On/Off

By: x.BlogMaster.x

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život tri Kž frenda!

Koliko vas ima!?

free hit counter

web counter










This Is Why Iam Hot - MIMS


Linkovi:
(: Anja :)
that is me
MaRijAnA

O nama

Ciro:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Chao!!!!!!!
Zovem se Ciro, idem več pet godina u medicinsku i nikako da je zavrsim, ali sam ove godine gotov.....,
imam 19 godina i zivotni mi je moto....dobiti vozacku da mogu peru i kikiya vozit, vidimo se



Pero:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mene znate! :) hehe. neki znaju da idem u zg u školu, a neki neznaju. idem u obrtničku i industrijsku graditeljsku školu (skračeno oigš haha:)) u sopotu. 3raz. imam 18 godina napokon i obožovam se furat na svom apencu!!! :) u sretnoj sam vezi!:) hehe tak da cure chill out!:) i to je to ukratko od mene...


Kiky:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yo
Uglavnom znate tko sam pa se ne moram posebno predstavljat
Zovem se Kristijan po horoskopu sam lav
Obožavam glazbu (Hip-Hop)
Imam 16 i pol godina
Idem u Grafičku školu u Zagrebu
Ljubav: Slobodan
Ekipa: Do jaja

Slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us











dizajn: x.BlogMaster.x
kostur: L.design
slika: danijeL-one




Doček 2008.

E ekipa meni je na dočeku bilo do jaja
nek kaže ko šta oće al bilo je dobro, barem meni. Moglo je biti i bolje npr. da nije bilo incidenata (znaju oni koji su bili o čem se radi)
Ovako:
do ponoći i nije bilo toliko zanimljivo koliko nakon nje, ko bi se sjetio igrati nogomet nego Gabi (Džejnaughty). I tako je ekipa igrala oko sat i pol nogomet po onome snijegu išao sam i ja al nije to za mene. Možete si misliti koji je to nogomet bio sretan
Klope je bilo ne mogu se žaliti, al najbolje mi je bilo kako smo ja i Ćiro fino uzeli zdjelu salate i tamanili uff al je bila dobranjami
Ćiro nam je prevodio neku emisiju sa tv-a sa francuskog na "hrvatski" (pošto on nezna ni hrvatski kako treba mošte mislit kako je to zvučalo). Došlo i jutro i Gabrijelovi starci, heh sjeli još popili pivu sa njegovim starim
do podne smo došli doma
sutra dan smo imali reprizu kod Ćire, šteta nisu svi mogli doć al oppet je bilo jebeno. Što je najbolje od svega još je ostalo CUGEparty
a nije se na cugi štedilo
ok dosta ja i pisanje dva različita pojma
eh da što se tiće slika što sam rekao
zaboravite sretan
niko nije uzeo digitalac al su bile dvije kameresretan
a to baš i nije za blog tako da...
ajd pozzzzzzzzzzz

KOMENTIRAJTE



ej evo i menesretan da se javim. šteta kaj nisam mogo bit s vama jer vidim da je bilo predobro! al nije mi žao! bio s curom četri dana:) kaj ćeš bolje!sretan došo mi frend iz sesveta u subotu i jučer ošo doma! za doček smo bili kod moje frendice kate u meni dragoj gračini! proveo sam tam dva puna dana!njami jeli cijele dane i pili i tak...smokin al za doček mi je drago kaj se nisam nalio ko svinja! ovak mi je bilo bolje. ni cura nije cugala. neš malo smo cugali! oko pola 12h otišli malo na trg da vidimo kaj ima i dočekali novu. čestitali prijateljima i poznanicima novu godinu i tak malo plesali i naslikavali se pa malo i pili! hehe zubooko 1h otišli natrag u gračinu! sami bili doma! nije bilo staraca do kojih 4h! bilo je predobro. kaj da vam dalje kažem!sretanbeljzubo oko pola 5 frend i njegova cura(zvana kata) zaspali na kevaću, a ja i jubav moja imali zanimaciju po neznam koji put tu noć! hehe i tak i mi oko pol6h zakrmili!zubo oko 6h i neš sitnog doleti katin stari i probudi nas i reko ustajanje da vas frknem doma! frend i ja došli doma negdi oko pola 7 h i na spavanac!:) i probudili se oko pola tri i opet u gračinu!:) i onda u latino na biiljari tak! bilo je predobro! najljepša nova godina u životu!sretanyesnut
evo tolko o tome...neću baš sve detalje jer bi napiso roman i zato jer nije to baš za blogroflzubo to ne želim s vama podjelit! to ostaje među nama! hihizubobelj evo slikica malo...pozz...wave


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.usKata i Vekica

Vekica,Kata,Ja i Moja Jubav!sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.usal je fino...nut

Živjeli...party

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.usmalo smo začagali

samo se flaše primajurofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.usthebestfriends

plava trava zaborava...sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.usKata i ja...smijeh
Mare i Šogi


post napisan: srijeda( 02.01.2008.) u 21:45!

|11| Komentari| Print| #