XIII

23.11.2007., petak

Fala ti Bogek, došel je petek!

Mislili ste da sam prolupao.
Jesam!
Od predizborne kampanje, svake četiri godine prolupam totalno.
Predizborni spotovi, predizborni skupovi, plakati, razglasi na različim prijevoznim sredstvima....
Da se čovjek zaželi starih dobrih reklama, znate - ulošci, Sensodine, Old spice Kilimanjaro i slično.
Ali ne, red "Ostvareno", red "Hvala Vam", red " I vi ste naš tim".
Pa opleti opet ponovo.

U cijeloj kamanji me je zapravo najviše nasmijala informacija da je određeni tip u Britaniji pobjedio na nekome natjecanju u laganju.Pobjednička laž nije uopće bitna, nego činjenica da na tome natjecanju ne smiju sudjelovati niti novinari, niti političari, jer su oni po definiciji - lažljivci.

Sad se čovjek pita za koju skupinu parazita sad glasati.
Ja nemam pojma. Moje opredijeljenje bi bilo za neku socijaldemokratsku opciju, ali švedskog tipa.
Takvih nema.

Kako da glasam za bilo koju socijaldemokratsku opciju u Hrvatskoj, kada su niškoristi. Direktno sam prijatelju rekao da za njegov SDP ne želim glasati dok u stranci imaju ljude poput mog najvoljenijeg gradonačelnika.

Ostali mi nisu zanimljivi. Bahati "Hvala Vam" duet mi ide na ku, hmm, jetrica.

Desne, desno-centralne opcije me ne privlače.

I sad ću opet biti sumnjiv kad dođem glasati, a zadržim se dobrih nekoliko minuta, jer jednostavno pokušavam pronaći na jebenom listiću neku stranku Zelenih ili nešto slično.

Jebi ga, takav sam- kakav sam, uvijek kada na nekome okupljanju familije počne rasprava o nekim političkim temama( i potencijalna svađa, jer smo politički poprilično razjedinjena familija ), ja ih saljem u rodno mjesto, pa me svi gledaju ko da sam sa Marsa.

Ovako i onako, bilo ko da pobijedi, opet smo svi naje, hmm, ma najebali, naravno.

I na kraju, pitate se zakaj ovakav naslov.
E pa danas u ponoć, hvala Ti Bože, prestaje kampanja i započinje predizborna šutnja.

Do slijedećih izbora...





- 15:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Counter
Counter

Linkovi

Moj mail