya vozit, vidimo se



Pero:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mene znate! :) hehe. neki znaju da idem u zg u školu, a neki neznaju. idem u obrtničku i industrijsku graditeljsku školu (skračeno oigš haha:)) u sopotu. 3raz. imam 18 godina napokon i obožovam se furat na svom apencu!!! :) u sretnoj sam vezi!:) hehe tak da cure chill out!:) i to je to ukratko od mene...


Kiky:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yo
Uglavnom znate tko sam pa se ne moram posebno predstavljat
Zovem se Kristijan po horoskopu sam lav
Obožavam glazbu (Hip-Hop)
Imam 16 i pol godina
Idem u Grafičku školu u Zagrebu
Ljubav: Slobodan
Ekipa: Do jaja

Slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us











dizajn: x.BlogMaster.x
kostur: L.design
slika: danijeL-one




Uskoro je gotovo!!!!

Evo ljudi i ja da malo pisem......
Uskoro zavrsavam skolu tocno do petog mjeseca sam gotov.Napiti cu se ko majka biti cu pijan mjesec dana,ali to jos nije sve sve koje poznajem organizirati cu festu da se ubijemo!!!!!!!!!


U subotu mi je rođendan vec se osjecam star ko ISUSOV MAGARAC ali sta sta ces....do svitanja!!!!!!!!


post napisan: petak( 07.03.2008.) u 10:50!

|2| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.