Free Web Counter
hit Counter


Free Web Counter
hit Counter


Po novome:
Copyright © 2006.
protected!!!
Poštu tamo neki printaju posteve koji ne sadrže nikakve konkretne informacije, moguće je jedino da ih koriste u neke druge svrhe. Više nema u džabe: ne kopiraj, ne umnožavaj, ne seciraj, ne pejstaj, ne reži, ne skeniraj, ne citiraj...
Zabrana se ne odnosi na zgodne frajere. Ako ste zgodan frajer, u zamjenu za fotku, radite kaj hoćete.



Da ne bi bilo "nismo znali":

U svrhu katarze, neki postovi su bijeli.

Legenda:
bmk - boli me kurac
kk - koji kurac
fk - fala kurcu
nk - neki kurac
pk - pun kurac
i tako dalje... u svakom slučaju k kao kurac

Znam da se ne piše "kaje" nego kaj je i da mi na "tak" i svako toliko fale apostrofi, ali bmk, lijena sam.

Ono što ne poštujem, pišem malim slovom.
"bog" ću pisati malim slovom dok se ne odlučim kak' ću ga zvati.

Da li poslati majmune u smrt ili ljude? Složila bih se sa Mesićem kad kaže da su mu psi draži otkad je bolje upoznao ljude.

/Pod utjecajem TV-a/

Imam 25 godina.
Mora - Dora.
Vjerujem da je bog židov.
Bojim se djece.
Pijem u štiklama.
Dozvolila bih pušenje čak i u bolnicama.
Loš sam pjesnik.
Poštujem Korizmu, ali ne i boga.
Mrzim zvonjavu telefona.
Ljudi se ne znaju voziti.
Obijam šankove.
Lijepo mi je dosadno.
Osuđena sam na suživot.
(Ne)ozbiljna sam.
Moj grijeh je veći od onih pedofila i silovatelja.
Racionalna sam.
Čekam novo ukazanje.
Ne vjerujem u sudbinu, ali vjerujem babama gatarama.
Nadam se da ću pronaći rainbow raspelo.
Svejedno mi je (i loš sam pjesnik).
Nadam se da ću se reinkarnirati kao ameba.
Voda curi u džabe.
Mrzim klime.
Kurac je privilegija.
Crkvi nedostaje križ.
Kao plavuši mi je lakši život.
Družim se sa svakim.
Okrivljujem pedere da su mi ukrali dugu.
Idem na more.
Gledam kako se drugi upropaštavaju.
Bezbrižna - po default-u.
Ideali.
Muda pod bubrege.
O lijepoj našoj.
Da mi je do Japana.
Seinfeld na moj način.
Odabrao Đelo Hadžiselimović.
Ubosnu, izbosne.
±beskonačno.
Spomenem i sex tu i tamo.
Poštena - jebena (ne jebana).
Policija i striptizete.
Sve najbolje...
Reda radi...
Licemjerni anti-krznaši.
Ponovo Korizma.












































































































































































































































































































































































































































































































































































eXTReMe Tracker

Intriga

19.01.2007., petak

Info.

Jel' znate u kojoj zemlji se zabilježi najviše tornada godišnje?
U Engleskoj.
Eto, i sada divljaju vjetrovi po Europi.
Ne daj bože da svrate do nas.
Vjerojatno bi otpuhali većinu "kvalitetne" novogradnje.

Pa kažu u vjestima da društvo za zaštitu životinja želi zabraniti i uvoz prirodnog krzna.
Mislim, od pamtivijeka veće životinje jedu manje. Ljudi bilo koje.
Sigurno bismo do mjeseca došli da smo samo bilje žderali.
Sve je to hranidbeni lanac, a činčile se množe k'o zečevi.
Imam bundu - umjetnjaču.
I bit ću ekološki svjesna dok se ne obogatim.
U Nizozemskoj su životinjski zaštitari otišli toliko daleko da ne žele trovati miševe po svojim uredima. Lovit će ih samo humanim mišolovkama. Kaj će poslije s njima, nije objavljeno.
Meni je to debilno. I biljke su živa bića, pa nikom niš'.

Nakon te vijesti uslijedio je prilog o Zagorcima koji možda imaju hit čizme za finsku vojsku.
Zašto baš zagorske čizme?
Jer su rađene od prave pravcate kože.
Hehe.
Nisam za istrebljenje. Bez daljnjega (bez daljnjega je odličan izraz uvjeriti sugovornika da se slažete s njegovim mišljenjem, ali nakon toga izraza, "ali" prirodno slijedi, pa), ali prirodno je ubijati životinje. Ako je netko u stanju, nek' uzgaja i tigrove.
Iako, meni se osobno više sviđa bunda od nerca.

I tako - čitam novine, gledam TV...
Kad dođem doma, program je očajan: neka dosadna emisija tipa "maja", tele-prodaja (sviđa mi se usisavač na vodu, ali mislim da ne može vrijediti 1.390,00 kuna), rererereprize više ne tako smiješnih serija (iznimka su Bračne vode) i sapunjara... Osuđena sam na sapunicu. Ne kužim tko tu koga, zašto, gdje, kada i kako, ali lijepe su mi slike i prilike, pa napeto iščekujem kada će im proći dan da vidim u kaj su se presvukli, kak su se prenašminkali...

Briga me za globalno zatopljenje. Unatoč svemu, sunce će biti sve toplije.
Pa su znanstvenici pomakli zemljin sat na 5 do 12. Očekivala sam neko popratno znanstveno objašnjenje, a kad ono - samo apel.
Boje se nuklearnog rata.
Ja se ne bojim nuklearnog rata. Vjerujem u nervne bojne otrove.
Da sam ja neki diktator ili terorist, ja bih to tako. Jednostavnije, učinkovitije i okrutnije je.
Zašto nitko ne pokuša divovskim magnetima vratiti polove na mjesto?
Zato jer je ideja glupa do zla boga. Zanemaruje svemir. Odnosno ja pametujem.
Prestajem prije još koje "pametne".

- 09:56 - Bug off! (53) - Bug yourself! - Bug somebody else!

12.01.2007., petak

Egoizam 2

Mudro su/ste to nazvali igrom, pa hajde de, ne budi partibrejker, zaigrat ću i ja.
A i dvaput ste me izazvali.

1. Kad sam bila mala, htjela sam biti carica svijeta. Carica carica caruje caricama.
Sluge bi bile morale nositi pelene jer ne bi imali vremena za WC.

2. Imam univerzalno ime i prezime. Tj. unibalkansko. Mogu biti koje god nacionalnosti treba.
Dobro dođe tu i tamo za skonto neki ili sl.

3. U prošlom životu sam bila samuraj. Ovo nisam ni ja znala. Povjerovala sam online aplikaciji.
Btw, da me poznajete, odvalili biste ste od smijeha. Mač? Sve osobine samuraja? Ne u ovom životu.

4. Nekako prirodno slijedi iz toč. br. 3. da sam naivna. Vjerujem u sve i svašta, svemu, svačemu i svakomu.
Nije bitno što je pojam "hrvatske naive" već zauzet (vidi toč. br. 2).

5. "Briljantin" sam pogledala previše puta. Kao klinka sam imala doma kazetu i cijele praznike sam ju vrtila po par puta dnevno.
Samo dvaput za dobro jutro.

6. Ovo (očito) ne bude bilo samo 5 točaka.
Ni ovo ni ja nisam znala.

7. Opsesivno-kompulzivno sam praznovjerna na tablice od auta. Ide mi već to na živce. Sad izbjegavam pogledati tablicu kao što redar izbjegava vidjeti da se dešava sranje.
Ali bar znam, već po tablici, skužiti novi auto u kvartu.

8. Na broju 8 o broju 8. Ne patim na 8-ice zbog nekih kineskih uvjerenja.
Zašto patim, ne znam ni sama. Možda brijem na krugove.

9. Snašla me neka sreća. Prije 2 tjedna dobila sam novog poštara i novog dostavljača. Ne znam koji bolje izgleda. Svaki dan mi se uljepša dvaput.
Počela sam razmišljati o zatamnjenim prozorima.

10. Ajde, kad već o seksu... Pa kad je već češći u verziji "sama sa sobom", nego onoj poželjnijoj...
Uvijek imam multipli orgazam. Sama sa sobom, ne.
Tragi(-komi)čno...
Ne kažem bez vraga da ću prije sama pet puta, nego s bilo kojim dvaput. Mda... Svejedno su mi frajeri draži...

Eto. Been there, done that.

Na red pozivam:
Samsi, jer si škrta na riječima
Dosadnu, jer me zanima kaj ćeš izmisliti
Jupsa, probaj neku pjesmicu sastaviti
Luce, jer vjerujem da ćeš ti to na poseban način, smo tebi svojstven, napisati
Zatočenicu na travi, sori - tebe sam slučajno upiknula na fresh listi. Ukratko, moraš napisati 5 stvari koje o tebi sigurno ne znamo.
Mislim, niš' ti ne moraš.

UPDEJT! Pozivam i tinilinicu. Tini, zato jer te neće nitko drugi :)

- 13:43 - Bug off! (52) - Bug yourself! - Bug somebody else!

09.01.2007., utorak

Ja stalno neš' o tim ćevapima...

Ćevapi su bili dobri.
Bili su šiš ako kužite.
Ako ne, Dule Savić i to.
U biti nisam ni urbana, ni moderna, ni zapadnjački orijentirana.
Od balkan mixa struji struja u mojim venama.
Ulovila sam se u shvaćanju kako bih rađe tamo odgajala djecu.
Dok svi bježe u bijeli svijet Njemačke i (prokleta je) amerike, ja bih praznike od mjesec dana, pa slavila i bajrame i božiće.
Mda.

- 13:27 - Bug off! (26) - Bug yourself! - Bug somebody else!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

04/2007 (1)
03/2007 (4)
02/2007 (4)
01/2007 (3)
12/2006 (7)
11/2006 (4)
10/2006 (2)
09/2006 (4)
08/2006 (3)
07/2006 (7)
06/2006 (11)
05/2006 (13)
04/2006 (11)
03/2006 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

POSLANICA "SPAMATORIMA":


Ne ispričavam se zbog brisanja komentara tipa: super blog... dođi vidi moj... thx na komentaru... evo i tebi i sl. Ako sam negdje ostavila komentar, to je zato što sam se osjetila povučenom za jezik na ovaj ili onaj način. Također, to ne znači da zauzvrat očekujem komentar (ili bilo što drugo). Komentirajte ako imate nešto za komentirati, a ne reklame ili reda radi.



If you're not in it for the love of the music, would you, please, fuck off!

Time marches on never ending,
time keeps its own time.
Here we stand at beginning,
and then goes passing us by. - Kings Of Tomorrow's Time

When I walk, I walk my line and I take what's mine.
And I ain't so high that I can't fall.
And I ain't so low that I can crawl. - Silicon Soul's Right On

We stand up to get down. - Juliet's Avalon




trigona888@gmail.com