Prva fronta

petak, 24.12.2010.

+1 :)

Sve frustracije i mržnje prema svakodnevnim problemima nisu put do moje bistrine. Malodušnost može biti dobra samo ako iza nje slijedi svjesnost i skromnost, ali je generalno mentalna kočnica. Ne mogu kriviti vrijeme za svoju depresivnost niti pasivno čekati da sama od sebe nestane. Ja sam tu, moje vrijeme je SADA i ovo SADA je moment kada trebam poduzeti nešto! Nitko mi ne može pomoći koliko si sam mogu pomoći ako prestanem biti blag prema sebi i svojim problemima. Kritiziranje svega je samo postavljanje čeličnih okova oko mojih gležnjeva i to ne vodi nikamo. Odlučnost je riječ o kojoj svi pričaju a u realnost je jedva vidljiva. Moja odlučnost je korak naprijed. Moj zdravi razum je korak naprijed. Moja prošlost i svjesnost da lijepi trenuci ipak postoje je korak prema naprijed. Jebe mi se za mobitele, sanadera i dinamo jer me nisu naučili ništa korisno. Mediji su dno dna ukljućujući sve one govnare koji zarađuju na plasiranju laži u jasvnost u korist novca. Nikad niti nisam tražio odgovore u novinama ili dnevniku hrt-a. Ovdje nema moralnosti niti će ikad biti.
Ljubav je odgovor na moj problem. Iskrenost prema samome sebi je 1.razred osnovne samokontrole i svjesnosti svojih postupaka. Nije patetika reći da je život kratak jer stvarno jest. U jednom momentu ću sam sebe zateći u nepokretnom stanju kada više neću biti kadar ispraviti svoje greške i učiniti nekaj dobro. A savjest će vrištati od godina i godina ignoriranja. Da li želim doći u moment kada će biti kasno? Da li želim poželjeti vratiti vrijeme samo 2 sata u nazad da ispravim kardinalnu pogrešku koju sam upravo učinio? Ne, ja to ne želim.
Iza mene su prekrasne navike iz djetinjstva za koje ne želim da budu ubijene u današnjem duhu vremena. Dajem sve od sebe da zadržim krug ljudi koje volim i zato okrećem još jednu rundu božićnog piva koje se trudi biti pivo a zapravo je žešća pišoka. Ali to nema veze, bitna je namjena.

Volim ljude, delfine i male šumske vjeverice. Sretan mi rođendan.

24.12.2010. u 14:02 • 0 KomentaraPrint#
< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

I hope that life is not a big joke because i don't get it.


pergolas